Citat:
Ursprungligen postat av
ManManne
Jag gr in med en liten post hr nu (312$).
Coinbase r backad av de rtta skitstvlarna, och med Trump som president verkar det komma vettigare regulering kring blockchain. Coinbase r framfrallt en konkurrent till enorma binance som varit en supervinnare inom industrin, men som blivit politiskt frfljd. Ifall USA stder coinbase och motarbetar binance kan det vara smart att ga lite coinbase.
Ett explosivt omrde r "Tokenized real-world assets (RWAs)". Tnk 24/7 trading av wallstreet-aktier ver blockchain med vinster till coinbase.
Mjligheterna fr coinbase p sikt r s mnga att troligtvis bara Murphy skulle kunna stlla till det.
Tnker i alla fall flja coinbase frn nu. Kanske ka med tiden.
Jag har lnge pratat om att Coinbase kan ha en otrolig uppsida OM DeFi blir en grej, d dom sitter mycket i frarstet dr som det USA noterade bolag dom r.
Oavsett hur stor DeFi blir i framtiden s kan det nd bli huggsexa om kryptobrser nr TradFi upptcker att dom hller p att tappa stora marknadsandelar.
Dom har ju sin egna kejda "Base" som inte gr att kpa som krypto. Den drog in stora summor till Coinbase frra ret, och d hade den bara funnits ngra mnader 2023. Ska bli intressant att se vad den drar in ir, med tanke p att det r en av de mest anvnda kedjorna efter Solana.
COIN r en bra aktie fr de som knner att dom vill ha mnga gg i korgen. Om den kan mta sig med Nvidia, Tesla, MSTR eller ngon annan raket vet jag inte, men den kommer nog krossa indexfonder iaf.