Flashback bygger pepparkakshus!
2011-08-02, 17:04
Medlem
Bland det bästa man kan göra inom sex.
Citera
2011-08-02, 21:50
Medlem
.-.-.s avatar
Smakar det inte shit så är det gött som fan att trycka in tungan i analen. Smaskens.
Har bara provat det på en dam och hon smakade mumma.
Citera
2011-09-28, 16:20
Medlem
Arbalestiers avatar
Det hände en gång, efter lång väntan på sex, att jag och bruden körde 69:an och jag var så jävla kåt och uppspelt samtidigt, så jag slickade för fullt. Röv, fitta....... allt är gött och schlicke på!

Plötsligt känner jag att det rinner något längs skägget och in i munnen. Å vad tror ni att det var? Jo, rännsketa (eller sketflott) !!!

Konstigt nog så var det inte så värst äckligt . Alltså jag hoppade te' och snabbt som få, in med huvudet i handfatet. Chocktillstånd minst sagt. Och det som är skumt är att jag inte blev avskräckt av hela händelsen vad det gäller röv-i-samband-med-sex. Kanske för att jag är en riktig assman

Ger mer än gärna rimjob, men vågar tamejfasiken inte att ta emot. Djungelbuske i samband med olyckliga dofter är inget jag vill ansvara för. Rimjob är sexigt att ge. Tror ändå att det var på gränsen till att ett ex var där och pluggade. Kändes trevligt men kan inte vara säker på huruvida det var rektumet som hon behandlade eller mellangården.....

Peace!
Senast redigerad av Arbalestier 2011-09-28 kl. 16:30.
Citera
2011-09-28, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbalestier
Det hände en gång, efter lång väntan på sex, att jag och bruden körde 69:an och jag var så jävla kåt och uppspelt samtidigt, så jag slickade för fullt. Röv, fitta....... allt är gött och schlicke på!

Plötsligt känner jag att det rinner något längs skägget och in i munnen. Å vad tror ni att det var? Jo, rännsketa (eller sketflott) !!!

Konstigt nog så var det inte så värst äckligt . Alltså jag hoppade te' och snabbt som få, in med huvudet i handfatet. Chocktillstånd minst sagt. Och det som är skumt är att jag inte blev avskräckt av hela händelsen vad det gäller röv-i-samband-med-sex. Kanske för att jag är en riktig assman

Ger mer än gärna rimjob, men vågar tamejfasiken inte att ta emot. Djungelbuske i samband med olyckliga dofter är inget jag vill ansvara för. Rimjob är sexigt att ge. Tror ändå att det var på gränsen till att ett ex var där och pluggade. Kändes trevligt men kan inte vara säker på huruvida det var rektumet som hon behandlade eller mellangården.....

Peace!

Är också ett fan av att ge rimjobb men den där incidenten skulle nog dödat min entusiasm... Men har du inte fått ett bra rimjobb så kan jag tala om att du har missat en av höjdpunkterna i livet. Självklart rakar du bort ditt skitskägg och tvättar röven noggrannare än nånsin, och sen har du himlen framför dig...
Citera
2011-09-28, 17:11
Medlem
Arbalestiers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Är också ett fan av att ge rimjobb men den där incidenten skulle nog dödat min entusiasm... Men har du inte fått ett bra rimjobb så kan jag tala om att du har missat en av höjdpunkterna i livet. Självklart rakar du bort ditt skitskägg och tvättar röven noggrannare än nånsin, och sen har du himlen framför dig...

Jag är nog ganska stabil i mig, så jag antar att det är därför jag har entusiasmen i behåll.

Däremot så tror jag inte att ansning av mitt svarta hål är lösningen på problemet, ty jag är av "annat" börd och då skulle det innebära att länsa hela mitt nedre kropp på hår. Annars skulle det se konstigt ut.

Alltså, jag skulle inte tacka nej om en tjej självmant skulle dyka ner och "ta mig till himlen", däremot skulle jag inte ge inviter till sådan handling. Dock om jag har en brud som är för sånt och jag är ren och len som ett bäbis där bak så .....
Citera
2011-09-28, 18:53
Medlem
förstår mig inte på detta, skulle aldrig vilja bli eller slicka någon i arslet.
Citera
2011-09-28, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volwave
Jag förstår mig ej på de personer som tänder på att ge det

Har aldrig prövat nått av det där
Jag var också skeptisk och kunde inte riktigt fatta varför man ville göra detta, men så en vacker låg jag där öga mot öga med ett dajmkryss och fick av någon anledning för mig att testa. Nu är det något av det bästa jag vet i sexväg. Fattar inte riktigt varför, men jag tror att jag tilltalas av att kvinnorna njuter av något så snuskigt.
Citera
2011-09-29, 17:18
Medlem
AdolfsKlubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tymme
Jag var också skeptisk och kunde inte riktigt fatta varför man ville göra detta, men så en vacker låg jag där öga mot öga med ett dajmkryss och fick av någon anledning för mig att testa. Nu är det något av det bästa jag vet i sexväg. Fattar inte riktigt varför, men jag tror att jag tilltalas av att kvinnorna njuter av något så snuskigt.
Samma här! Finns inte mycket härligare än att sticka in tungan i en sexig röv.
Citera
2011-10-01, 09:14
Medlem
Det är ju hur nice som helst, både ge och få. Dock har man en flickvän just nu som inte är lika tänd på idén.... Hon har andra talanger men det hade suttit fint med en tunga i röven ibland
Citera
2011-10-01, 15:43
Medlem
Det fungerar för mig, men det skall inte vara vem som helst och Håriga rövar rimmar inte - inte jag iaf. :P

Men jag kan lugnt sticka in tungan där på rätt kille!
Citera
2011-10-21, 12:21
Medlem
redbullzs avatar
brukar också ge och få man tröttnar ibland på lite tråkigt oralsex och vill göra ännu mer spännande grejer, där kommer rimjob in i bilden.

brukar variera snabbt/långsamt och enbart på asset/dra hela tungan från fittan hela vägen bak.
De brukar hon uppskatta
Citera
2011-12-10, 07:24
Medlem
Minxys avatar
Härligt att både få och ge. Sjukt skönt när killen min trycker ner mig på alla fyra lite bestämt och börjar leka med tungan sin där bak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in