2022-03-07, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av censuria
Har du tänkt tanken att dessa iranska kvinnor kanske inte är så religiösa?

Varför tar ni så illa vid er när man kallar er för slampor då?
Nej, men skämt å sido, men många kvinnor gör som alla andra kvinnor utan att egentligen reflektera över det. 1995 skulle ingen kvinna ens tänka tanken att sola med bikinitopp på stranden, 5 år senare skulle ingen få för sig att göra det utan. Kvinnor följer alltid strömmen, även gällande rent destruktiva beteenden. Att knulla runt är ett destruktivt beteende som normalt funtade kvinnor inte mår bra av.
Det är som ni feminister säger; ingen kvinna vill vara prostituerad. Men, när det handlar om män så tror jag nog att många gärna hade livnärt sig på det. Varför är det så tror du?

Kanske inte är så många kvinnor som vill vara muslimer överhuvudtaget? Finns ingen religion som gynnar kvinnor. Det är tusentals år gamla förlegade ideologier som inte passar in i ett modernt samhälle. Anledningen till att mellanöstern är ett outvecklat jävla rövhål är pga islam. I Europa har vi till stora delar släppt religionens inflytandet på samhället. Många muslimska kvinnor tar av sig tröjan så fort deras man inte är hemma. Islamister är sannerligen en cancer för kvinnor och vårat samhälle.

Att många män skulle vilja försörja sig genom att knulla med fula tanter tror jag inte riktigt på. Jag är inte feminist men att du likställer att ”knulla runt” med att vara en hora visar att du är en getknullande arab som läst koranen för mycket. Självklart mår kvinnor bra av att vara sexuellt frigjorda. Men du kanske är bög och föredrar att ingen tjej någonsin ska ha sex utanför äktenskapet? Helt ok om så är fallet.
Senast redigerad av geruppp 2022-03-07 kl. 22:23.
Citera
2022-03-07, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geruppp
Kanske inte är så många kvinnor som vill vara muslimer överhuvudtaget? Finns ingen religion som gynnar kvinnor. Det är tusentals gamla förlegade ideologier som inte passar in i ett modernt samhälle. Anledningen till att mellanöstern är ert outvecklat jävla rövhål är pga islam. I Europa har vi till stora delar släppt religionens inflytandet på samhället. Många muslimska kvinnor tar av sig tröjan så fort deras man inte är hemma. Islamister är sannerligen en cancer får kvinnor och vårat samhälle.

Att många män skulle vilja försörja sig genom att knulla med fula tanter tror jag inte riktigt på. Jag är inte feminist men att du likställer att ”knulla runt” med att vara en hora visar att du är en getknullande arab som läst koranen för mycket. Självklart mår kvinnor bra av att vara sexuellt frigjorda. Men du kanske är bög och föredrar att ingen tjej någonsin ska ha sex utanför äktenskapet? Helt ok om så är fallet.
Haha, nä jag är pursvensk och har inget till övers för islam. Men Merapi tror att alla vill vara som henne, och kan inte för sitt liv tro att det faktiskt finns kvinnor som inte vill vara det. Och nej, jag tror inte att kvinnor mår bättre av att knulla runt.
Studier har visat att ju fler sexpartners än kvinna haft, desto större är sannolikheten för skilsmässa.
Citera
2022-03-07, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av censuria
Haha, nä jag är pursvensk och har inget till övers för islam. Men Merapi tror att alla vill vara som henne, och kan inte för sitt liv tro att det faktiskt finns kvinnor som inte vill vara det. Och nej, jag tror inte att kvinnor mår bättre av att knulla runt.
Studier har visat att ju fler sexpartners än kvinna haft, desto större är sannolikheten för skilsmässa.

Ändå så säger du ”varför tar ni åt er när man kallar er för slampor” då? Vilka är ”ni” i sammanhanget?

Intressant studie kan du länka? Vilket trams att tjejer inte mår bra av att ha sex med människor den vill ha sex med. För övrigt ser jag inte problemet med skilsmässa. Om ett par inte trivs tillsammans ska man inte bo ihop. Visst trist om det finns barn med i bilden men de ska nog kunna få en bra uppväxt ändå ska du se.
Citera
2022-03-07, 22:47
Medlem
Citat:
Ändå så säger du ”varför tar ni åt er när man kallar er för slampor” då? Vilka är ”ni” i sammanhanget?
Promiskuösa kvinnor. Om en kvinna skulle kalla en man för bock så rycker mannen på axlarna, men skulle en man, eller kvinna, kalla en kvinna för något dylikt så tar det hus i helvetet. De vill uppenbarligen inte ses som promiskuösa. Mao, de står inte för vad de gör, ej heller är de stolta över det.

Citat:
Intressant studie kan du länka? Vilket trams att tjejer inte mår bra av att ha sex med människor den vill ha sex med. För övrigt ser jag inte problemet med skilsmässa. Om ett par inte trivs tillsammans ska man inte bo ihop. Visst trist om det finns barn med i bilden men de ska nog kunna få en bra uppväxt ändå ska du se.
Hittar inte den, det fanns en skribent som delade den på här på FB.
Citera
2024-12-30, 18:29
Medlem
Herregud en sådan dum liten fitta. En ren produkt av intersektionell indoktrinering, och möjligen för många omläsningar av Pippi Långstrump. Det borde finnas läger för hennes sort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in