2022-11-02, 22:31
Medlem
Förstår inte att du vågar ta risken att vara i en bil, heller gå in till någon. Kan ju vara flera män som kör på att en plockat upp dig, hotell hoppas jag inte att du står för.
Annars hoppas jag på att du får hjälp med dina problem,
Så att du kan komma ur en ond spiral vill bara önska att du lyckas och träffar en kille som du kan lita på
Citera
2022-11-03, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Förstår inte att du vågar ta risken att vara i en bil, heller gå in till någon. Kan ju vara flera män som kör på att en plockat upp dig, hotell hoppas jag inte att du står för.
Annars hoppas jag på att du får hjälp med dina problem,
Så att du kan komma ur en ond spiral vill bara önska att du lyckas och träffar en kille som du kan lita på
Tack för dina snälla ord.

Nej hotell har jag inte stått för och skulle aldrig göra. Dumt om ingen sen dyker upp som händer hälften av gångerna.

Tror att rädslan också är ömsesidig, torskar är rädda för att åka fast eller att jag skulle vara nmågon som berättar för deras familj etc.

Men ja det är riskabelt Och dumt. Men när man är nere i mörkret är det svårt att se ut till hoppet. Nu är det mycket bättre med mig Sakta men säkert upp, upp, upp.
Citera
2022-11-04, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHoran
Tack för dina snälla ord.

Nej hotell har jag inte stått för och skulle aldrig göra. Dumt om ingen sen dyker upp som händer hälften av gångerna.

Tror att rädslan också är ömsesidig, torskar är rädda för att åka fast eller att jag skulle vara nmågon som berättar för deras familj etc.

Men ja det är riskabelt Och dumt. Men när man är nere i mörkret är det svårt att se ut till hoppet. Nu är det mycket bättre med mig Sakta men säkert upp, upp, upp.
Låter jättebra hoppas att du lyckas med att komma upp till ytan igen, måste vara lätt att falla ner igen.
Men när man läser om glädje flickor så tänker man att
De flesta av er är rätt så tuffa som vågar ta steget fullt ut att träffa okända män. För sexuella möten
Antar att det flesta av dessa är rädda för att åka fast
Men andra kan vara riktigt otäcka med våldsamma och hotfulla, för du är en väldigt utsatt i din sysselsättning
Speciellt på små orter där skvaller och rykten blir så mycket mer än i stor staden.
Citera
2022-11-07, 22:26
Medlem
Kan inte få stånd

Har tråkigt ikväll och behövde en paus från mitt skrivande på en uppsats för skolan. Här kommer ännu ett inlägg om en torsk från minnet.

En man som oftade var och jobbade i staden jag bodde i. Vi hade kontakt många år och han köpte först bara cam och bilder tills vi sågs första gången.

Han: Svensk man i 35-40års åldern. Helt vanlig kille skulle jag säga och verkade väldigt snäll.

Efter mycket om och men bestämmer vi oss för att ses när han är på genomfart i min stad. Han skriver att han längtat efter mig och att det ska bli mysigt att ses. Vi bestämmer att ses vid en skola i närheten av där jag bor.

När jag kommer fram till skolan står till min förvåning en polisbil intill skolan och en vit toyota. Jag vet inte hur jag ska göra och stannar vid entrén på skolan och frågar om det är han i den vita toyotan. Han skriver att det är han och han kör fram. Polisbilen set tom ut så det är nog ingen större fara, är ett ganska oroligt område vi ses i.

I bilen hälsar vi och småpratar lite och det blir snabbt ganska stelt. Han pladdrar på och han är märkbart nervös.

Vi stannar i ett industriområde där han tycker det känns bra att ha sex. Vi går till baksätet av hans bil och han har svårt att få stånd för att han är nervös. Jag känner att det blir jobbigt och vi får nästan ge upp då tiden sprungit iväg. Han kör mig sedan tillbaka och jag får betalt för tiden fast att han inte fick upp den så jag var nöjd.

Vi ses igen några veckor senare och då verkar han mer lugn. Vi åker ungefär till samma ställe och denna gång har han också svårt att få upp den. Han krånglar på sig kondomen bakom mig och sen hör jag hur förtvivlad han blir när han slaknar. Han säger att kondomen "stryper blodtillförseln" och jag håller nästan på att börja skratta. Det var något nytt. Det slutar med att jag får runka av honom istället och han verkar vara ok med den lösningen.

På hemvägen börjar han prata om att han ska svänga förbi en annan tjej på vägen hem (han bodde 1h bort från min stad). Och jag blir lite fundersam på varför han träffar mig om han ska till någon tjej nu. Sen visar det sig vara någon tjej som vill sätta på honom med strap on och i utbyte ska han få knark. Det hela låter jättekonstigt men jag önskar honom lycka till med det ändå.

Vi sågs inte mer efter det. Jag har flyttat och han har nog annat för sig också, hoppas jag i varje fall.

9/10. Allt var ok och bra men han fick mig att bli lite osäker och nervös när han själv var extremt orolig och nervös.
Citera
2022-11-09, 17:42
Medlem
Tindraindras avatar
Mötet med torsken i källaren

En man kontaktar mig på kik och vi bestämmer oss för att träffas. Men strax innan jag börjar göra mig i ordning så skriver han till mig och säger att han måste avboka eftersom hans rumskompis kommer hem tidigare än väntat och han vill inte ta in mig i lägenheten när han inte är ensam. Denna mannen bor endast några få km iväg och jag föreslår att han kan komma hem till mig istället. Vi möts upp utanför mitt hem och går ner i källaren till vårt gästrum. Jag har förberett med en dunk vin och några tända ljus. Min mamma jobbar natt så jag behöver inte vara orolig för att vi ska bli störda. Vi sätter oss ner i soffan och skålar samtidigt som vi försöker få igång en diskussion. Tyvärr verkan han vara lika asocial som jag är så det blir mestadels stelt småprat. Utseendemässigt är han blond, slank och tycks vara mellan 25–30. Han är inte ful men har en tafatt och knepig utstrålning. Vår romantiska intrig börjar med att han lägger sin hand på mitt lår och ler mot mig. Han ser inte särskilt lockande ut om det nu var det han ville framstå som utan ytterst störd. Jag ler tillbaka och han börjar snart att kyssa mig. När jag känner hans ostyriga tunga och osmakliga munrörelser undrar jag om han någonsin har gjort detta förut.
Inne i sängkammaren får jag bekräftat min misstanke när han frågar mig om det ”bara är att trycka” när han har sin penis mot min öppning. Han vågade knappast trycka och det var som att han knullade mig utanpå ett litet tag. I alla fall bättre det här än att bli behandlad våldsamt tänkte jag. Under akten kollade han mig precis hela tiden i ögonen trots att jag försökte titta bort ibland. Han stönade ljudligt och först trodde jag det var fejkstön men eftersom jag var tyst tror jag inte han skulle tvinga sig själv att fejkstöna under hela akten. Kom gjorde han inte så därför gick jag ner på honom efteråt. Jag vill inte få det i munnen så jag bad honom säga till om det händer något och efter ca 10 min sade han nuuu! blandat med ett stön.
Jag tar bort mitt ansikte och precis i samma ögonblick avfyrar han och olyckligtvis får jag det i ögat. Det svider som in i helsike men jag säger ingenting och kryper upp vid hans sida. Han kollar på mig och kommenterar att mitt öga är knallrött. Jag berättar vad som hände, reser mig upp och går in på toaletten för att skölja ögat. Tillbaka i rummet har han klätt på sig och han går fram till mig och ger mig en stor kram. ”Förlåt min finaste” säger han med empatisk stämma och jag undrar vad som på riktigt är fel på människan. Han släpper inte greppet utan vi står där i någon minut innan jag drar loss mig. Förvånande så släpper han mig inte förens andra gången jag försöker ta mig loss. Innan han ska gå så säger han att han vill betala extra pga vad som hände med mitt öga. ”Det behövs inte” säger jag. Detta blossar upp till en lätt diskussion och innan han lämnar så smugglar han ut tvåhundra ur sin ficka och lägger på byrån bredvid dörren.

5/10 En harmlös men jobbig människa.
Citera
2022-11-09, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindraindra
Mötet med torsken i källaren

En man kontaktar mig på kik och vi bestämmer oss för att träffas. Men strax innan jag börjar göra mig i ordning så skriver han till mig och säger att han måste avboka eftersom hans rumskompis kommer hem tidigare än väntat och han vill inte ta in mig i lägenheten när han inte är ensam. Denna mannen bor endast några få km iväg och jag föreslår att han kan komma hem till mig istället. Vi möts upp utanför mitt hem och går ner i källaren till vårt gästrum. Jag har förberett med en dunk vin och några tända ljus. Min mamma jobbar natt så jag behöver inte vara orolig för att vi ska bli störda. Vi sätter oss ner i soffan och skålar samtidigt som vi försöker få igång en diskussion. Tyvärr verkan han vara lika asocial som jag är så det blir mestadels stelt småprat. Utseendemässigt är han blond, slank och tycks vara mellan 25–30. Han är inte ful men har en tafatt och knepig utstrålning. Vår romantiska intrig börjar med att han lägger sin hand på mitt lår och ler mot mig. Han ser inte särskilt lockande ut om det nu var det han ville framstå som utan ytterst störd. Jag ler tillbaka och han börjar snart att kyssa mig. När jag känner hans ostyriga tunga och osmakliga munrörelser undrar jag om han någonsin har gjort detta förut.
Inne i sängkammaren får jag bekräftat min misstanke när han frågar mig om det ”bara är att trycka” när han har sin penis mot min öppning. Han vågade knappast trycka och det var som att han knullade mig utanpå ett litet tag. I alla fall bättre det här än att bli behandlad våldsamt tänkte jag. Under akten kollade han mig precis hela tiden i ögonen trots att jag försökte titta bort ibland. Han stönade ljudligt och först trodde jag det var fejkstön men eftersom jag var tyst tror jag inte han skulle tvinga sig själv att fejkstöna under hela akten. Kom gjorde han inte så därför gick jag ner på honom efteråt. Jag vill inte få det i munnen så jag bad honom säga till om det händer något och efter ca 10 min sade han nuuu! blandat med ett stön.
Jag tar bort mitt ansikte och precis i samma ögonblick avfyrar han och olyckligtvis får jag det i ögat. Det svider som in i helsike men jag säger ingenting och kryper upp vid hans sida. Han kollar på mig och kommenterar att mitt öga är knallrött. Jag berättar vad som hände, reser mig upp och går in på toaletten för att skölja ögat. Tillbaka i rummet har han klätt på sig och han går fram till mig och ger mig en stor kram. ”Förlåt min finaste” säger han med empatisk stämma och jag undrar vad som på riktigt är fel på människan. Han släpper inte greppet utan vi står där i någon minut innan jag drar loss mig. Förvånande så släpper han mig inte förens andra gången jag försöker ta mig loss. Innan han ska gå så säger han att han vill betala extra pga vad som hände med mitt öga. ”Det behövs inte” säger jag. Detta blossar upp till en lätt diskussion och innan han lämnar så smugglar han ut tvåhundra ur sin ficka och lägger på byrån bredvid dörren.

5/10 En harmlös men jobbig människa.
Tack för att du delade med dig Tindra. Har jag dig på instagram och hände detta nyligen? Fick för några dagar upp i mitt flöde om en tjej som la ut en bild på en madrass i en källare, såg ut som cyklar i bakgrunden iaf. Du behöver inte outa dig här men skicka gärna ett PM isåfall har vi pratat tidigare.

