Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-01-21, 12:50
  #1
Medlem
Gaffelpärms avatar
Stämmer det att när Luuk ringer till Bamse’s Grill och frågar om de har hemlagat potatis att han som svarar ”Bogdan” isjälvaverket är Henrik Schyffert? Lyssna noggrant så låter det som det när han försöker bryta på svenskan.

Visst fan är det så?
Citera
2021-01-21, 12:52
  #2
Medlem
sfrges avatar
Det har jag aldrig hört talas om. Menar du att dom skulle ha fejkat en del av sina telefonsamtal?
Citera
2021-01-21, 12:55
  #3
Avstängd
nä, inte fejk
Citera
2021-01-21, 12:55
  #4
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaffelpärm
Stämmer det att när Luuk ringer till Bamse’s Grill och frågar om de har hemlagat potatis att han som svarar ”Bogdan” isjälvaverket är Henrik Schyffert? Lyssna noggrant så låter det som det när han försöker bryta på svenskan.

Visst fan är det så?
Nej det var Lasse Lindroth (Ali Hussein) som "svarade" i telefonen.
Citera
2021-01-21, 13:23
  #5
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaffelpärm
Stämmer det att när Luuk ringer till Bamse’s Grill och frågar om de har hemlagat potatis att han som svarar ”Bogdan” isjälvaverket är Henrik Schyffert? Lyssna noggrant så låter det som det när han försöker bryta på svenskan.

Visst fan är det så?

Har för mig att det togs upp i andra Snedtänkt-avsnittet om Killinggänget och att de bekräftade att det var Henrik, men de kan ju ha fel.
Citera
2021-01-21, 13:51
  #6
Medlem
Gaffelpärms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Nej det var Lasse Lindroth (Ali Hussein) som "svarade" i telefonen.

Ja nu när du säger det så låter det faktiskt som det
Citera
2021-01-21, 13:55
  #7
Medlem
BigFatCones avatar
Det finns flera avsnitt där man, om man lyssnar lite noga, hör att det är till exempel Fredrik Lindström som är den som svarar. Men jag tror ju inte att alla är fejk.
Citera
2021-01-21, 14:02
  #8
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaffelpärm
Ja nu när du säger det så låter det faktiskt som det
Har bekräftats av både Lindström och Luuk långt efter. Vill minnas att det också stod något i tidningen om det när Lasse omkom i en bilolycka.
Citera
2021-01-21, 14:54
  #9
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Är det fejk när han ringer polisen också? Det är den bästa, jag vill att den är på riktigt. "Kan man röka morötter" likaså.

Polisen; https://www.youtube.com/watch?v=gCYuibiZKLM

Morötter; https://www.youtube.com/watch?v=-szAc1kFLy0

När han ringer FMN och säger sig komma från motsatsen låter inte helt äkta.

Föräldraföreningen för narkotika https://www.youtube.com/watch?v=ivHctkuzlB8
__________________
Senast redigerad av HeddonBorborello 2021-01-21 kl. 15:02.
Citera
2021-01-21, 15:18
  #10
Medlem
Mycket av Hassans material var sannolikt fejk. Ungefär som alla jävla prankvideos på youtube. Det är därför det är så svårt att i vuxen ålder tycka det är kul, även om idéerna ibland kan vara bra.
Citera
2024-04-21, 20:53
  #11
Avstängd
EgyptiskKatts avatar
”Vi har GRILLkorvUh”
Citera
2024-04-22, 20:36
  #12
Medlem
MC-klubben är väl inte fejk? Det skulle förstöra mitt finaste barndomsminne!

”Bomba strängnäs” kan inte heller vara fejkad, ingen kan spela så korkad som hon som svarar i telefon!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback