2021-04-14, 17:45
Medlem
Baranicklass avatar
Ipo: Kryptobrsen Coinbase Direktnoterar Ca 115 Mln Aktier
Citera
2024-11-11, 19:54
Medlem
EgoistNs avatar
Coinbase tuffar p fint. Upp drygt 80% p en vecka..
Citera
2024-12-18, 08:55
Medlem
Jag gr in med en liten post hr nu (312$).

Coinbase r backad av de rtta skitstvlarna, och med Trump som president verkar det komma vettigare regulering kring blockchain. Coinbase r framfrallt en konkurrent till enorma binance som varit en supervinnare inom industrin, men som blivit politiskt frfljd. Ifall USA stder coinbase och motarbetar binance kan det vara smart att ga lite coinbase.

Ett explosivt omrde r "Tokenized real-world assets (RWAs)". Tnk 24/7 trading av wallstreet-aktier ver blockchain med vinster till coinbase.

Mjligheterna fr coinbase p sikt r s mnga att troligtvis bara Murphy skulle kunna stlla till det.
Tnker i alla fall flja coinbase frn nu. Kanske ka med tiden.
Citera
2024-12-18, 10:19
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Jag gr in med en liten post hr nu (312$).

Coinbase r backad av de rtta skitstvlarna, och med Trump som president verkar det komma vettigare regulering kring blockchain. Coinbase r framfrallt en konkurrent till enorma binance som varit en supervinnare inom industrin, men som blivit politiskt frfljd. Ifall USA stder coinbase och motarbetar binance kan det vara smart att ga lite coinbase.

Ett explosivt omrde r "Tokenized real-world assets (RWAs)". Tnk 24/7 trading av wallstreet-aktier ver blockchain med vinster till coinbase.

Mjligheterna fr coinbase p sikt r s mnga att troligtvis bara Murphy skulle kunna stlla till det.
Tnker i alla fall flja coinbase frn nu. Kanske ka med tiden.

Jag har lnge pratat om att Coinbase kan ha en otrolig uppsida OM DeFi blir en grej, d dom sitter mycket i frarstet dr som det USA noterade bolag dom r.
Oavsett hur stor DeFi blir i framtiden s kan det nd bli huggsexa om kryptobrser nr TradFi upptcker att dom hller p att tappa stora marknadsandelar.

Dom har ju sin egna kejda "Base" som inte gr att kpa som krypto. Den drog in stora summor till Coinbase frra ret, och d hade den bara funnits ngra mnader 2023. Ska bli intressant att se vad den drar in ir, med tanke p att det r en av de mest anvnda kedjorna efter Solana.

COIN r en bra aktie fr de som knner att dom vill ha mnga gg i korgen. Om den kan mta sig med Nvidia, Tesla, MSTR eller ngon annan raket vet jag inte, men den kommer nog krossa indexfonder iaf.
Senast redigerad av Leaston 2024-12-18 kl. 10:21.
Citera
2024-12-18, 19:29
Medlem
Glossuss avatar
Har trejdat COIN med framgng i hst men slt allt innehav.
Inte minst p g a att Coinbase har tappat tradingvolym till andra exchanges.
7:55 in i klippet.
https://www.youtube.com/watch?v=6I6-7pMhuRM
Citera
2024-12-18, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glossus
Har trejdat COIN med framgng i hst men slt allt innehav.
Inte minst p g a att Coinbase har tappat tradingvolym till andra exchanges.
7:55 in i klippet.
https://www.youtube.com/watch?v=6I6-7pMhuRM

Tackar. Intressant video. Inte bra om de fortstter tappa tradingvolym s klart, fast gr den till binance s har jag inget emot det eftersom jag har ljligt mycket mer investerat i binance. I sjlva verkar kpte jag lite COIN delvis som en hedge.
Ska bli intressant att se vilka som utvecklas bst, men att betta mot USA brukar inte vara det bsta historiskt stt.
Citera
2025-01-21, 20:44
Medlem
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Tackar. Intressant video. Inte bra om de fortstter tappa tradingvolym s klart, fast gr den till binance s har jag inget emot det eftersom jag har ljligt mycket mer investerat i binance. I sjlva verkar kpte jag lite COIN delvis som en hedge.
Ska bli intressant att se vilka som utvecklas bst, men att betta mot USA brukar inte vara det bsta historiskt stt.

Har du kvar dina Coinbase, Manneman?
Citera
2025-01-21, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glossus
Har du kvar dina Coinbase, Manneman?
Ja, min timing var bedrvlig som vanligt, men tror nog det ordnar sig med tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in