Kram.
Citera
2023-04-20, 09:35
Medlem
Har vart lite inaktiv här. Mest för att jag haft otroligt mycket annat i livet som varit viktigare och tagit all energi. Nu har det börjat ordna upp sig och jag ska ge er ännu ett inlägg om en kund jag träffade för en tid sedan.

Sjukt jävla indiskret kund
Denna kund kontaktade mig från sin jobbmail med förnamn.efternamn@företagsnamn.se vilket kändes väldigt konstigt. Trodde det var någon som skojade men det var det inte. Och var rädd att andra på hans företag kunde se våran mailkonversation. Men jaja, han var trevlig och skickade en grym deposition så att jag kunde förlita mig på att han var seriös. Kollade upp honom innan och han var en helt vanlig och ostraffad man i 30-årsåldern.

När vi skulle ses var han sen och vi hade bestämt att mötas utanför ett hotell. Stod och väntade och övervägde att gå därifrån men just då dök han upp. Han skyllde på att han inte hade hittat någon parkering och ville sedan att vi skulle gå in och checka in tillsammans. Kändes verkligen inte diskret när han var 15 år äldre än mig och vi inte kunde misstas som ett par och att jag skulle gå därifrån en timme senare. Hur som helst checkar vi in, hon i receptionen blänger på mig som står en bit bakom. Sedan får han nycklarna och vi går till rummet tillsammans.

På rummet börjar han hyperventilera om varför han gör detta, att han är singel och har inte tid för tjejer då han har barn, jobbar 8 dagar i veckan och allt vad det är. Själv är jag rädd att det börjar banka på dörren när som helst men det händer inte som tur är.

Själva sexet går lite trögt. Han är nervös och svettas en del vilket stör mig då det luktar ganska så mycket om honom och det luktar inte godis. Men vi sätter igång och han har den största jag någonsin har sett. Det här kommer inte gå tänkte jag men det gick med lite våld och glidmedel. Fick ont i magen för att den kom emot livmodertappen hela tiden.

När tiden var slut ville han att jag skulle stanna (utan betalning för det)... stannade en stund och pratade men sen ville han mysa igen och då ville jag bara gå därifrån. Men då envisades han med att gå ut tillsammans så att det inte skulle se konstigt ut. Visst sa jag men väl i receptionen skulle han checka ut igen... tillsammans med mig. Som om de inte skulle förstå vad detta handlade om då. Nej det var så indiskret att jag inte kan beskriva det. Hur kan man hålla på så här när man vet att detta är dunderolagligt?

1/10, det kunde ha gått illa både för mig och honom. Och ni som läser detta och själva ägnar er åt denna typ av aktiviteter: försök åtminstone dölja det och maila inte från er jobbmail!
Citera
2023-04-20, 23:13
Medlem
Ja snubben måste ha varit en klant skalle 😁 var en jävla tur att han inte fick besök av polisen. Sen kan man undra varför inte hotellets personal reagerar inceknig och ut tillsammans låter helt galet. Nej hoppas att det går bra för dig, och dina framtida planer håller oçh inte för mycket stolle prov
Citera
2024-01-02, 21:13
Medlem
Kom på en sjuk händelse ikväll och känner att jag måste dela med mig av den här.

Cigg-torsken
Han får heta cigg-torsken för varje gång vi pratade hade han en cigg i munnen.

Kunden bodde inte i Sverige men pratade svenska. Han reste ibland till Sverige med jobb och han ringde väldigt ofta videosamtal till mig som han betalade för. Det kunde vara när han var hemma, i trädgården, i duschen på gymmet, på jobbet, ute... ja överallt. Han skröt ofta om andra tjejer han träffat samtidigt som han hade fru och småbarn.

Hur som helst skulle han till Sverige och ville ses på hotell. Jaja tänkte jag och han verkade reko och väldigt pratsam.

