2021-11-10, 07:04
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SouthernGirl
Fan. Kollade upp det. Du har nog rtt.
Men det lter s sprkligt fel.

Ok. My bad.

Simon sa "framfr bussen" medan Matilda och Elvira sa "under bussen". Ett annat uttryck som kan pverka r "hoppa framfr tget".
Citera
2021-11-10, 07:51
Medlem
Jaha hrrni. D var det slut. De som fr sista rosen r
Citera
2021-11-10, 08:03
Medlem
Syljens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Sebastian: "Ja - - - Shilera - - - fick min - - - andra - - -ros - - - S jag vill hejd - - - till Armina - - - Ni tjejer ocks sklart- - -..."

Gruppkram med tjejerna.

Sebastian: "- - - Armina - - - jag fljer dig upp - - -..."

Armina: "DU BEHVER INTE KA MED!"

Allts va fan. Vad r det med honom?
Varfr i helvete pratar han sdr?

(Armina r vedervrdig och asfrbannad endast p grund av att hon vill vinna,
men en extremt underhllande scen.
Sdr ska man ju svara nr - - - Sebastian - - -talar - - -.
Jag, skulle fan inte heller ha tlamod, och lacka ur med abrupta svar till karln.
Han lser en manus knns det som
Citera
2021-11-10, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halleys
Jaha hrrni. D var det slut. De som fr sista rosen r

Ser mer fram emot morgondagens avsnitt nr vi fr se hur det gtt sen. Vad tror ni?
Citera
2021-11-10, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Mjligt att hans slkt r kompensationsfaktorn, bda r vl tmligen oattraktiva (brukar ju funka fr kvinnor nd, hon har haft flera mer attraktiva killar n honom innan). En kompensationsfaktor kan ven vara att han r ganska dominant sexuellt, ftt frsttt att hon r ganska undergiven i sngkammaren.. och exempelvis outbildade kriminella kan ju f bde sida rttspsykiatriker och advokater p fall. Nstan alla hgre utbildade tjejer jag knner har trffat sin man under studenttiden, r vl "passande" lder 20-25, och mycket trffmjligheter.

Damerna i programmet har vl sina looks, thats it. Ofta verrepresentation av typ flygvrdinnor och liknande. Finns snygga tjejer som blir ihop med bilmekaniker ocks. r nog frst nr (som du r inne p) tjejer med bra jobb och utbildade som rr sig med mycket folk och har valmjligheter det krockar rejlt, srskilt om de har looks ocks. Sedan r det ju inte bonde sker fru, de castar instagramprinsessor och onlybrudar.., de verkar inte vilja ha lngvariga resultat direkt. Castingen av sjlva bachelorn har ocks varit katastrofal mnga gnger, en sketen nrpolis och en halvdan gammal hockeyspelare som r snickare.. ja, r ju n vrre denna gng om det r en fabriksarbetare.

Bde Sebastian och Simon ser vldigt bra ut fysiskt.
Citera
2021-11-10, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiotalisten
Fabriksarbetaren Sebastians frvrvsinkomst 2020 var enligt en lista i Hnt (Hen tjnar mest i Bachelor 2021) bst av alla deltagare (t.om. hgre n programledarens).

Nr 2 p denna lista r: Elvira (!)
Matilda ligger p plats 5, Armina p plats 8, Shilera p plats 20, Ida p plats 23 (hon studerar) och Nora p plats 26 (ocks student).

Simon d? Jo han har plats nr 18!

(Hela listan r 27 personer)

Inte alls frvnad ver Elvria. Krnga bilar kan man tjna rejlt med deg p och konkurrensen r ju inte direkt mrdande.
Citera
2021-11-10, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Armina r obehaglig... pminner mig om satan.

ven jag fr dliga vibbar av henne, vet inte varfr men ngt r det som gr henne obehaglig.
Citera
2021-11-10, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trisslotterna
Ser mer fram emot morgondagens avsnitt nr vi fr se hur det gtt sen. Vad tror ni?

Tror nog att Simon och Elvira hllt ihop. Dock osker p Sebastian och Ida.
Citera
2021-11-10, 08:16
Medlem
Frlt men har Sebastian snckor i ronen och ngon sger till honom vad han ska sga i det dr sista talet p berget? Han stakar sig ngot fruktansvrt. Blir galen.
Citera
2021-11-10, 08:25
Medlem
Jag frstr inte hur man kan vlja Elvira. Hon r st absolut men tnk att ha det leendet framfr sig konstant ven om man har ett allvarligt samtal. Undrar om hennes jobb som frsljare har skadat henne. Stort leende p lpparna hela tiden s sljer du
Hade gillat henne mer om hon var balanserad i sina uttryck. Dock frstrde hon fr sig sjlv nr hon frskte sabba fr Matilda.
Citera
2021-11-10, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag frstr inte hur man kan vlja Elvira. Hon r st absolut men tnk att ha det leendet framfr sig konstant ven om man har ett allvarligt samtal. Undrar om hennes jobb som frsljare har skadat henne. Stort leende p lpparna hela tiden s sljer du
Hade gillat henne mer om hon var balanserad i sina uttryck. Dock frstrde hon fr sig sjlv nr hon frskte sabba fr Matilda.

Hller med.
Vldigt trkigt att hon gjorde som hon gjorde mot Matilda. Och sen fortsatte ljuga och komma med dliga urskter. Hon ljg ju ven fr Simon. Och det tog han inte s hrt. Det sger nd mycket om honom.
Citera
2021-11-10, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halleys
Hller med.
Vldigt trkigt att hon gjorde som hon gjorde mot Matilda. Och sen fortsatte ljuga och komma med dliga urskter. Hon ljg ju ven fr Simon. Och det tog han inte s hrt. Det sger nd mycket om honom.

Jag vet inte varfr han valde henne. Mste vara utseendet. Men sjukt att inte vlja Matilda som r vacker OCH har ett stort hjrta och verkar rolig och vettig. Elvira verkar ju kunna g ver lik fr att vinna. Aja.

Frstr inte ens hur tjejerna kan bli kra i ngon av killarna heller 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in