• 1
  • 2
2021-02-02, 08:41
Medlem
Tror ni txbbe (Toby frn frra rets PH) r natty?

Han var rtt biffig vldigt tidig, jag r egentligen bara intresserad p grund av en diskussion med en kompis. Jag eller han kan inget om omrdet, men vi sjlva gymmar rtt mycket.

Trden kan ocks anvndas fr andra frgor om andra personer.
Citera
2021-02-02, 09:32
Medlem
Min personliga sikt: Han r inte naturlig kolla p hans brst och nippels
Citera
2021-02-02, 11:31
Medlem
Tnkte samma. Sg ut som brjan av gyno p honom.
Citera
2021-02-02, 13:28
Medlem
Jaggermeisters avatar
Juiced up, 100%
Citera
2021-02-02, 13:46
Medlem
Efter att ha googlat lite bilder s finns det inget som tyder p att han ej r natty. Verkar ha en bra "ram", fin genetik mao.

Mycket avundsjuka i trden dock .
Citera
2021-02-02, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OriginalBiceps
Efter att ha googlat lite bilder s finns det inget som tyder p att han ej r natty. Verkar ha en bra "ram", fin genetik mao.

Mycket avundsjuka i trden dock .

Haha, kanske. Han ska tydligen brjat gymma strax innan han var 15 och krde 5 dar/veckan sedan dess. Ngot som kanske boostade hans redan skapliga genetik.
Citera
2021-02-02, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anyhow1210
Haha, kanske. Han ska tydligen brjat gymma strax innan han var 15 och krde 5 dar/veckan sedan dess. Ngot som kanske boostade hans redan skapliga genetik.

Han r inte verdrivet stor, inte verdrivet lg fettprocent, axlarna r inte onormalt runda.

Vad jag kan se har han inte mycket finnar p brst/axlar. Har inte Instagram s orkade inte kolla ifall han haft ngon period dr han byggde extremt snabbt.

Han kan sklart ha tryckt nd, men jag stter mina pengar p genetik ver medel.
Citera
2021-02-02, 23:09
Medlem
Jag har gemensamma vnner som honom, som har bekrftat att han trycker anabola. Dom hittade det hemma hos honom, s det r inget o fundera p.
Han har trnat lnge ja, men han gick frn att vara lite trnad till grov ganska fort senare och han har inte haft gyno frut utan den kom som ett paket p posten.
Citera
2021-02-03, 00:45
Bannlyst
Ingen aning vem det r s fick googla, han har iaf 100% gyno p vissa bilder,det behver inte vara pga steroider sen tycker jag inte fysiken r ntt otroligt s man skulle sga med skerhet att han tagit ngot, frgan r hur stor han r.
Jag har iaf sett folk jag vet r naturliga i bttre form n honom, sen r sklart storleken det viktiga, lngd och vikt, kan inte sga ntt frrn man vet exakt hur stor han r.

Hittar bara snder retuscherade bilder p honom som inte sger ngot.
Citera
2021-02-03, 08:38
Medlem
Tropicmadnesss avatar
Snubben kan vl inte vara en centimeter ver 170 eller? Ser kort och stubbig ut
Citera
2021-02-03, 11:43
Medlem
-Gustavssons avatar
Toby trycker ja det r ingen hemlighet, samma med Linus Carlen mfl, men dessa nekar d dem har stora avtal med nocco och jobbar fr nocco. Han r dvrg han r ju lika kort/lng som tjejerna och dem r inga basketspelare om man sger s
Citera
2021-02-05, 11:26
Medlem
EndGames avatar
Varfr bry sig om andras bruk?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto