Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-03-19, 02:16
Medlem
avcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
25poäng är 5kr. Just nu får man 20 kr per månad som man kan ta ut adderas 20kr per månad. Så ju längre man sparar detso mer kan man ta ut. Sen kommer det nog öka ju mer företag som ansluter sig.
Herre. En ynka hundring för besväret att skanna 500 förpackningar, dessutom med ett halvårs delay då det är sådana enorma summor att betala ut? Snacka om incitament att leta tomburkar, årsinkomst på ett par dagar

Men visst, finns säkert en miljöaspekt att inte behöva trycka pengar till de stackare som nappar...
Senast redigerad av avc 2023-03-19 kl. 02:20.
Citera
2023-07-07, 19:02
Medlem
Bower mailade ut och säger att de "temporärt" tar bort möjligheten att få ut pengar. Nu ska det bara bli rabatter av olika slag.

Synd.
Citera
2024-09-24, 17:37
Medlem
väcker liv i denna gamla tråd

Jag har bowrat något år nu och tycker det är en kanon grej...MEN ..vad är det som kommer hända 1 okt nu? Jag får dålig magkänsla..ska jag bara få aktivitetspoäng för det jag scannar och riktiga pengar enbart för dom där produkterna som ger 5 p ibland eller ? och alla poäng jag har nu, scannar alltid så ja ligger plus i poäng...de ska nu nollställas...suck

del ur mejlet som kom idag :

Vad är nytt?

Obegränsade uttag: Nu finns det inga gränser för hur mycket du kan tjäna och ta ut. Ju mer du engagerar dig, desto mer får du tillbaka. 💸

Två valutor – Coins & XP: Varje skanning ger dig XP (experience points / aktivitetspoäng) som hjälper dig att snabbt klättra i nivåerna. Förpackningar från våra partners ger även Coins som kan lösas in till pengar (5 Coins per förpackning = 0,5 SEK). 🏅

Nya uppdrag och utmaningar: Engagera dig i våra nya uppdrag för att tjäna extra Coins och få belöningar. Varje uppdrag är en chans att visa vad du går för! 🌟
Gamla poäng blir till lotter med vinster upp till 5000 kr

Alla gamla poäng nollställs den 30:e september, men du blir inte lottlös! För varje gammal poäng du hade får du en lott till vår stora pristävling i oktober, där du kan vinna upp till 5000 kr. För att delta i tävlingen behöver du återvinna minst en förpackning under oktober månad. Dessutom omvandlas alla förpackningar du någonsin pantat med Bower till XP i det nya systemet, så du börjar på en hög nivå direkt. 🎯 Du kan även använda poängen månaden ut på våra cashbacks eller kuponger.
Senast redigerad av Annahoj75 2024-09-24 kl. 18:14.
Citera
2024-09-24, 17:39
Avstängd
Manginazs avatar
Detta hade ju vart vettigt ifall dom använde i Asien där MAJORITETEN av plastskräp i våra hav kommer ifrån.
Citera
2024-09-24, 20:20
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annahoj75
väcker liv i denna gamla tråd

Jag har bowrat något år nu och tycker det är en kanon grej...MEN ..vad är det som kommer hända 1 okt nu? Jag får dålig magkänsla..ska jag bara få aktivitetspoäng för det jag scannar och riktiga pengar enbart för dom där produkterna som ger 5 p ibland eller ? och alla poäng jag har nu, scannar alltid så ja ligger plus i poäng...de ska nu nollställas...suck

del ur mejlet som kom idag :

Vad är nytt?

Obegränsade uttag: Nu finns det inga gränser för hur mycket du kan tjäna och ta ut. Ju mer du engagerar dig, desto mer får du tillbaka. 💸

Två valutor – Coins & XP: Varje skanning ger dig XP (experience points / aktivitetspoäng) som hjälper dig att snabbt klättra i nivåerna. Förpackningar från våra partners ger även Coins som kan lösas in till pengar (5 Coins per förpackning = 0,5 SEK). 🏅

Nya uppdrag och utmaningar: Engagera dig i våra nya uppdrag för att tjäna extra Coins och få belöningar. Varje uppdrag är en chans att visa vad du går för! 🌟
Gamla poäng blir till lotter med vinster upp till 5000 kr

Alla gamla poäng nollställs den 30:e september, men du blir inte lottlös! För varje gammal poäng du hade får du en lott till vår stora pristävling i oktober, där du kan vinna upp till 5000 kr. För att delta i tävlingen behöver du återvinna minst en förpackning under oktober månad. Dessutom omvandlas alla förpackningar du någonsin pantat med Bower till XP i det nya systemet, så du börjar på en hög nivå direkt. 🎯 Du kan även använda poängen månaden ut på våra cashbacks eller kuponger.

Såg detta också och jag har samlat poäng i flera år, men tog ut det jag kunde i reda cash, får se om det är någon mening med att fortsätta...
Citera
2024-09-24, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackergirl
Såg detta också och jag har samlat poäng i flera år, men tog ut det jag kunde i reda cash, får se om det är någon mening med att fortsätta...

samma här..låter för bra för att vara sant det som stod först...att man nu kan bowra obegränsat,

typ dygnet runt och få ut supermycket pengar
Citera
2024-09-24, 20:26
Medlem
Bajskolvens avatar
Jag hörde om det där för några år sen, det är alltså fortfarande fungerande?

Måste man uppge personnummer och banknummer och sånt?
Citera
2024-09-24, 20:44
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annahoj75
samma här..låter för bra för att vara sant det som stod först...att man nu kan bowra obegränsat,

typ dygnet runt och få ut supermycket pengar
Det är enormt fräckt av dem att nollställa alla poäng som vi har samlat på oss och kämpat för under lång tid 🤬 Bara det gör ju att jag inte längre känner att jag vill vara lojal...
Citera
2024-09-24, 20:45
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajskolven
Jag hörde om det där för några år sen, det är alltså fortfarande fungerande?

Måste man uppge personnummer och banknummer och sånt?
Allt går via Trustly.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in