Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-02-07, 22:33
  #1
Medlem
Region47s avatar
Lag: Tampa Bay Buccaneers och Kansas City Chiefs
Var: Raymond James Stadium Tampa bay, Florida
Tid: 00:30
Hur följer man matchen: Viaplay sänder matchen med start från 23:30. Tv6 sänder från 00:30. Premunationstjänsten NFL Gamepass sänder försnack under hela dagen samt matchen vid start 00:30.
2021-02-07, 22:36
  #2
Medlem
persona.von.gratas avatar
Tack för trådstart!
Ajaj vad det val BLM-inspirerad upplägg på produktionen (CBS här) och reklamen.
Billy Idol för en timme sen? Han såg ung ut för sin ålder och leverne.
2021-02-07, 22:38
  #3
Medlem
Region47s avatar
Om man ska komma med ett tips då. Chiefs är otroligt bra! Offensiven är grym! Mahones är grym! Kelse är grym! Alla är otroliga i det laget. MEN Tom Brady är Tom Brady oavsett ålder. Och min magkänsla säger att Tom Brady löser det här. Han har en sådan vinnarskalle.
2021-02-07, 22:42
  #4
Medlem
Snapcounts avatar
Tror Tampa tar det i år.

Kom ihåg att Kc låg under sent förra året i SB, när 49-ners helt obegripligt slutade med sin rushing som hade fungerat bra.

Tampa gör inte samma miss, samt man tänker inte bli uppsmiskade hemma. De bör även vara snäppet mer hungriga.
2021-02-07, 22:44
  #5
Medlem
Satt och leta efter en tråd tidigare idag men hittade inget, men här är den.

Någon som följt säsongen? Jag kollar alltid enbart Superbowl, detta blir 3.e eller 4.e året, någon som har spelvärda tips?

Tänkte först att det kommer vara dött utan publik men ska bara 25.000 tillåtna hörde jag?
Kul att man får se Brady en (sista?) gång till.
2021-02-07, 22:44
  #6
Medlem
Region47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Tror Tampa tar det i år.

Kom ihåg att Kc låg under sent förra året i SB, när 49-ners helt obegripligt slutade med sin rushing som hade fungerat bra.

Tampa gör inte samma miss, samt man tänker inte bli uppsmiskade hemma. De bör även vara snäppet mer hungriga.

Håller med dig. Sen Fournette har ju vaknat till rejält sedan han kom till Tampa Bay. Tror dom kommer använda honom rätt så mycket.
2021-02-07, 22:56
  #7
Medlem
Region47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Satt och leta efter en tråd tidigare idag men hittade inget, men här är den.

Någon som följt säsongen? Jag kollar alltid enbart Superbowl, detta blir 3.e eller 4.e året, någon som har spelvärda tips?

Tänkte först att det kommer vara dött utan publik men ska bara 25.000 tillåtna hörde jag?
Kul att man får se Brady en (sista?) gång till.

Har följt hela säsongen och ser 4-5 matcher i veckan under säsongsen. Men spel värda tips vet jag inte jag vågar ge ut. Är ingen bettare direkt. Men skulle tro att spelar du på att Travis Kelce gör en TD eller Fournette får mycket rush yards så tror ja det går göra en del pengar där.

Ja det är 25000 hälsovård arbetare om jag förstod rätt.
2021-02-07, 23:00
  #8
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Satt och leta efter en tråd tidigare idag men hittade inget, men här är den.

Någon som följt säsongen? Jag kollar alltid enbart Superbowl, detta blir 3.e eller 4.e året, någon som har spelvärda tips?

Tänkte först att det kommer vara dött utan publik men ska bara 25.000 tillåtna hörde jag?
Kul att man får se Brady en (sista?) gång till.

Här lite "proffstips" : https://www.youtube.com/watch?v=Zdh7k8c9o3E
2021-02-07, 23:07
  #9
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Satt och leta efter en tråd tidigare idag men hittade inget, men här är den.

Någon som följt säsongen? Jag kollar alltid enbart Superbowl, detta blir 3.e eller 4.e året, någon som har spelvärda tips?

Tänkte först att det kommer vara dött utan publik men ska bara 25.000 tillåtna hörde jag?
Kul att man får se Brady en (sista?) gång till.

Vågar man betta mot Brady?
2021-02-07, 23:24
  #10
Medlem
Region47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aakke
Vågar man betta mot Brady?

Alltså Brady är alltid Brady. Hur många trodde inte att hans karriär var över för några år sedan när dom mötte Atlanta i Super Bowl och låg under med 27-3 i halvtid? Alla sa att "nu är det över" och "han är slut" sen kommer han ut efter halvtid och är en gud. Han har en gnista i ögonen och större vinnarskalle än någon. Läste i en intervju att för 12 dagar sen skickade han iväg frugan och barnen hemifrån för att ladda själv. Jag går inte emot Brady. Tror Tampa Bay vinner men det kommer bli jämt.
__________________
Senast redigerad av Region47 2021-02-07 kl. 23:27.
2021-02-07, 23:26
  #11
Medlem
Fan att man missar detta och inte kan kolla förrän imorgon. Blir klassiska Sensory deprivator 5000 om jag inte ska få något spoilat. Blir en utmaning helt klart.
2021-02-07, 23:31
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Region47
Har följt hela säsongen och ser 4-5 matcher i veckan under säsongsen. Men spel värda tips vet jag inte jag vågar ge ut. Är ingen bettare direkt. Men skulle tro att spelar du på att Travis Kelce gör en TD eller Fournette får mycket rush yards så tror ja det går göra en del pengar där.

Ja det är 25000 hälsovård arbetare om jag förstod rätt.

Sätter inte hus å hem, men har bettat både innan match och live alla år jag kollat och gått plus, något år blev det några tusen på en natt 👍

Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Här lite "proffstips" : https://www.youtube.com/watch?v=Zdh7k8c9o3E

Intressant, får ta en titt.

Citat:
Ursprungligen postat av Aakke
Vågar man betta mot Brady?
Första gången jag såg honom i SB så förlorade han, men det var precis. Sen som föregående skrev ovan, gick han ut och vände totalt i en final. Kan säga att han höjjer intressenivån enormt iaf!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in