Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-01-25, 18:49
  #1
Medlem
Efter att ha varit permitterad i 6 veckor började jag att fundera på alt. inkomstkällor. En grej jag kom på då var att låtsas vara en ung prostituerad och charma män tills de avslöjar tillräckligt mycket av sin identitet för att man skall börja utpressa dem.

Skapade några falska profiler på Rosa och satte igång. Och hade väl aldrig kunnat förstå vilken respons man skulle få när man la ut en annons som en 19 årig oerfaren flicka.

Av ca 150 män har ungefär 10-15 st avslöjat tillräckligt mycket om sig själv för att jag lyckats komma på vilka de är. Jag har också "träffat" några stycken för att kunna fotografera deras bilar eller dom själva.

Några har varit så dumma att de skickat bilder på sig själva i chatten.

Nu har jag rätt mycket material. Frågan är att om man är redo att träffa en 19 årig flicka för 4000 kr, vad skulle det vara värt för en sådan person att slippa bli orolig för att omgivningen får reda på vad man gjort. 10000? 15000? 20000?

Finns det något annat man kunde göra med materialet? Ideer?
Citera
2021-01-25, 18:55
  #2
Medlem
Fy fan vad vidrigt gjort. Hoppas du får en kuk i halsen av någon.
Citera
2021-01-25, 18:56
  #3
Medlem
Utpressar du fel människa kan det nog sluta väldigt illa...
__________________
Senast redigerad av MmGox 2021-01-25 kl. 19:02.
Citera
2021-01-25, 18:56
  #4
Medlem
Inget kommer hända så länge du inte bevisar att de köper sex.
Så du måste bevisa filma med ljud som exempel,när en kille kommer förbi säg 1 en timma va? Okej 4000kr. Då finns det med ljud o film. Bam.
Va bara försiktig på vem du gör så du inte blir dödad asså
Citera
2021-01-25, 18:57
  #5
Medlem
JagMatarHuslimers avatar
Räkna med att folk kommer göra allt dom kan för att hitta och hämnas skiten ur dig.
Citera
2021-01-25, 18:58
  #6
Medlem
Träffas på hotell
Ha ett kontantkort för de grejerna
__________________
Senast redigerad av Benz.97 2021-01-25 kl. 19:00.
Citera
2021-01-25, 18:59
  #7
Avstängd
kontakta Paolo men säg att du älskar hans köttfärsås ifrån Napoli också för att få svar
Citera
2021-01-25, 18:59
  #8
Medlem
SittFints avatar
Mycket farligt om du råkar stöta på fel person. Och det lär du göra förr eller senare.

Jag hade för övrigt aldrig betalat av den enkla anledningen att jag aldrig hade kunnat lita på att du inte kommer publicera i alla fall, eller kräva mig på mer pengar. Det är nämligen precis så utpressare brukar arbeta. De ger sig inte.
Citera
2021-01-25, 19:01
  #9
Medlem
Zaedrewss avatar
Ja du bör ju tänka på risken. Om de är villiga att betala, vad annat är de villiga att göra för att detta inte ska komma ut. Utöver att det är mer olagligt att utpressa än vad du beskyller dom för. 19 år det är byxmyndigt det.
Citera
2021-01-25, 19:02
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MmGox
Utpressar du fel människa kan det nog sluta väldigt illa...

Men hur skulle någon någonsin få reda på vem jag är? Ingen har på något möjligt sätt kunnat se mig, har alltid hållit mig på avstånd eller gömd i närheten med bra kamera och zoom. Ännu bättre med dom som direkt skickat bilder i chatt som man sedan kunnat söka på i google eller på annat sätt med lite detektivarbete.

Används sedan bitcoin så kan jag ju till slut ta ut dom så att ingen kan spåra det. Ingen lär ju liksom gå till polisen
Citera
2021-01-25, 19:05
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elinoberg
Men hur skulle någon någonsin få reda på vem jag är? Ingen har på något möjligt sätt kunnat se mig, har alltid hållit mig på avstånd eller gömd i närheten med bra kamera och zoom. Ännu bättre med dom som direkt skickat bilder i chatt som man sedan kunnat söka på i google eller på annat sätt med lite detektivarbete.

Används sedan bitcoin så kan jag ju till slut ta ut dom så att ingen kan spåra det. Ingen lär ju liksom gå till polisen
Vill dem hitta dig så hittar dem dig.

Bitcoin är förövrigt pseudonymt och ej anonymt.
Citera
2021-01-25, 19:05
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elinoberg
Men hur skulle någon någonsin få reda på vem jag är? Ingen har på något möjligt sätt kunnat se mig, har alltid hållit mig på avstånd eller gömd i närheten med bra kamera och zoom. Ännu bättre med dom som direkt skickat bilder i chatt som man sedan kunnat söka på i google eller på annat sätt med lite detektivarbete.

Används sedan bitcoin så kan jag ju till slut ta ut dom så att ingen kan spåra det. Ingen lär ju liksom gå till polisen

Det finns inget som heter förberedande för sex köp som förberedande för mord. Spelar ingen roll om du har chatten, tror att många hade kollat upp det också. Om du vill lyckas måste du ta nån till dig o få det filmat när de betalar. Men då måste du ha sex med de
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback