2021-11-10, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halleys
Tror nog att Simon och Elvira hllt ihop. Dock osker p Sebastian och Ida.

Valde Sebastian Ida? Jag hoppades p att han skulle vlja Shileira s att Ida kunde f ngn bttre. Elvira verkade vldigt barnslig, men hon kanske ligger p samma niv med Simon vad gller den emotionella mognaden?
Citera
2021-11-10, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Sebastian: "Ja - - - Shilera - - - fick min - - - andra - - -ros - - - S jag vill hejd - - - till Armina - - - Ni tjejer ocks sklart- - -..."

Gruppkram med tjejerna.

Sebastian: "- - - Armina - - - jag fljer dig upp - - -..."

Armina: "DU BEHVER INTE KA MED!"

Allts va fan. Vad r det med honom?
Varfr i helvete pratar han sdr?

(Armina r vedervrdig och asfrbannad endast p grund av att hon vill vinna,
men en extremt underhllande scen.
Sdr ska man ju svara nr - - - Sebastian - - -talar - - -.
Jag, skulle fan inte heller ha tlamod, och lacka ur med abrupta svar till karln.

Han har ju pratat s hela tiden. Fattar inte hur tjejerna kan tycka att det gr att ha en konversation med karln.
Citera
2021-11-10, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiotalisten
Fabriksarbetaren Sebastians frvrvsinkomst 2020 var enligt en lista i Hnt (Hen tjnar mest i Bachelor 2021) bst av alla deltagare (t.om. hgre n programledarens).

Nr 2 p denna lista r: Elvira (!)
Matilda ligger p plats 5, Armina p plats 8, Shilera p plats 20, Ida p plats 23 (hon studerar) och Nora p plats 26 (ocks student).

Simon d? Jo han har plats nr 18!

(Hela listan r 27 personer)

Hur mycket drog Sebastian in d?
Citera
2021-11-10, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag vet inte varfr han valde henne. Mste vara utseendet. Men sjukt att inte vlja Matilda som r vacker OCH har ett stort hjrta och verkar rolig och vettig. Elvira verkar ju kunna g ver lik fr att vinna. Aja.

Frstr inte ens hur tjejerna kan bli kra i ngon av killarna heller 😂

Simon blev frblindad av hennes yttre. Hon r vldigt vacker men skum. Mnga men frlter mkt om man ser bra ut. Han dissade en annan tjej p g a den lga ldern men med Elvira spelade ldern ingen roll.
Citera
2021-11-10, 10:01
Medlem
varfr pstr vissa att Simon trffar Rebecka nu? klla p det? Gr absolut inte mig ngot eftersom Rebecka var en av de vettigaste tjejerna men var kommer den infon ifrn?
Citera
2021-11-10, 10:01
Medlem
Ska bli intressant att hra vad Simon sger/tnker nr han fr se Elviras bravad gllande det dr om Matilda. Kan det bli rets chock nr han inser hennes elaka taktik?!
Citera
2021-11-10, 10:07
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasKalasen
Ska bli intressant att hra vad Simon sger/tnker nr han fr se Elviras bravad gllande det dr om Matilda. Kan det bli rets chock nr han inser hennes elaka taktik?!

Kom ihg att efter sista rosen spelades in i juli, strax efter alla kommit hem. Vldigt mycket kan hunnit hnda drefter, juli till november
Citera
2021-11-10, 10:25
Medlem
NamnlosBarns avatar
Blev besviken att han valde Elvira
tjejen med den dr obehagliga leendet , tycker inte om
Henne. Hoppades p Matilda
Citera
2021-11-10, 10:25
Medlem
r det ngon som har Aftonbladet plus?
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...for-deltagarna
Citera
2021-11-10, 10:27
Medlem
NamnlosBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag frstr inte hur man kan vlja Elvira. Hon r st absolut men tnk att ha det leendet framfr sig konstant ven om man har ett allvarligt samtal. Undrar om hennes jobb som frsljare har skadat henne. Stort leende p lpparna hela tiden s sljer du
Hade gillat henne mer om hon var balanserad i sina uttryck. Dock frstrde hon fr sig sjlv nr hon frskte sabba fr Matilda.

Hller helt med. Hon gr mig irriterad bara jag kollar p henne. Sen r hon ung ochs , knns fortfarande som hon r en fjortis
Citera
2021-11-10, 10:43
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kendall-Jackson
Han har ju pratat s hela tiden. Fattar inte hur tjejerna kan tycka att det gr att ha en konversation med karln.

Ja, han har pratat sdr genom hela programmet, men i den hr scenen blev det helt extremt.
Citera
2021-11-10, 10:54
Medlem
TexasSuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Armina r obehaglig... pminner mig om satan.

Knns som typen som straffar sitt husdjur nr hon inte fr som hon villl
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in