2021-04-14, 16:15
Medlem
Här kommer en samlingstråd med recensioner av de torskar jag har träffat. En mod sa att det skulle passa bättre och annars skulle antas som "spam" eftersom jag har så många recensioner. Men jag fattar, är ny på forumet och kommer samla alla recensioner i denna tråd.

Har även fått förslag och kritik av användare här. För mig är det enklast att berätta om den "Första", "Bästa", "Sista", "Konstigaste" eftersom det är dem jag kommer ihåg och lägger sig på minnet. Men ni verkar vilja höra om vanliga träffar som är "normala" inom ramarna för sexköp. Ni verkar även tro att jag är ett troll och det är jag verkligen inte men kan förstå att flera tror det då mycket av det som hänt är helt j*vla sinnessjukt.

Jag driver även en blogg och instagramsida anonymt där jag delar med mig om just dessa upplevelser. Nackdelen är att det mestadels är tjejer i samma situation som följer mig där och personer som vill hjälpa mig att må bättre och hitta ut. Här på flashback är det en helt annan målgrupp minst sagt.

Men i kommande inlägg i denna tråd kommer fler berättelser om torsk-träffar! Både de som stuckit ut och de som var "normala".

Tack och hej.
Citera
2021-04-14, 16:28
Moderator
Maviels avatar
Jag fick upp denna högst upp bland nya inlägg och tyckte den skiljde sig från andra trådar - är inte direkt något jag direkt går in och läser annars då jag är kvinna 40 plus, gift, och inte direkt något jag i vardagen funderar över.

Nu får du ta mig med en nypa salt då får jag tänker att jag antagligen inte är den person du vänder dig till med dina trådar här.

Jag har själv haft annan form av självskadebeteende och det är något i det du skriver somt triggar mig och väcker något. Har du pratat med någon professionell om det här? Och då menar jag inte att prata av sig om sina upplevelser som i sig kan vara terapeutiskt, men som också kan vara ett sätt att också straffa sig själv och återuppleva trauma, utan jag tänker på en djupare nivå?

Fundera lite innan du skriver alldeles för mycket här på vad syftet är, vad du vill uppnå. Flashback är ett forum där du kan få mycket sanningar, men ibland sanningar som inte är så lätta att höra, och även en stor andel skit. Bli kallad det ena och det andra.

Det är tankeväckande att läsa det du skrivit. Var rädd om dig och vill skicka omtanke till dig. Och en önskan om att du gör bättre saker för dig själv. Det ligger inga värderingar i att prostituera sig i det jag skriver, utan bara en ledsamhet över att du gör dig själv illa utifrån det du delat.
Citera
2021-04-14, 16:46
Medlem
En helt vanlig torsk
Denna kommer handla om en helt vanlig torsk. En person som skulle kunna vara vem som helst. Som jag själv inte skulle reagera på om jag hade en normal konversation med personen, ingen jag skulle kolla snett på. Men även en person man kan tro köper sex, en svensk medelåldersman som inte verkar lägga någon värdering i huruvida det är okej att köpa sex eller inte.

Mannen kontaktar mig på kik efter att ha sett min profil på rosasidan. Skriver kort om sig själv och att han söker en träff med vaniljsex blandat med GFE. Han frågar om kyssar är okej och om han får komma över mina bröst. Jag skriver att det är ok och hans känns som en reko kund, har läst profilen och följt de instruktioner för att boka träff, inga konstigheter än så länge. Han vill även att jag har på mig ett par sexiga underkläder. Han bor i samma stad och vill att jag kommer till honom men att vi såklart möts offentligt innan. Vi bokar in en träff som ska ske två dagar senare så det känns skönt att jag hinner förbereda mig och är ingen panik eller stress.

Två dagar senare:
Vi bekräftar under dagen att ingen av oss har fått förhinder. En halvtimme innan mötet så bekräftar jag att jag är på väg till adressen dit vi ska mötas.

På vägen är jag ganska nervös. Undrar hur det kommer gå, ovissheten jag känner inför varje träff. Men jag går på. Undrar om de jag möter på vägen ser att jag är en hora trots att jag är klädd som om jag skulle gå till en kompis efter skolan.

Jag är framme på adressen men han är inte där. Skriver ett meddelande på kik och frågar vart han är och han skriver att han är någon minut sen. Men jag ser snart en man som går rätt mot mig och kan konstatera att det är han. När han bara är några meter ifrån mig så säger han "Är det ...(namnet jag kallar mig för)?". "Ja, hej". Han tycker det känns ok och jag tycker det känns ok så vi går mot hans lägenhet som låg på baksidan av adressen vi möttes på.

