Citat:
Ursprungligen postat av
Adraxus
Det går men man får betala i förväg i lång tid.
Apropå att offra, jag dricker som en flodhäst och det blir godare efter jag offrat lite i vasken men det är inget jag kan rekommendera för som man fick lära sig som liten vill makterna bara ha mer och mer till slut hela sol system med själar man samlat ihop.
Tro mig, lek inte med elden det finns krafter i universum som inte är att leka med, bättre att inte veta hur realistiska vissa filmer är osv ignorance is bliss, och nu tramsar jag inte eller är ironisk som 98% av paranormal delen på flashback, kiss o bajs forumdel detta som borde läggas ner, fullt med finniga 20 åringar som tror de är genier, nu låter jag också som ett hor pucko som larvar sig men det är fullt oavsiktligt, vet inte varför jag varnar ett par rövhålor heller, tro vad fan ni vill men ni känner inte till allt om verkligheten & alla dimensioner som finns i simulationen vi lever i, allt är möjligt här tyvärr, även filmer som Exorcisten och 1408 i verklig skepnad. sov så sött.
Ne men ett flygande energibredband ville du inte höra en historia om ?
Konstigt att det aldrig hänt.
Har aldrig någonsin hört historier om det de håller på med.
Lite väl påflugna och alltid som någon slags sak eller verktyg.
Hur fan orkar folk med planeten ens?
De försöker verkligen stjäla alla energi här.
Den största lögnen i hela världshistorien är anden.
Det är den största bluff och att de hade mage ärligt talat.
Det är mer som 1 sattelit eller 2 kanske tom?
Tycker tom de är konstigt aggressiva och våldsamma.
Men de var alltid desperata efter något.
Ni kommer inte få en krona av de där snåljåparna.
De passar inte ens ihop med människor 🤔
Sjukt att människor tystat ner allt så länge.
Men tyvärr för jobbiga med tiden men de som viker sig kan lämna planeten har jag märkt.
De är ute efter mer än vad människor kan begripa.
Alltså de var verkligen BESATTA av Bibeln men har inte haft någon jävla bibel i mitt liv ens.
De själ för fan hela energispacet och hälsar lite gulligt att "det är eran aura" 😂
Har märkt att de är amatörer på mänskliga energin och organens energisystem.
Håll koll på de små säger jag bara.
Skriver bara såhär varje år för de är så sjukt elaka och har så mycket hat i kroppen.
De har dragit sig i håret här hela livet i princip utan anledning.
Man ska dricka lite vatten får de utbrott tom..
De tror att man får göra konstiga energier av människor vilket inte stämmer.
Det finns ingen som känner de där har jag märkt.
Vissa försöker de blåsa alla att den är schizofren.
Och är helt öppna med det även..