Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-21, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xacoon
Aurea krver kontakt varje mnad medan Sapphire tar ett mte varje kvartal.
Pris fr oljorna?
Citera
2024-09-21, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxboostad
Pris fr oljorna?
Gr p hgkostnadsskyddet.
Citera
2024-09-21, 18:00
Medlem
Citat:
Gr p hgkostnadsskyddet.

Hmm intressant.

Hur ser deras oljor ut, thc + cbd med xx procent eller enbart thc eller enbart hgdos cbd eller vad skriver dom ut? vad fr procenter?
Citera
2024-09-21, 18:12
Medlem
Citat:
Hmm intressant.

Hur ser deras oljor ut, thc + cbd med xx procent eller enbart thc eller enbart hgdos cbd eller vad skriver dom ut? vad fr procenter?
P oljorna s str ingen procent utan bara mg/ml. P vxtdelarna s str dock procenten.
Citera
2024-09-21, 18:32
Medlem
Citat:
P oljorna s str ingen procent utan bara mg/ml. P vxtdelarna s str dock procenten.

Aureum verkar ge bde thc och cbd fast separat, r det samma hos dom?

Har du mrkt ngon negativ effekt p libido?
Citera
2024-09-21, 18:41
Medlem
Citat:
Aureum verkar ge bde thc och cbd fast separat, r det samma hos dom?

Har du mrkt ngon negativ effekt p libido?
Problemet med de oljor som Aurea ger ut r rena isolat av thc och cbd och inget fullspektrum. Via Sapphire s kan man f fullspektrum som fungerar betydligt bttre.
Citera
2024-09-21, 18:52
Medlem
Citat:
Problemet med de oljor som Aurea ger ut r rena isolat av thc och cbd och inget fullspektrum. Via Sapphire s kan man f fullspektrum som fungerar betydligt bttre.

Intressant. tack fr svar
Citera
2024-09-30, 08:29
Medlem
alientechnologys avatar
Aureum r ett scam fretag. Dom lovar mycket men gr vldigt lite.

Sapphire r ett serist fretag som tyvrr anlitat en lkare som inte jobbar snabbt och r vdligt dlig p terkoppling

Vxtdelar r ett lkemedel som endast godknns till patienter som har ngon form av konstaterad nervsmrta, nervskada eller neurologisk sjukdom som orsakar nrvsmrta. Detta r dom enda fallen frutom att vissa ocks ftt vxtdelar mot cancersmrtor. Utver det s krvs det att man provat i principen alla lkemedel.

Det finns mnga som sker cannabis lkemedel fr att kunna bli hga varje dag utan att betala mycket pengar, allts inte alltif personer som genuint frsker behandla svr kronisk smrta. Till er borde ni kanske hitta lycka i livet p annat stt. Men jag hoppas att dom som behver fr.

Jag r en enskild person som haft vxtdelar och mnga andra cannabislkemedel och jag har slutat anvnda dom samt alla andra mediciner pga att jag bryr mig om min hlsa och jag vet att lkemedel och cannabis r dligt fr hlsan. Men jag frstr dom som verkligen har stort behov att dom behver dessa lkemedel.
Citera
2024-10-01, 21:59
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alientechnology
Aureum r ett scam fretag. Dom lovar mycket men gr vldigt lite.

Sapphire r ett serist fretag som tyvrr anlitat en lkare som inte jobbar snabbt och r vdligt dlig p terkoppling

Vxtdelar r ett lkemedel som endast godknns till patienter som har ngon form av konstaterad nervsmrta, nervskada eller neurologisk sjukdom som orsakar nrvsmrta. Detta r dom enda fallen frutom att vissa ocks ftt vxtdelar mot cancersmrtor. Utver det s krvs det att man provat i principen alla lkemedel.

Det finns mnga som sker cannabis lkemedel fr att kunna bli hga varje dag utan att betala mycket pengar, allts inte alltif personer som genuint frsker behandla svr kronisk smrta. Till er borde ni kanske hitta lycka i livet p annat stt. Men jag hoppas att dom som behver fr.

Jag r en enskild person som haft vxtdelar och mnga andra cannabislkemedel och jag har slutat anvnda dom samt alla andra mediciner pga att jag bryr mig om min hlsa och jag vet att lkemedel och cannabis r dligt fr hlsan. Men jag frstr dom som verkligen har stort behov att dom behver dessa lkemedel.

Men cannabis borde ju skrivas ut fr mycket mer n svr kronisk smrta dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in