2021-11-10, 17:21
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasKalasen
Ska bli intressant att hra vad Simon sger/tnker nr han fr se Elviras bravad gllande det dr om Matilda. Kan det bli rets chock nr han inser hennes elaka taktik?!
Dagen efter det avsnittet sndes blev Elvira "akut inlagd" pga att hennes "kropp inte orkade mer". Jag tror att dessa tv hndelser har ett samband.
Citera
2021-11-10, 18:37
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modify
Ja otroligt kta och naturlig som har haft Onlyfans tidigare. Skriker ytlighet om henne.
Okidock. Har ingen aning om snt utan utgick frn hur hon var p TV. Att man ens stller upp p ngot liknande r fr mig frenligt med en diagnos av olika slag. S skruvat alltihop och obegripligt.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-11-10 kl. 18:41.
Citera
2021-11-10, 18:46
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Dagen efter det avsnittet sndes blev Elvira "akut inlagd" pga att hennes "kropp inte orkade mer". Jag tror att dessa tv hndelser har ett samband.
Kanske att kken gtt ur led efter allt skrattande . Vad hon n sa s avslutades med en skrattsalva. Jag tror att Simon lmnade henne nr han insg att hon skrattar t precis allt.
Citera
2021-11-10, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealTimmyTim

Hur vet du att de inte r tillsammans?
Citera
2021-11-10, 19:30
Medlem
r honom ett oknt ord? Det r han och han och han hela tiden
Citera
2021-11-10, 19:42
Medlem
Hur lngsamt och hackigt kan man/Sebastian prata? Lite frvnad ver hans val hur som helst. Men tyckte den bortvalda formulerade sig p ett stt i TAA som tydde p att det inte skulle bli hon. Knns ju som att han och hans val r ganska olika, men jaja.
Citera
2021-11-10, 19:58
Medlem
Dr har vi vinnarna Elvira och Ida.
Citera
2021-11-10, 20:03
Medlem
ovaxadbanans avatar
Man ser ju hur otroligt obekvm Simon r nr Matilda str och frklarar hur kr hon r i honom. Simons rst brast nr han valde bort Matilda. Jag tror att han ngrar sig sitt val idag, men Simon du kan fortfarande kontakta Matilda hr i Sverige

Fult gjort av Sebastian att sga att han fljer sin magknsla med Shilera dr p berget, han har ju anvnt det uttrycket hela ssongen nr han beskriver vem han slutligen ska vlja vid varje roscermoni. "h ni r bda s fina, men jag mste flja min magknsla". Sen sger han det nu till Shilera fastn att han avslutar med att han inte vljer henne.
Citera
2021-11-10, 20:13
Medlem
Trodde Mathildas lppar skulle spricka nr hon och Simon lg i sngen och kysstes. Lpparna sg ut som tv balkonger som pressades ihop. Helt galet ckligt
Citera
2021-11-10, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
Trodde Mathildas lppar skulle spricka nr hon och Simon lg i sngen och kysstes. Lpparna sg ut som tv balkonger som pressades ihop. Helt galet ckligt
Hahaha!!! Precis min tanke! Som tv blygdlppar. Varfr det man inte hur illa det ser ut?!
Citera
2021-11-10, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wittelsbach
Roligast var att produktionen missade att klippa bort nr Sebastian rkade blotta hstballen under morgonrocken 😂

Hhahah va?! Nr hnde det? r det borttaget?
Citera
2021-11-10, 20:40
Medlem
Det r s osexigt, okvinnligt och ocharmerande att svra. Matilda r vrst i var och varannan mening. Elvira och Shilera svr ocks en hel del. Den enda som inte svr r Ida, hon r bst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in