Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-24, 10:18
Medlem
Glad söndag folkens.

Hoppas någon därute kan ge mig råd då jag har en ångest som dyker upp lite när den vill.
Haft det i flera år och i vissa perioder känner jag inte av den men så som de senaste dagarna är den där oftast morgon/kväll. Vaknar lite tidigare än normalt och känner av obehaget i halsen/bröstet.

Fullt frisk individ, ålder 28, röker inte, dricker inte, No drugs.

Arbetar och tränar nu men har ett djupt spelberoende som satt sina djupa spår med kaos.

Jag är ändå en ganska positiv, social individ och väldigt utåtriktad. Vet att ångesten flyr man INTE från den finns där. Den kan inte göra mig någon skada men den tomhetskänslan och klumpen i halsen. Det är vad jag anser är jobbig..

Folkens de finns många som har råd och tips. Dela gärna med är ni snälla. Naturliga ämnen jag behöver köpa i butik/tips på hur jag börjar lära mig inte ro. Please!
Citera
2021-01-24, 19:55
Moderator
TheLuckys avatar
Rubrik ändrad.

Blir inte av med min -> Blir inte av med min ångest.

/Mod
Citera
2021-01-25, 15:10
Medlem
L.Y.Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profface
Hoppas någon därute kan ge mig råd då jag har en ångest som dyker upp lite när den vill.
Hej, ångest brukar handla om att man är orolig över något. Om du skulle sätta ord på din ångest, din oro, vad skulle du skriva att du är orolig över?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in