Inne i hans lägenhet så ser jag barnskor, barnkläder och foton på han och hans familj. Han är en familjefar. Sen börjar han berätta att han just skilt sig och att barnen är borta denna vecka och ville unna sig. Vi går in i sovrummet där han verkar ha städat ordentligt, det ser nedbäddat ut och allt verkar stå i sin ordning. Eller så är det för att hans barn inte är här. Jag upplever inte att han är särskilt nervös men inte att han är en veteran. Han frågar om jag satt på timer och jag kommer på mig själv att jag har glömt men visar att jag ställer in timern på 60min som överenskommet. Han tittar på mig ett par sekunder innan han går in för att börja kyssas, känna på mig och dra min hand mot hans skrev. Han är redan hård men jag försöker avgöra hans storlek men det går inte. Vi klär av varandra och fortsätter hångla, han är ovanför mig och jag känner hur han trycker sitt skrev mot mitt. Han verkar jävligt kåt och det känns som att han inte har gjort det på länge och det kommer bli någon form av "angry sex" från hans sida. Men vi fortsätter och han klär av mina underkläder innan han tar av sina kalsonger. Vi fortsätter hångla i sängen men när jag är över honom tills han vänder på mig och frågar om jag kan suga av honom i den ställning. Han trär på en kondom och är över mig samtidigt som jag försöker suga av honom, har nog aldrig testat denna ställning förut och den var ganska obekväm men kan tänka mig att han känner sig mer dominant i den. Han låter mig suga honom i säkert över 5min innan han vill ändra ställning. "Vänd dig om". Jag vänder mig om och känner hur han trycker in den i mig i en ganska hård stöt men inte så att jag får ont. Han smiskar mig över rumpan samtidigt som han flåsar hastigare och djupare. Han ber mig stöna för honom och jag försöker mitt bästa utan att låta pinsamt mycket. Han ber mig lägga mig ner helt på magen vilket jag gör och han kör ett tag i den ställningen innan han vänder på mig, tar av kondomen och runkar lite tills han kommer över mina bröst. Sen springer han och hämtar papper i sitt kök och kommer tillbaka för att torka av mig. Jag klär på mig igen och tittar på timern. Några minuter kvar men han säger att jag kan gå hem om jag vill och att det var skönt att släppa på trycket. Sen kommer han på att han glömt att betala och springer ut i hallen för att hämta sedlarna "så dum är jag inte men jag var så sjukt sugen och ville bara börja". "Det är okej, hade nog påmint dig annars". Han följer mig till ytterdörren, vi säger hejdå och han kollar så att ingen granne är i trapphuset som skulle kunna se mig. Men ingen är där och jag går snabbt ut.

Kände inget speciellt efter den träffen. Mer än att jag visste om att den pappan köper sex och att kanske min pappa gjorde det när jag var liten. Men jag tänker inte mer på det, går hemåt.

8/10
Helt normal person, inga konstigheter. Hade kolla på sin hygien och visste hur man skulle bete sig. Men ingen jag skulle ha sex med i vanliga fall eller sälja till igen då han var något för personlig och kände mig som en psykolog för honom ibland.
Citera
2021-04-14, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Jag fick upp denna högst upp bland nya inlägg och tyckte den skiljde sig från andra trådar - är inte direkt något jag direkt går in och läser annars då jag är kvinna 40 plus, gift, och inte direkt något jag i vardagen funderar över.

Nu får du ta mig med en nypa salt då får jag tänker att jag antagligen inte är den person du vänder dig till med dina trådar här.

Jag har själv haft annan form av självskadebeteende och det är något i det du skriver somt triggar mig och väcker något. Har du pratat med någon professionell om det här? Och då menar jag inte att prata av sig om sina upplevelser som i sig kan vara terapeutiskt, men som också kan vara ett sätt att också straffa sig själv och återuppleva trauma, utan jag tänker på en djupare nivå?

Fundera lite innan du skriver alldeles för mycket här på vad syftet är, vad du vill uppnå. Flashback är ett forum där du kan få mycket sanningar, men ibland sanningar som inte är så lätta att höra, och även en stor andel skit. Bli kallad det ena och det andra.

