2021-11-10, 11:19
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halleys
Jaha hrrni. D var det slut. De som fr sista rosen r

Sebbe gjorde bsta valet.
Hoppas det hller.
Citera
2021-11-10, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KetchupJude
Det har redan lckt ditt pucko, Shilera och Elvira vinner.

Elvira lckte redan fr flera veckor sedan i den hr trden. Hur kan produktionen vara s kass p att hlla tyst p glappkftar r den stora frgan 😂

Bra om Sebastian vljer Shilera, de verkar ha mer gemensamt och trivas bttre tillsammans, de har bttre dialog tillsammans och ligger p samma niv p alla sett. Sebastian och Ida r tillsammans redan som ett gammalt, trtt par. nskar ven att Ida hittar ngn som passar henne bttre, ngn som r mkt bttre n Sebastian, ngn som ligger p samma niv med henne.

Elvira r en barnrumpa, omogen och smelak. Vill Simon helst ha henne r det hans val. Simon var kt p henne redan lnge sedan nr han lg i badkaret med henne, aspackad.
Citera
2021-11-10, 12:06
Medlem
Modifys avatar
Jackpot nd att man gissade rtt p vilka som "vann". Kommer detta hlla i lngden? Nej. Skulle inte frvna mig om bde Simon och Sebastian under morgondagens avsnitt av TAA meddelar att de inte dejtar lngre. Brukar bli s i Bachelor.
Citera
2021-11-10, 12:54
Medlem
Angende vem som fick sista rosen av simon:
Citera
2021-11-10, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SouthernGirl
Pucko?
Sorry jag trodde vi glatt gissade.
Men herregud, kallar du andra fr pucko??!!
Det r ju inte alls Shilera som fr Sebastians krlek, det r ju Ida. Var inte s kaxigt sjlvsker nr du far med osanningar!
Citera
2021-11-10, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SouthernGirl
Pucko?
Sorry jag trodde vi glatt gissade.
Var inte s kaxig din idiot! Vet du inte vad som r sant kan du hlla kften! Det r ju Ida som fr Sebastians krlek!!!!
Citera
2021-11-10, 13:19
Lsningen har man nu sett p T4 Play. Blev faktiskt lite rrd nr krleken besvarades och sorgsen nr tv kvinnor inte fick sista rosen. Fyra vackra kvinnor och tv fick korgen. Men har man gett sig in i leken fr man leken tla, Krleken
Citera
2021-11-10, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KetchupJude
Det har redan lckt ditt pucko, Shilera och Elvira vinner.

Elvira lckte redan fr flera veckor sedan i den hr trden. Hur kan produktionen vara s kass p att hlla tyst p glappkftar r den stora frgan 😂
Ketchup Nisse! Det r ju du som r en puckad glappkft! Det r INTE Shilera det r IDA som fr Sebastians krlek!
Citera
2021-11-10, 14:00
Medlem
Mste sga att jag gillar Shilera och hoppades att Sebastian skulle vlja henne.
Hon r strlande och s kta ven nr hon r arg. Men mest r Hon positiv, glad och ja, intelligent ocks.
Ida r ocks bra men ger ett mera nedtonad intryck och vi har faktiskt inte ftt lra knna henne lika mycket.
Simon valde med hjrtat och ven om Matilda trumfar Elvira p mnga stt s spelar det ingen roll nr hjrtat bestmt sig. Det r krlekens tuffa fakta.
Om jag fr gissa s r Simon och Elvira en fling som tagit slut nu.
Sebastian och Ida kan mkt vl vara ihop fortfarande d bda tv har samma lugna (trkiga?) energi.
Citera
2021-11-10, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Simon blev frblindad av hennes yttre. Hon r vldigt vacker men skum. Mnga men frlter mkt om man ser bra ut. Han dissade en annan tjej p g a den lga ldern men med Elvira spelade ldern ingen roll.

Sant men var inte den andra tjejen nnu yngre, Bara ngra r kan ha stor betydelse nr det r s unga tjejer och hon sg vldigt ung ut ocks om jag kom ihg rtt.
Citera
2021-11-10, 14:26
Medlem
discomusens avatar
Det r ngot intressant anser jag, att mnga av dessa flickor har lngt ver 20 000 fljare nu efter programmet. Ngra har redan kickat igng sina samarbeten. Alla har ocks stngda profiler, frstr inte varfr det generar fler fljare? Sjlv hade jag fljt, kikat och avfljt. Vr leende vinnare har i fljande stund uppntt 40 000 fljare.
Citera
2021-11-10, 14:30
Medlem
ziggarillens avatar
Elvira r outhrdlig med sitt stndiga skratt i varje mening. Hon skrattar t allt och till och med nr hon kysser Simon s ser man ett brett smile. Usch fr att leva med en sn verhurtig mnniska. I vrigt tror jag inte att ngot av frhllandena kommer att vara livet ut. Sebastian fr nog fortstta att frska hitta ngot som lindrar hans hjrtproblem. Han borde ha anvnt ordet kuken istllet s vore det mer relevant. Den jag gillade mest av tjejerna mot slutet r Matilda d hon verkar mest kta och naturlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in