2021-04-29, 19:47
Medlem
Hej, jag körde en slags testo i några månader, den va tjock och jag blev öm där jag tryckte den. Nu har jag en annan sort, den är lite vattnigare och känner inget efter jag tryckt in den. Undrar om det är bra testo jag har och om det finns något sätt man kan skilja på bra eller dåliga grejer. Tack i förhand!
Citera
2021-04-29, 19:58
Medlem
llanzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DunderAro
Hej, jag körde en slags testo i några månader, den va tjock och jag blev öm där jag tryckte den. Nu har jag en annan sort, den är lite vattnigare och känner inget efter jag tryckt in den. Undrar om det är bra testo jag har och om det finns något sätt man kan skilja på bra eller dåliga grejer. Tack i förhand!

Vart har du köpt grejerna?
Citera
2021-04-29, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llanz
Vart har du köpt grejerna?

Från två olika vänner
Citera
2021-04-29, 21:27
Medlem
Det märker du efter 3 veckor,

Gör ett test om du vill veta snabbare,
Citera
2021-04-29, 22:24
Medlem
TalgaVassternichs avatar
Svårt att säga om det är bra eller dåligt enbart baserat på färg och viskositet då olika märken har olika blandningar, oljor, råvaror och metoder.
I regel kan man se en olja som OK, enligt mig, om den är lätt att injicera och inte ger smärta efteråt.
Citera
2021-04-29, 23:10
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DunderAro

En slags testo?

Du märker om det är bra grejer om du får effekt och inte får infektioner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in