Det är tankeväckande att läsa det du skrivit. Var rädd om dig och vill skicka omtanke till dig. Och en önskan om att du gör bättre saker för dig själv. Det ligger inga värderingar i att prostituera sig i det jag skriver, utan bara en ledsamhet över att du gör dig själv illa utifrån det du delat.
Har pratat med en professionell om detta. Mest för att bearbeta dessa upplevelser och känna att jag inte är ensam eller inte vill skambelägga mig själv. Dock känner jag inte att jag hittat någon som riktigt förstår problematiken.
Citera
2021-04-14, 16:53
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHoran
Har pratat med en professionell om detta. Mest för att bearbeta dessa upplevelser och känna att jag inte är ensam eller inte vill skambelägga mig själv. Dock känner jag inte att jag hittat någon som riktigt förstår problematiken.

Du är inte ensam. Är ganska övertygad om att många mår som du. Du ska inte skambelägga dig själv. Men du ska omfamna den lilla flickan som är du och krama henne extra hårt. Så länge du känner behov av att "tömma din soptunna" ska du göra det. Men när den väl är tom ska du försöka att också titta framåt och inte fastna i det som varit. Den viktigaste personen i ditt liv som du också ska leva med är dig själv.
Citera
2021-04-14, 20:08
Medlem
Varför gör du det? Är pengarna för bra?
Citera
2021-04-14, 20:11
Tråden hör väl hemma i sexnoveller kan man tycka. Knappast på riktigt det här.
Citera
2021-04-14, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Tråden hör väl hemma i sexnoveller kan man tycka. Knappast på riktigt det här.

Vad är det du tycker inte stämmer?
Ser ut som det brukar vara att träffa en svensk tjej vad jag upplevt. Förutom möjligen att eskorten brukar vara noga med att få betalt före det roliga drar igång.
Citera
2021-04-15, 07:11
Citat:
Ursprungligen postat av Hemresan
Ser ut som det brukar vara att träffa en svensk tjej vad jag upplevt. Förutom möjligen att eskorten brukar vara noga med att få betalt före det roliga drar igång.

Recensionen är ju en hemsnickrad sexnovell
Citera
2021-04-15, 08:27
Medlem
Håller med att det låter som en fantasi.
Har träffat många eskorter i mitt liv. Väldigt många.
En grej är ju som redan påpekat, att de flesta tar betalt innan det rolig börjar. Med några få undantag.
En annan grej är att jag har aldrig, bokstavligen aldrig, varit med om att tjejen satte igång någon timer.
Citera
2021-04-15, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Varför gör du det? Är pengarna för bra?
Gör den endast för pengarna. Tills jag hittar ett hederligt jobb jag kan försörja mig på.

Citat:
Ursprungligen postat av Hemresan
Ja det brukar man vara. Är ganska blyg av mig och känner mig nästan dum om jag frågar rakt ut men ja... alltid betalt innan, det fick jag lära mig den hårda vägen.

Citat:
Ursprungligen postat av gustaff
Håller med att det låter som en fantasi.
Har träffat många eskorter i mitt liv. Väldigt många.
En grej är ju som redan påpekat, att de flesta tar betalt innan det rolig börjar. Med några få undantag.
En annan grej är att jag har aldrig, bokstavligen aldrig, varit med om att tjejen satte igång någon timer.
Hur håller man då koll på tiden? Har även träffat torskar som sätter på timer själva för att se så det blir rätt
Citera
2021-04-15, 13:59
Medlem
Ladd torsken
Detta kommer handla om en man jag träffade som brukade en hel del kokain och enligt egen utsago även sålde till och från.

Detta utspelar sig i somras (2020). Jag skulle ta en heldag i en annan stad för att sälja då det fanns mer kunder där och inte behövde oroa mig för att stöta på någon jag kände. Den första som ville träffa mig var en "livsnjutare" minst sagt som bokade taxi från centralen till honom. Han var i 35-års åldern, singel och verkade vara intelligent.

Vi möttes utanför hotellet och jag blev lite oroad då han stod med mjukiskläder och en huva som täckte mycket av honom, men jag förstår att han ville se anonym ut. Vi gick in och han frågar direkt om swish går bra för 2h. "Ehhh... nej jag brukar bara ta anonyma betalsätt". Och han svarar att han inte har några kontanter på sig och inte kan ta ut heller men att jag inte behöver oroa mig, jag kommer ju få hans namn och nummer också. Så han swishar mig för 2h, vi sätter oss ner, pratar och jag har svårt att höra vad han säger då han är kraftigt påverkade. Jag påpekar det och han ursäktar för att han inte berättade det tidigare. Vi fortsätter prata om spel, musik, utbildningar och jobb. Det visar sig att han är en mångpysslare och inte har något jobb just nu, att han försöker hitta sig själv innan "the next big thing".

