2006-05-28, 01:15
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Jag hade tänkt att börja träna, och vet ej om posten hör hemma här eller i kosttillskott. I vilket fall undrar jag om det finns något bra på naturensdroger.se som funkar, om man vill boosta sin förmåga. Jag har ju hittat liponsyra, som ska vara ganska nyttigt om man tränar. Sen finns ju diverse testosteron/hormoniallmänhet som jag inte riktigt tror på.

Så åter till frågan: Finns det nåt hos naturensdroger.se som är värt att köpa, eller ska jag käka hellre råa ägg?
Citera
2006-05-28, 01:34
Medlem
hulk-dds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detfårinteplats
Jag hade tänkt att börja träna, och vet ej om posten hör hemma här eller i kosttillskott. I vilket fall undrar jag om det finns något bra på naturensdroger.se som funkar, om man vill boosta sin förmåga. Jag har ju hittat liponsyra, som ska vara ganska nyttigt om man tränar. Sen finns ju diverse testosteron/hormoniallmänhet som jag inte riktigt tror på.

Så åter till frågan: Finns det nåt hos naturensdroger.se som är värt att köpa, eller ska jag käka hellre råa ägg?

Nej naturens droger suger hårt.
Däremot har jag hört att sauna belt från Tv-Shop ska vara en höjdare http://www.tvins.com/m4n?pid=24
Citera
2006-05-28, 02:01
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Så tom. liponsyra är båg? Jag hade ju förväntningar om detta... Jag får väl försöka hitta ryssfemmor då...
Citera
2006-05-28, 02:31
Bannlyst
Citat:
Jag får väl försöka hitta ryssfemmor då...

nej, nej, nej
Citera
2006-05-28, 03:14
Medlem
Action Heros avatar
Citat:
Så tom. liponsyra är båg? Jag hade ju förväntningar om detta... Jag får väl försöka hitta ryssfemmor då...

Köp Kreatin och liponsyra (ALA).
Köp det inte av Naturens utan köp det av en riktig kosttillskotts återförsäljare.
Naturens har bara skit.

Mvh A-H
Citera
2006-05-28, 11:16
Medlem
karlshamn_yes avatar
nej.. den sidan är skit.
Citera
2006-05-28, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hulk-dd
Nej naturens droger suger hårt.
Däremot har jag hört att sauna belt från Tv-Shop ska vara en höjdare http://www.tvins.com/m4n?pid=24

Sauna belt är grymt, såg på tv hur muskliga de blivit av det!
Finns även en ny produkt: Slendertone Flex - garanterade rutor!!

Köp dessa 2 produkter istället för grejor från naturensdroger!
Citera
2006-05-28, 17:14
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Sidan som angavs var mycket trögare än naturensdroger, och jag lyckades inte hitta sauna belt... Men jag skulle uppskatta en adress till en pålitlig försäljare av liponsyra och kreatin.
Citera
2006-05-28, 17:36
Medlem
Skäggbiffs avatar
Citat:
Sidan som angavs var mycket trögare än naturensdroger, och jag lyckades inte hitta sauna belt... Men jag skulle uppskatta en adress till en pålitlig försäljare av liponsyra och kreatin.

Gymgrossisten.se
Citera
2006-05-28, 17:40
Medlem
Det där med att naturendroger är skit vet jag inte om ja kan hålla med om. Allt är ju individuellt. Men nått jag tycker funkar bra är deras ipriflavone(den som heter anabolic-7 nått). Det finns rätt mkt info om ipri/iso- flavoner(ipriflavone)
Fast hällre vettig kost o stenhård träning än börja poppa piller på direkten!
Citera
2006-06-01, 08:25
Medlem
http://www.svensktkosttillskott.se är en bra sida.
ALC (acetyl L-carnitine) + koffein funkar helt ok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in