Flashback bygger pepparkakshus!
2011-12-10, 10:56
Medlem
KaptenFotsvetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minxy
Härligt att både få och ge. Sjukt skönt när killen min trycker ner mig på alla fyra lite bestämt och börjar leka med tungan sin där bak

Sådär önskar jag att min flickvän också skulle tycke. Tyvärr är så inte fallet.

Men jävlar vad jag gillar det!
Citera
2011-12-10, 13:54
Medlem
dinmammmas avatar
Tanken var först riktigt avtändande!! Vilket i sig inte är så konstigt. Men en gammal kk gjorde det en någon gång på mig (fast han visste att jag inte ville) kan ju säga att jag inte ville att han skulle sluta, för skönt var det

Hur ger man en hint till sin partner att man gillar detta då? Vill inte direkt be honom rakt ut att slicka mitt ass h
Citera
2011-12-10, 13:58
Medlem
Minxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinmammma
Tanken var först riktigt avtändande!! Vilket i sig inte är så konstigt. Men en gammal kk gjorde det en någon gång på mig (fast han visste att jag inte ville) kan ju säga att jag inte ville att han skulle sluta, för skönt var det

Hur ger man en hint till sin partner att man gillar detta då? Vill inte direkt be honom rakt ut att slicka mitt ass h

Om du kan få honom att slicka din fitta bakifrån så är halva jobbet gjort. Då är det bara att sträcka bak din hand, greppa tag om håret på killen din och sakta "leda" honom upp till nästa hål
Citera
2011-12-10, 14:09
Medlem
dinmammmas avatar
Han gillar att slicka mig bakifrån och brukar smeka mig där samtidigt. Men jag hade nog skämts ihjäl om han inte velat använda sin tunga om jag lett honom dit
Citera
2011-12-10, 14:13
Medlem
Minxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinmammma
Han gillar att slicka mig bakifrån och brukar smeka mig där samtidigt. Men jag hade nog skämts ihjäl om han inte velat använda sin tunga om jag lett honom dit

Men hur ska du annars få vet om han vill? Antingen fråga rakt ut eller leda honom lite diskret mot det hållet - eller så får du leva i ovisshet och DET är inget jag rekomenderar
Citera
2011-12-10, 18:12
Medlem
Bajskissens avatar
min vän är riktigt haj på det där med rimjob. både givande & tagande. han gillar en annan sak också, i anslutning till rimjob, nämligen att få sin ringmuskel lite smiskad. inte särskilt hårt, utan mer några lätta smiskar.

min vän är aningen annorlunda
Citera
2011-12-26, 00:12
Medlem
TitanDukes avatar
nej tack och vill inte ha finger heller
Citera
2011-12-26, 00:39
Medlem
UniversumsPojkens avatar
fan va vidrigt! slicka hårigt arsle lixom..
Citera
2011-12-26, 01:09
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UniversumsPojken

vilka rövar går du ner på ...
Citera
2011-12-27, 23:39
Medlem
Minxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UniversumsPojken

Öh, nej....hårigt arsle är väl inte någon höjdare direkt. Men om din partner har väldigt hårig röv så får du väl be honom/henne raka sig då?
Citera
2011-12-28, 02:16
Medlem
WaldemarKas avatar
Såg att det var någon från 2006 som tyckte det var vidrigt för att det borde smaka bajs. Så istället för att citera 5 år bakåt så skriver jag det bara rakt upp och ner. Att rimma någon i röven smakar inte bajs. Faktum är att äta bajs smakar inte som bajs luktar heller.
Bajs är tämligen smaklöst och den smaken som man kan uppleva är antingen psykiskt ellet att man tar ett djupt andetag med näsan när korven är på väg in i käften.
Citera
2011-12-28, 03:00
Medlem
slitavenburkas avatar
åååh, det bästa som finns är att bli riktigt kysst och slickad i stjärten medan ett finger eller två glider in!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in