2021-11-09, 16:45
Medlem
timpanis avatar
Ingen av killarna sa "Jag vill sova med dig". Det var bara underfrsttt att killarna ville det.

Hade varit rakare om de frgat "Vill du kn***a med mig inatt?"
Citera
2021-11-09, 17:05
Medlem
Vem tusan r den grnhriga tjejen i TAA???
Citera
2021-11-09, 17:06
Medlem
Jag tycker att bgge killarna borde f se igenom avsnitten/ eller lite filmat material ifrn tjejernas hus innan dom vljer bland de typ tre sista tjejerna i alla fall. Ltt att gra sig till den lilla tid de fr trffa killarna, svrare att dlja sitt rtta jag i huset.
Citera
2021-11-09, 17:26
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foobar2000
De roliga r ju att Sebastian har ju den bsta tjejen av alla kvar Ida, trodde Simon skulle vara vettigare i sina val, fel hade man.

Tjatet om att Ida r s himla bra. Ni ser 5% av deras dagar dr nere, ni har ingen jvla aning egentligen.
Citera
2021-11-09, 17:43
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Kan inte komma ifrn att Matildas verfyllda lppar ligger henne i fatet nr Elviras r mer passande. Simon kommer sannolikt vlja Elvira.

I agree!! Det r nt lite WT med Matilda. Lpparna, ltsashret och att det r fr blonderat (lgg till de totalt stenhrda titsen ocks) gr tillsammans att man letar efter var hon stllt husvagnen.
Matilda (sina fejkade tits till trots) ger ett lite mer nedtonat intryck och r mer klassisk vilket passar Simons utseende bttre.
Sjlvklart vljer han henne, det finns inga som helst tvivel som jag ser det.
Citera
2021-11-09, 17:46
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Tjatet om att Ida r s himla bra. Ni ser 5% av deras dagar dr nere, ni har ingen jvla aning egentligen.

Jo men man ser ju 5% av alla, s av det man fr se r hon s himla bra jmfrt med vriga. Punkt.
Citera
2021-11-09, 17:49
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nellisen

Fast de gifte sig ju p ltsas i ett avsnitt s det r drifrn vi ftt det klippet i brjan.
Citera
2021-11-09, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TexasSun
Efter att ha genomlidit alla avsnitt med grannen de senaste veckorna hittade jag hit. Det r verkligen intressant att se hur mnga vidriga mnniskor lyckas manipulera sig s lngt.

Elvira & Armina r ju otroligt genomfalska, bda kr p att de r s omtnksamma som en fasad fr att maskera deras egentliga personligheter. Jag knner en som gick i samma klass som Armina, de var nog vnner ocks. Han sa redan i brjan av ssongen att hon var en av de vrsta mnniskorna han trffat. Verkligen en godhetsfasad med vldigt mycket vidrigheter bakom.

Kommer g bra fr Sebbe s lnge han inte vljer Armina. Shilera r vl lite eldigare n Ida och det fr vl er att skita i trosorna verkar det som. Men hon knns knns den som r mest sig sjlv av de som r kvar.
Knns som Armina sger saker men aldrig ngot vsentligt som betyder ngot, knns helt knslokall, typ som en robot. Eller om hon gar vldigt svrt att formulera sig, vad vet jag.. Man vill bara skaka om henne; skratta, grt, sg ngot syrligt, visa att du r en mnniska p ngot stt!

Snarare knns hon som den trkigaste politikern typ med noll karisma, "jag knner mer och mer fr Sebastian" (jaha, vad betyder det? kan ju vara frn noll/hat till att iaf tolerera honom), "jag tror du kan se vad jag knner i mina gon" (nej, dels r du helt uttrycksls, dels funkar det inte s. Plattityder, SG vad du tycker istllet). N, fr inte grepp om den mnniskan, tycker de andra r jobbiga ocks men de ger ju NGOT iaf, enda gngen Armina levde upp lite var nr hon var full p ouzodejten med Simon.
Citera
2021-11-09, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Undra om de lg med varandra nr de sov ver. Man mste ju provkra liksom.

Citera
2021-11-09, 18:45
Medlem
Addhocs avatar
Det ger vl noll gnger insatsen att Simon vljer Elvira och att Sebastian vljer Shilera.
Frresten, Shilera brukar synas i Idol ocks (men det kanske r djvligt gamla nyheter fr alla andra trots att jag precis upptckt det fr egen del).
Citera
2021-11-09, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Vad r det som gr att tjejer viftar med hnderna framfr ansiktet nr de brjar grta? Tv av tjejerna gjorde det i senaste avsnittet. r det meningen att den nstan obefintliga vinden som genereras ska torka bort trarna?

Ja, det r drfr. Vifta framfr gonen s knner du att de blir torra av att du viftar. Du har ocks gon du vet, du kan testa👌🏼
Citera
2021-11-09, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Var ju bara en siffra. Kan lika grna vara 65 000.

OM det nu finns enstaka fall som du beskriver finns sannolikt en enorm kompensationsfaktor ngonstans. Tex att kvinnan r vldigt oattraktiv fysiskt.

ven om det finns undantag visar forskningen att det r extremt ovanligt. Kvinnor vill generellt aldrig gifta ned sig.

Med det I tanke kan man ifrgastta hur mnga av damerna i programmet som i vardagen njer sig med en fabriksarbetare som bor i en etta I Sdertlje. Oavsett hur snygg han r.
Mjligt att hans slkt r kompensationsfaktorn, bda r vl tmligen oattraktiva (brukar ju funka fr kvinnor nd, hon har haft flera mer attraktiva killar n honom innan). En kompensationsfaktor kan ven vara att han r ganska dominant sexuellt, ftt frsttt att hon r ganska undergiven i sngkammaren.. och exempelvis outbildade kriminella kan ju f bde sida rttspsykiatriker och advokater p fall. Nstan alla hgre utbildade tjejer jag knner har trffat sin man under studenttiden, r vl "passande" lder 20-25, och mycket trffmjligheter.

Damerna i programmet har vl sina looks, thats it. Ofta verrepresentation av typ flygvrdinnor och liknande. Finns snygga tjejer som blir ihop med bilmekaniker ocks. r nog frst nr (som du r inne p) tjejer med bra jobb och utbildade som rr sig med mycket folk och har valmjligheter det krockar rejlt, srskilt om de har looks ocks. Sedan r det ju inte bonde sker fru, de castar instagramprinsessor och onlybrudar.., de verkar inte vilja ha lngvariga resultat direkt. Castingen av sjlva bachelorn har ocks varit katastrofal mnga gnger, en sketen nrpolis och en halvdan gammal hockeyspelare som r snickare.. ja, r ju n vrre denna gng om det r en fabriksarbetare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in