Efter en lång pratstund så börjar han berätta om en fantasi han har. Att snorta kokain från en kvinnas kropp. Det känns lite konstigt och jag tvekar men sen säger att det inte är värre en sex, det är har han rätt i. Han frågar även om jag vill ta något men jag tackar nej då jag måste vidare och sedan hem till mitt stödboende där de tar urinprov. Men vi sätter igång, han vill att jag lägger mig platt på mage i sängen medans han gör en lina över min rygg. Det kittlas lite grann och är rädd att rycka till så att allt det goda flyger ut i luften men jag lyckas hålla mig still och han lyckas snorta hela linan. Efter det börjar han förklara att det är en dröm som gått i uppfyllelse för honom. Vi sätter oss och pratar en stund till innan han vill börja ligga. Vi lägger oss i sängen och han frågar om han får kyssa mig, det får han. Så vi kysser varandra en stund, han känner på mig och vi klär av oss allt. Hämtar kondomer och han vill bara ha vaginalt samlag. Hans kuk var relativt stor och blev förvånad över att han kunde få upp den trots med kokain och alkohol i kroppen. Han vill bara bli riden och det dröjer inte länge förens han får utlösning. Han verkar nästan skämmas över att det gick så fort för honom men vi sätter oss och pratar igen. Han har haft ett spännande liv, pluggat och jobbat utomlands, knarkat en hel del och är lite anti social. En kille som inte har "tid för brudar". Men tiden rinner ut och han vill gärna förlänga tiden med en halvtimme så han swishar igen. Vi pratar lite mer, han säger att han kan swisha mer om jag tar kokain med honom men jag tackar nej fastän jag tycker det hade varit roligt. Kan inte torska på urinprov för det här även om han erbjuder bra betalt.

När tiden är ute så lånar jag hans toalett, fixar till knullruffset och går ut. Första gången jag tagit betalt från swish men det kändes ok, han var reko och jag öppnar kik för att se vilka mer som skrivit. Flera män vill ses och jag försöker välja ut någon. Finns en "Johan" som vill ses omgående i närheten så jag knatar dit.

Ingen är i parken där vi skulle mötas och han skriver att han är på väg och jag sitter där i 20min innan jag konstaterar att han är en falskbokare. Suck.

Går vidare och även där en som inte dyker upp men men, har mycket tid kvar så jag tar en jag är säker på kommer dyka upp men som jag inte vill träffa egentligen då han var fruktansvärt jobbig, massor med meddelanden och skulle behandla mig som en prinscessa... En ganska ung kille som också var på tillfälligt besök i denna stad. Jag går ditåt.

Vi möts utanför honom och går in, han har lagt fram pengarna på bordet och ber mig räkna vilket jag gör och lägger ner de i hor-väskan. Han har skrivit på kik att han vill att jag ska ta initiativ till sexet och vill känna sig "manlig". Men han börjar kalla mig älskling och jag cringear samtidigt som jag vill få det överstökat så jag tar initiativ, kysser honom, tar på honom och klär av honom. Han blir hårt och vi kör oralsex, 69an, hans favorit... Efter det vill han ha vaginalt samlag så vi fortsätter så och han frågar vilken ställning jag vill köra, doggy säger jag är min favorit. Men det enda jag gillar är att jag slipper se honom och han kan inte se om jag försöker håla inne ett skratt. Men vi kör doggy en ganska långstund innan han utbrister "Älskling jag kommer!" och en massa högljudda stön. Han tyckte det var jätteskönt och vi börjar klä på oss. Han frågar om jag vill äta middag med honom men jag säger att jag måste med tåget... fast det var inte riktigt sant. Men jag går ut, öppnar kik och massor har skrivit. Men jag orkar fan inte. Mest för att det varit så många falskbokare och orkar inte ödsla mer tid på sånt trams plus att jag har tillräckligt med pengar för att åka hem, mer än vad jag trodde jag skulle åka hem med.

Jag går på stan en stund. Känner att jag gjort något bra idag och stolt över att jag sa nej till drogerna jag blev erbjuden. Tänker på vad som hade hänt om jag tagit, då hade jag säkert varit kvar där och festat med honom.

Båda personerna har jag kvar kontakt med och den första träffade jag igen.

Första: 7/10, helt ok träff även om jag inte gillar att träffa personer som är påverkade och inte vill ta swish.

Andra: 6/10, ville bara få det överstökat. Om han inte hade låtsas var gullig och söt och kallat mig älskling etc hade det blivit en 8a.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in