• 1
  • 2
2021-03-20, 08:37
Medlem
Tänk om riktigt kända personer skulle ställa upp och göra porr för riktigt stora belopp.
Om man skulle hypa upp det, likt en direktsänd ufc-gala.
Jag tar bara ett exempel som Beyonce..
En direktsänd porr-akt med henne borde dra in mer pengar än en stor ufc-gala. Vad tror ni?
Jag tror intresset hade vart stort i alla fall. Och en kändis skulle kunna tjäna stora pengar på ett knull..
Vilken kändis eller kändisar skulle du pröjsa några hundra för pay-per-view för att se en 90-minuters
live-akt av hårdare slaget?
Citera
2021-03-20, 08:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Tänk om riktigt kända personer skulle ställa upp och göra porr för riktigt stora belopp.
En direktsänd porr-akt med henne borde dra in mer pengar än en stor ufc-gala. Vad tror ni?
Jag tror intresset hade vart stort i alla fall. Och en kändis skulle kunna tjäna stora pengar på ett knull..
Vilken kändis eller kändisar skulle du pröjsa några hundra för pay-per-view för att se en 90-minuters
Magnus Uggla.
Citera
2021-03-20, 08:44
Medlem
Kajahs avatar
Scarlet Johansen.
Citera
2021-03-20, 08:47
Moderator
Maviels avatar
Gw
Citera
2021-03-20, 08:53
Medlem
Stefan Löfven med Annie Lööf
80% av svenska folket skulle förmodligen betala för att se (enligt senaste valresultat)
Citera
2021-03-20, 08:53
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Jag tror de flesta megakändisar vore en besvikelse att se om dom skulle försöka sig på porr. Därför vill jag se Miley Cyrus, hon skulle inte göra mig besviken. Kanske Madonna också, hon gör inget halvhjärtat.

Carola vore en syn för gudarna men inget jag skulle dra i snabeln åt.

Förnedringsbögsex på scen med Henrik Schyffert som mottagare skulle jag betala för men jag skulle fan inte titta med öppna ögon.
Citera
2021-03-20, 08:55
Bannlyst
Citat:

Vänd på de! om man kan ta en extremt stor kuk i röven i våldsam takt och se lugn och övertygad om att man tycker om det så är man en väldigt bra skådespelerska.

De finns en hel del som är typ förälskade i kändisar och ser dem som väldigt ädla personer eller hur man ska uttrycka det där . Nu vet jag ju inte alls, då de är lite knepiga som blir kära i kändisar men om man normalt fall blir förälskad i någon så är det långt ifrån en önskan att se den personen ha sex med någon annan.
I övrigt så är kändisar inte direkt de sexigaste personerna som finns, så jag tror inte alls på vad du säger.
Möjligt att det blir någon speciell laddning till en början som påminner om en oskuld men sen är de porrstjärnor och inte kändisar, dock dåliga porrstjärnor.
Citera
2021-03-20, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeddonBorborello
Jag tror de flesta megakändisar vore en besvikelse att se om dom skulle försöka sig på porr. Därför vill jag se Miley Cyrus, hon skulle inte göra mig besviken. Kanske Madonna också, hon gör inget halvhjärtat.

Förnedringsbögsex på scen med Henrik Schyffert som mottagare skulle jag betala för men jag skulle fan inte titta med öppna ögon.

Hahaha.. Jag håller med om Miley och schyffert..
Madonna i yngre dar. Men nu är hon för skrynklig..
Citera
2021-03-20, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twigdoll
Vänd på de! om man kan ta en extremt stor kuk i röven i våldsam takt och se lugn och övertygad om att man tycker om det så är man en väldigt bra skådespelerska.

De finns en hel del som är typ förälskade i kändisar och ser dem som väldigt ädla personer eller hur man ska uttrycka det där . Nu vet jag ju inte alls, då de är lite knepiga som blir kära i kändisar men om man normalt fall blir förälskad i någon så är det långt ifrån en önskan att se den personen ha sex med någon annan.
I övrigt så är kändisar inte direkt de sexigaste personerna som finns, så jag tror inte alls på vad du säger.
Möjligt att det blir någon speciell laddning till en början som påminner om en oskuld men sen är de porrstjärnor och inte kändisar, dock dåliga porrstjärnor.

Om vi säger att ett bolag erbjuder t.ex. jennifer Lopez
2 miljarder för en 90 minuter live-show med ett par hårdföra hingstar.. Tror du inte att hon skulle fundera på saken? Och tror du inte bolaget skulle få igen dom pengarna med råge?
Citera
2021-03-20, 09:21
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Lär väl inte dröja många år innan du själv kan välja vilken kändis du vill att göra vad du vill i en sorts blandning mellan deepfake och tv-spel.
Citera
2021-03-20, 09:25
Avstängd
Kalamitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeddonBorborello
Jag skulle runkat mig skinnflådd i nävarna.
Citera
2021-03-20, 09:48
Bannlyst
Citat:
Om vi säger att ett bolag erbjuder t.ex. jennifer Lopez
2 miljarder för en 90 minuter live-show med ett par hårdföra hingstar.. Tror du inte att hon skulle fundera på saken? Och tror du inte bolaget skulle få igen dom pengarna med råge?

Hon fyller 52 år i år väl? Hon är verkligen inte behov av pengar och vad ska hon med 2 miljarder till? Så jag tror hon hade tackat nej , vill hon ha en sån image? vill hon sina barn ska ha en sån förebild eller minne av henne? Nej.

Och tror jag att företaget hypotetiskt skulle få igen över 2 miljarder på en porr-liveshow? Absolut inte en kvinnlig porrstjärna tjänar ca 3,4 miljoner per år ungefär som mest.
Men låt säga man utgår ifrån detta.

2,25 miljarder spenderas totalt varje dag online på porr, och då att en live-show kan omöjligt nå upp till de sifforna och absolut inte att majoriteten skulle lagt sina pengar på J-Lo.
En film möjligtvis kan i teorin uppnå sifforna men den skulle förmodligen bli piratkopierad och läggas upp på olika siter och torrenter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in