2021-01-21, 01:39
Medlem
JahLoves avatar
Som rubrikk, lanseringsdatum är 29/1, har man telefon i handen den dagen eller börjar de skicka varan från lager 29/1?
Citera
2021-01-21, 01:45
Medlem
JagMatarHuslimers avatar
Skickas ut/säljs i butikerna 29/1.

Mvh,
Jagmatarhuslimer
Citera
2021-01-21, 14:30
Medlem
JahLoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagMatarHuslimer
Skickas ut/säljs i butikerna 29/1.

Mvh,
Jagmatarhuslimer
Okej okej.
Synd det egentligen, då måste vi som förbeställt vänta till måndagen mest troligt :/.
De borde komma med en lösning att sånt skickas innan men att paketet inte kan hämtas ut före angivet datum eller liknande
Citera
2021-01-28, 14:29
Medlem
Amsterdaims avatar
Väldigt märkligt, men jag fick faktiskt min i måndags. Fick en notis i postnord appen att beräknad ankomst skulle vara den 25/1. Trodde inte alls på det och kontaktade tele2, men mycket riktigt fick jag min telefon till postombudet. Problemet är ju att jag hade inte hade något skydd till den, så fick beställa väldigt fort.

Startade igång den igår och tycker väldigt mycket om den. Jag har innan dess haft s9+ och innan dess i princip bara iphone. Testade s3 när den kom 2012, men ogillade den för mycket för att behålla.

s9+ skaffade jag i november/december 2018 och jag minns att den buggade en del för mig i början så jag fick liksom nollställa den 2-3 gånger innan den började fungera normalt. Jag har däremot haft lite svårt för storleken då jag tycker + är något för stor för mina händer.

s21 är lika bred som s9+ men något kortare. Att den inte är rundad upplever jag som väldigt positivt då jag inte får den där känslan av att den är för stor i mina händer.

Jag känner dock redan nu lite att jag kommer nojja över hur kameran sticker ut därbak, och jag kommer nog vilja köpa ett litet linsskydd för kameran.

Kameran är en ordentlig upgrade från s9+. Går knappt att jämföra. Bättre djup, skärpa, kontrast osv.
Citera
2021-01-28, 21:46
Medlem
Poddes avatar
Jag borde få min imorgon, standard 128gb versionen.

Hoppas man blir nöjd men lär vara ett rejält uppsving från min 3 år gamla budget samsung.
Citera
2021-01-29, 11:25
Medlem
Rotmos1337s avatar
Någon märkbar skillnad från s9+ eller ska man vänta tills nsäta modell? :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in