Möter upp honom vi hotellet och han börjar babbla direkt om att han inte förvänta sig att jag skulle vara så kort... själv var han typ 170cm så vet inte om han hade så mycket att säga till om.

Vi gick till en bar och tog en drink. Han verkade jävligt skum redan då och misstänkte att han var påverkad av annat än alkohol. Tänkte att detta kommer bli en lååååång träff trots att han bara betalat för en timme.

Vi knallar tillbaka till hotellet och han hittar inte sitt rum. Han har bara kvar kortet och inget nummer står på det. Han går och testar på flera dörrar utan framgång och här någonstans börjar mina misstankar stärkas. Till slut går han ned i receptionen och frågar vilket nummer han har och vi får hjälp upp. Receptionisten var något trött på mannen och kollade medlidande på mig. Han var inte supermycket äldre än mig så vi kunde misstas som ett par.

Inne på rummet får mina misstankar ett svar - han är påverkad av droger! Ligger en tallrik och en påse med vitt pulver jag inte undersökte närmare. Men min gissning är amfetamin med tanke på hur han betedde sig och hur hans kuk kommer att bete sig.

Han öppnar en flaska vin och halsar i sig och ger mig ett glas jag smuttar på. Sen vill han pronto ha sex med sin slaka kuk. Får lite panik när han kastar iväg kondomen jag ger honom och han håller fast mina händer. Jag får dåliga vibes och vill inte bli våldtagen så jag sparkar honom i huvudet när han försöker gå ned på mig. På något sätt misstolkar han min spark som att jag vill ha en brottningsmatch. Vi har en liten brottningsmatch, sen försöker han slicka mig igen, jag sparkar honom i ansiktet. Här någonstans fattar han att jag inte vill.

Jag reser mig och klär på mig och tar mina tillhörigheter. Säger att det inte känns bra och att vår timme är slut för typ 4h sen. Han blir sur och säger att det inte känns bra att jag sparkade honom heller. Han bokade i varje fall en taxi och jag stack hem och sov.

3/10, sjukt konstig träff. Rolig historia i efterhand och är så glad över att det inte blev något sex med tjackisen. Vet inte vad som hade kunnat hända då...
Citera
2024-01-05, 16:18
Medlem
Hej jag undrar vad för slags killar/män som du har träffat väldigt mycket knäpp skallar. Okej skulle ha väldigt svårt att få ett bra stånd i bilen 😇🤭 skulle föredra en säng och kunna ta det lugnt inte stressa fram en utlösning. Men du värkar som du inte vill få allt mindre återfall, hoppas att du kan avstå från att sälja din kropp,
Citera
2024-01-06, 11:55
Medlem
Citat:
Hej jag undrar vad för slags killar/män som du har träffat väldigt mycket knäpp skallar. Okej skulle ha väldigt svårt att få ett bra stånd i bilen 😇🤭 skulle föredra en säng och kunna ta det lugnt inte stressa fram en utlösning. Men du värkar som du inte vill få allt mindre återfall, hoppas att du kan avstå från att sälja din kropp,
Detta frågar alla. Vilka köper sex. Alla köper sex. Man kan inte se på en människa att det är en sexköppare för det finns alla typer. Kanske din pappa eller bästa vän kanske din store bror. Vad har Paulo Roberto, Charlie Sheen, Hanna Friberg och Niclas Wahlgren gemensamt. Sexköp. Ja yoni-massage är sexköp. Är inte orgasm kopplat till sex är inte en handtrall hos thai massagen sex köp.
Citera
2024-03-06, 11:07
Medlem
Citat:
Skriver om saker som hänt tidigare i mitt liv. Inte saker som händer just nu. Har inte sålt sex på över ett år.

Alla köper sex. Finns ingen speciellt typ av människa. Men allra mest män i 30-60års åldern. De jobbar med vad som helst, singlar, sambos, gifta, 0 barn, 100 barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in