Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-03-07, 11:26
  #1
Medlem
JustZlatans avatar
Är Sydamerika bra kontinent att åka till om man vill köpa sex från snygga kvinnor? Det ska helst vara lagligt så man inte riskerar att åka dit. Billigt ska det helst vara också. Länder i Europa är ju ganska dyra och oftast olagligt att köpa sex, samt många överviktiga wt:n som har stoppat sin lilla snopp i tjejerna.
Citera
2021-03-23, 18:52
  #2
Medlem
MrRainess avatar
Smaken är som baken. I mitt tycke är Latinamerika den bästa kontinenten på jorden för ändamålet. Oftast när det handlar om den olagliga biten du nojjar över är det för tjejerna det är olagligt. Inte männen som köper.
Citera
2021-03-23, 19:56
  #3
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrRaines
Smaken är som baken. I mitt tycke är Latinamerika den bästa kontinenten på jorden för ändamålet. Oftast när det handlar om den olagliga biten du nojjar över är det för tjejerna det är olagligt. Inte männen som köper.

Jaha så tvärtom som Sverige då?
Citera
2021-03-23, 20:13
  #4
Medlem
Köpte en hel del sex när jag var i Sydamerika, och ja, där finns allt för alla smaker. Bara att välja och vraka. Har inte koll på hur lagstiftningen ser ut men risken att åka fast är givetvis obefintlig.
Citera
2021-03-24, 10:22
  #5
Medlem
MrRainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jaha så tvärtom som Sverige då?


Exakt. Har hänt att jag snackar en del med tjejerna där borta om det och de tycker som regel att Sverige är ett konstigt land. Men svenska män har fortfarande ett rätt så bra rykte runt om i världen. Så om du tar turen se till att upprätthålla det
Citera
2021-03-24, 12:29
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Är Sydamerika bra kontinent att åka till om man vill köpa sex från snygga kvinnor? Det ska helst vara lagligt så man inte riskerar att åka dit. Billigt ska det helst vara också. Länder i Europa är ju ganska dyra och oftast olagligt att köpa sex, samt många överviktiga wt:n som har stoppat sin lilla snopp i tjejerna.
Spara in på flygbiljetten över Atlanten. I Spanien finns det Latinas så det räcker och blir över.
Citera
2021-03-24, 18:41
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Är Sydamerika bra kontinent att åka till om man vill köpa sex från snygga kvinnor? Det ska helst vara lagligt så man inte riskerar att åka dit. Billigt ska det helst vara också. Länder i Europa är ju ganska dyra och oftast olagligt att köpa sex, samt många överviktiga wt:n som har stoppat sin lilla snopp i tjejerna.

Har bara erfarenheter av Rio de Janeiro där det inte var något problem att få en tjej eller två var kväll. Brukade hyra ett rum på ett "Love Hotell" för några timmar. När jag var där fanns det en nattklubb "HELP" där det säkert var 150-200 tjejer som alla gick att köpa. Kom inte ihåg var priset var. Har dessvärre hört att den inte finns längre :/

Haha.. men Rio är Rio..blev rånad 3 ggr på 1 vecka Spännande
Citera
2021-03-24, 21:13
  #8
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Är Sydamerika bra kontinent att åka till om man vill köpa sex från snygga kvinnor? Det ska helst vara lagligt så man inte riskerar att åka dit. Billigt ska det helst vara också. Länder i Europa är ju ganska dyra och oftast olagligt att köpa sex, samt många överviktiga wt:n som har stoppat sin lilla snopp i tjejerna.

Ja, Sydamerika är toppen.
Dom är inte bara snygga. Utan kåta, glada och tacksamma..

Men uppskattar du dom seriöst ger dom mångfaldigat tillbaka.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback