Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-05-21, 15:59
Medlem
Klarar ni av det? Jag har fan seriösa problem med det.
Jag kan vara hur pissnödig som helst men när jag väl står där blir det som en mental blockering.

Det hela hänger väl på att får man inte igång pissandet me detsamma så ökar bara blockeringen och sen har man stått där ett tag.. helt sjukt.
Funkar lite bättre om man är ensam i urinoaren men då gäller det att komma igång innan nån annan kommer in, då ere kört!

Suger att behöva vänta på båset varje gång men det går fanimej inte annars!

Samma sak gäller iofs när man pissar ute i grupp, fixar inte grupp-pissande!
Citera
2006-05-21, 16:02
Medlem
FetFulElaks avatar
Inga problem för mig. Verkar lite löjligt va? Jag menar, man har ju unget att skämmas för...
Citera
2006-05-21, 16:03
Medlem
-jOE!s avatar
Ehh.. du får nog söka hjälp för det där.
Citera
2006-05-21, 16:04
Medlem
karma chamelions avatar
jag har extremt stora problem med det, men kan bero på att jag är tjej
Citera
2006-05-21, 16:09
Medlem
Klarar inte ens av grupp-pissande när jag har druckit alkohol, det tar helt stopp! Kvittar hur pissenödig jag är, så pissoar går helt enkelt aldrig
Citera
2006-05-21, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terrormachine
Klarar inte ens av grupp-pissande när jag har druckit alkohol, det tar helt stopp! Kvittar hur pissenödig jag är, så pissoar går helt enkelt aldrig

Då har vi exakt samma problem. Bör tilläggas att jag har en fullt normal drule så det är inget jag skäms för men som sagt, mental blockering, det tar tvärstopp!
Citera
2006-05-21, 16:29
Medlem
Balkongståarns avatar
Absolut inte! Dels luktar det våldsamt illa, dels vill jag sköta mitt tarv i avskiljdhet. Dessutom är jag stolt homofob.
Citera
2006-05-21, 16:31
Medlem
paridas avatar
Ibland går det, ibland går det inte...

Oftast går det hur bra som helst, men händer att det tar stopp ibland.

Känns så pinsamt att bara stå där..
Citera
2006-05-21, 16:37
Medlem
jagvetdetduintes avatar
Ämnet behandlades av en stor grupp män på herrtoaletten när jag var ute igår. Det hela är en psykisk grej och borde kanske kunna gå och lösa hos en psykolog. Vad som däremot är konstigt är att diskussionen aldrig tagits upp offentligt. Vi är många som lider av detta.

Vissa har problem med för tidigt utlösning, vissa med impotens och vissa med offentlig urinering. Då väljer jag hellre det senare av alternativen. .
Citera
Medlem
Trentors avatar
Jag har aldrig gjort det för jag har en jätteliten kuk!
Citera
Medlem
galts avatar
Har samma problem. Diskuterade det där med några kompisar och det visade sig att 3/7 av oss hade samma problem.
Citera
2006-05-21, 16:41
Bannlyst
Samma här. Ensam går inte nåt vidare heller då vetskapen om att det när som helst kan komma in en eller flera till ligger och gnager. Jag brukar köra på de bås som oftast finns därinne också. Dessutom kan man ju inte torka av snoppen heller om man står vid pissrännan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in