Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2021-09-24, 13:58
  #25
Medlem
Haha order Incel... Förr hetter det nörd men nu är nörd en tjej som streamar konsolspel på Twitch. Incel är nu det nya skällsordet. Incels (fd Nördar) har inte legat, det är därför de är Incels.
Citera
2021-09-24, 18:01
  #26
Medlem
Jag är incel, men kallar mig inte det. Men för att svara på frågan så har jag haft sex en gång och det var ett decennium sedan.
Citera
2023-07-17, 12:43
  #27
Medlem
Alla män har någon gång varit ofrivilligt sexlösa. Oavsett om det är för en natt, en vecka eller ett år.
Citera
2023-07-18, 08:34
  #28
Medlem
Urnabombarens avatar
Specifikationer för en incel
-Aldrig haft sex, undantaget prostituerade.
-Aldrig hånglat eller kysst någon.
-Drömmer efter sex, som det ser ut som i porr.
-Tror att sex är som porr.
-Aggressiv inställning mot kvinnor (foids) och snygga killar (chads).
-Över 20 år.
-Är för lata för att anstränga sig för att få tjejer.
-Dyrkar ibland Elliot Rodger o vill göra masskjutningar.
-Tror att allt beror på utseendet, eller väldigt mycket i.a.f. Kategoriserar folk utifrån utseendet.

Tecken på incel
-Sitter oftast hemma vid datorn o kollar porr eller bara spelar spel.
-Neuropsykiatriska diagnoser är vanliga (autism, asperger, m.m.).
-Använder typiska termer för en massa saker, se alla begrepp på https://incels.wiki/w/Main_Page.
-Skyller det mesta på judarna, NWO och liknande.
-Är fula, tunnhåriga, tjocka, stammande eller annan fysisk deformering. Men kan ändå, ganska ofta, se normala ut. O det är viktigt att veta att man inte per automatik är incel för att man inte ser bra ut!

EDIT: Kan ha glömt nått, dessa minns jag i huvudet i.a.f.

Så, du är ingen incel om du gjorde slut med din tjej för ett år sen, o ändå har saknat sex. Du kan ha fått sex, men du har inte brytt dig tillräckligt att skaffa ny tjej, eller så vill du leva själv, då är du en volcel "voluntary celibate". För incels tycker att kvinnor är skyldiga att ge dom sex, men att det bara är snygga killar som får det. Det är stor skillnad på en vanlig snubbe som gått ensam i nått år och en äkta incel!
__________________
Senast redigerad av Urnabombaren 2023-07-18 kl. 08:43.
Citera
2024-09-02, 01:19
  #29
Avstängd
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abrillo
Jag är incel, men kallar mig inte det. Men för att svara på frågan så har jag haft sex en gång och det var ett decennium sedan.
Bor du i en storstad och vad jobbar du med.
Citera
2024-09-02, 09:05
  #30
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urnabombaren
Specifikationer för en incel
-Aldrig haft sex, undantaget prostituerade.
-Aldrig hånglat eller kysst någon.
-Drömmer efter sex, som det ser ut som i porr.
-Tror att sex är som porr.
-Aggressiv inställning mot kvinnor (foids) och snygga killar (chads).
-Över 20 år.
-Är för lata för att anstränga sig för att få tjejer.
-Dyrkar ibland Elliot Rodger o vill göra masskjutningar.
-Tror att allt beror på utseendet, eller väldigt mycket i.a.f. Kategoriserar folk utifrån utseendet.

Tecken på incel
-Sitter oftast hemma vid datorn o kollar porr eller bara spelar spel.
-Neuropsykiatriska diagnoser är vanliga (autism, asperger, m.m.).
-Använder typiska termer för en massa saker, se alla begrepp på https://incels.wiki/w/Main_Page.
-Skyller det mesta på judarna, NWO och liknande.
-Är fula, tunnhåriga, tjocka, stammande eller annan fysisk deformering. Men kan ändå, ganska ofta, se normala ut. O det är viktigt att veta att man inte per automatik är incel för att man inte ser bra ut!

EDIT: Kan ha glömt nått, dessa minns jag i huvudet i.a.f.

Så, du är ingen incel om du gjorde slut med din tjej för ett år sen, o ändå har saknat sex. Du kan ha fått sex, men du har inte brytt dig tillräckligt att skaffa ny tjej, eller så vill du leva själv, då är du en volcel "voluntary celibate". För incels tycker att kvinnor är skyldiga att ge dom sex, men att det bara är snygga killar som får det. Det är stor skillnad på en vanlig snubbe som gått ensam i nått år och en äkta incel!
Det låter väl vettigt, bra beskrivning av den genomsnittlige incelen.

Men som autist, så blir man tråkigt nog ibland automatiskt kallad för incel, men visst, det är nog ändå ganska vanligt med NPF-störningar bland dom också.
__________________
Senast redigerad av Muppety 2024-09-02 kl. 09:21.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in