2021-11-09, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forvirradstudent
Vem tusan r den grnhriga tjejen i TAA???

Knde inte igen hlften av tjejerna. Utfyllnadstjejer.
Citera
2021-11-09, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaum
Sebastian har pratat ganska mycket om att det r viktigt att ha en bra och nra relation med sin familj, men efter att ha pratat med Shileras familj s verkar han orolig ver att hon har just det. Det r allts bra att ha en nra relation med familjen s lnge det bara r hans familj?
Ofta nr man sger ngot sdant; "jag tycker den borde vara si och s" brukar det rtt ofta vara "jag vill att den ska vara som MIG som ligger p samma niv". Tror det r mnga som inte vill ha en partner med "fr" nra relation till sin familj, i den moderna vrlden s finns ju mjligheter att prata mer eller mindre konstant med slktingar via telefon och appar. Vet sjlv utlndska stderskor och liknande som gr konstant under jobbet och tjattrar med sina slktingar p andra sidan jorden, och det r vl okej men man skulle ju inte vilja ha det s hemma..
Citera
2021-11-09, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
I agree!! Det r nt lite WT med Matilda. Lpparna, ltsashret och att det r fr blonderat (lgg till de totalt stenhrda titsen ocks) gr tillsammans att man letar efter var hon stllt husvagnen.
Matilda (sina fejkade tits till trots) ger ett lite mer nedtonat intryck och r mer klassisk vilket passar Simons utseende bttre.
Sjlvklart vljer han henne, det finns inga som helst tvivel som jag ser det.
Herregud vad ni r utseendesfixerade, simon r helt klart attraherad till bde elvira och Matilda. De bda har sillikonbrst, blonderat hr. Matilda har fillers i lpparna och kindbenen skulle jag gissa, men minst 50 % av alla andra tjejer i huset hade ocks fillers. Och inte undra p, hr sitter massa anonyma personer och klankar ner p armina, shilera och alice, fr att de ha sm lppar, och samtidigt klankar ni ner p elin, matilda, emelie osv som har fillers? Det gr fan inte att gra rtt. Fds du inte som elvira eller ida med helt lagom proportioner s r du krd.

Hur som helst, nr du vljer partner br du ven tnka p personlighet, inte bara utseende. Matilda har inte gjort EN enda sak som var dlig. Hon har inte snackat bakom ryggen, varit taskig, varit bitter eller sur nr andra ftt g p dejt osv. Hon och simon har kemi, de har mycket gemensamt, de bda lskar ju havet och den livsstilen med bt osv, och de verkar ha roligt tillsammans. Elvira knns mer som en siren, som lurar ner honom till havets botten med sitt falska leende och lgner. Det var ngon som skrev att det r ett tecken p att ljuga att inte kunna se personen i gonen. Elvira ljuger simon rakt upp i ansiktet samtidigt som hon ler s hrt att hon knappt kan prata ordentligt och stirrar i hans gon. SPRING SIMON, sger jag bara.
Citera
2021-11-09, 19:30
Medlem
Bachelor 2021

Kan fr helsike inte Elvira sluta ta sig i hret hela tiden!!! Kan hon inte stta upp det i stllet om det r s himla mycket i vgen!
ven Shilera hller p men inte som Elvira!
Det str mig s fruktansvrt.
Elvira kan inte rra p lpparna nr hon pratar heller, hon mste visa sina tnder konstant och sluddrar!
Senast redigerad av Ankanjoh 2021-11-09 kl. 19:48. Anledning: Tillgg
Citera
2021-11-09, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxfluxdelux
Citera
2021-11-09, 19:55
Medlem
elgecys avatar
Armina r obehaglig... pminner mig om satan.
Citera
2021-11-09, 20:09
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Armina r obehaglig... pminner mig om satan.
Verkligen, fr riktigt dliga vibbar av den tjejen.
Citera
2021-11-09, 20:12
Medlem
Imbazs avatar
Ass man fattar ju att de som vinner r Shilera och Elvira, de bda fick den vita rosen i det frsta avsnittet, viket sger att grabbarna bestmde sig p utseende direkt och har haft det valet nda sedan start, Sebastian (den trge fan) sa att shileera r alltid sig sjlv i ALLA situationer oavsett vad hon str infr, detta var allts efter hans frsta mingel med henne, vilken "smart" kille.

Killarna r nu ocks helt jvla sexfrustrerade vilket gr att de vill vlja den som de helst vill hem knulla p.

Jag tror att Sebastian kommer vara singel idag.
Citera
2021-11-09, 20:36
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trisslotterna
Jag tycker ocks det lter helt osannolikt.

Har svrt att tnka mig att just Rebecka skulle g med p att ta tillbaka honom, men kan skert verraska i detta.
Idas kommentar kring sebastians uppvaktning, att han planerar detta r de bachelorerna sjlva eller produktionen som planerar?

Ida knns frvrigt s sjlvklar. En som inte orkar byta eller som vill jobba fr att det ska funka, medan de andra tjejerna mer knns som att de kommer ge upp vid frsta vardagsproblem hemmavid. Hemma r inte som p semestern och de mste man frst.
Citera
2021-11-09, 20:37
Medlem
Snake.Plisskens avatar
Fascinerande nd att Elvira verkar komma undan helt med att hon kastade en motstndare under bussen, sen ljg om det och sa att hon var oskyldig rtt upp i Simons ansikte, varefter det kom fram att hon ljugit om det. Och nd r hon kvar. Heja heja ytligheten.
Citera
2021-11-09, 20:42
Medlem
Det har klankats mycket p shilera. Shilera verkar vara en person som knner vldigt mycket. Och hon behver ventilera ut det. Och som hon sjlv sa att hon kan vara fr rlig, vilket srar personer. Men hellre en som knner mycket, verkar energisk och levande, r sig sjlv, r rlig, och framfrallt BESTMD p vad hon vill n ngon som knslokalla Armina som s tydligt inte alls verkar vara dr fr krlekens skull utan fr att mata sitt ego genom att vinna. Att hon vid bda gngerna som hon blir dumpad blev bde uttagerande men ven vldigt arg. Arg p Simon, och helt pltsligt pstod hon att hon ville vara den som dumpar och hon kunde f killar som Simon hur ltt som helst i Sverige. Vad fan gr du d dr? Jo, du vill bli knd! Bara narcissister snackar s. Sen fysiskt stta bort Sebastian. Det kan ju inte varit ett ltt val fr honom heller nr hans hjrta berrts hela tiden. Vad ska hennes ilska bidra med? Absolut inget mer n att bevisa fr oss att hennes ego inte kan hantera att bli bortvald i en TV-show dr konceptet r sjlvklart... Duhhh? . Personer som Armina r absolut den vrsta sortens. Vrre n personer som Elvira. Och det r inte bara tv tittarna som upplevt hennes falska persona..tjejerna i huset uttryckte ju samma
Citera
2021-11-09, 20:48
Medlem
Matilda har ju iaf flyttat upp till Stockholm frn Malm efter programmet. Kanske fr att komma nrmre Simon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in