2021-08-05, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ap0
Länder som inte följer direktiven får sina presidenter lönmördade, det är väll 3 i afrika på några månader.

Löfven är en nickedocka och förgiftar folket med vaccinet.
Hahahahaha, sällan har ett inlägg som ditt kommit mer lägligt 🤣🤣🤣 Tack, hjärtligt tack!
Citera
2021-08-05, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Nu ger jag upp, ingen återvändo. Det går inte att diskutera med någon som tror på en sådan massiv komplott, på områden där man aldrig förr varit ens nära ett sådant samarbete. De stora etablerade bolagen i Kina, Japan, USA, Indien, Europa (samtliga länder), Kina, Brasilien, Cuba, Venezuela, Sydafrika etc etc samarbetar på ett enastående sätt.

Jag kommer fortfarande att läsa trådarna, men knappast skriva mer (även om jag säkert ångrar mig). Det är inte lönt, för vissa har åsikter som är mer fastlåsta än hos djupt religiösa

Hahaha. Du kanske har gjort andra efterforskningar inom det och kommit fram till en annan slutsats. Isåfall får du gärna dela med dig.
Citera
2021-08-05, 20:41
Medlem
Citat:
Hahahahaha, sällan har ett inlägg som ditt kommit mer lägligt 🤣🤣🤣 Tack, hjärtligt tack!

Alltid kul att kunna hjälpa någon med fakta,
Citera
2021-08-05, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillMiller
Hahaha. Du kanske har gjort andra efterforskningar inom det och kommit fram till en annan slutsats. Isåfall får du gärna dela med dig.
Nej, jag har inte gjort efterforskningar inom alla länders media och alla länders regeringar, utom möjligen Nordkorea 🙂 Jag har inte de kontakterna. Har du?
Citera
2021-08-05, 21:32
Medlem
Citat:
Nej, jag har inte gjort efterforskningar inom alla länders media och alla länders regeringar, utom möjligen Nordkorea 🙂 Jag har inte de kontakterna. Har du?

Var inte riktigt så jag menade. Utan snarare om du satt sig in i vilken makt massmedia har och vilka ägarna är.
Du kanske inte kan se kopplingar mellan personer/företag/organisationer/makthavare och så vidare. Men det gör andra.

Om du själv var högst uppe pyramiden. Skulle du klara av att styra?
Citera
2021-08-05, 21:37
Medlem
Citat:

Haitis president Jovenel Moïse blev mördad den 7 juli.

Länk: https://www.google.se/amp/s/www.bbc....a-57762246.amp

En vecka senare började/mottog de vaccineringarna.

Länk: https://apnews.com/article/business-...059860a158ef12
Citera
2021-08-05, 22:39
Medlem
Citat:
Var inte riktigt så jag menade. Utan snarare om du satt sig in i vilken makt massmedia har och vilka ägarna är.
Du kanske inte kan se kopplingar mellan personer/företag/organisationer/makthavare och så vidare. Men det gör andra.

Om du själv var högst uppe pyramiden. Skulle du klara av att styra?
What?? 😳 Du är en unik människa.

Citat:

Under mitt mångåriga flashbackliv har jag nog aldrig mött en större dåre. Och då har jag diskuterat med helt sjuka människor i olika forum. En sista fråga innan jag lämnar tråden. Helt ärligt: Hur lång tid behöver det gå, innan du erkänner att du faktiskt är en dåre? En månad? Ett halvår? Ett år? Fem år? Jag vill veta din åsikt! Tio år? Kan gränsen flyttas och i så fall varför?

Du får gärna kommunicera i PM, om du inte vill ta det här, för jag vill veta var gränsen för din galenskap går. Ärligt, inte provocerande, utan ren nyfikenhet. Om du inte faktiskt är en idiot, så måste du förstå att det finns en gräns. Personligen så är jag villig att logga in här igen och erkänna min galenskap, när människor börjar dö i drivor runt mig och alla är vaccinerade. I så fall har jag varit en dåre! Så var går din gräns?
Citera
2021-08-06, 00:26
Medlem
p1Schwabs avatar
Citat:

Det är i alla fyra länder till som har samma historik under ”pandemin”.

Det spelar dock ingen roll hur mycket och specifik fakta du serverar de godtrogna, de kommer inte att ta det till sig förrän de själva står knädjupt i det.
Citera
2021-08-06, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p1Schwab
Det är i alla fyra länder till som har samma historik under ”pandemin”.

Det spelar dock ingen roll hur mycket och specifik fakta du serverar de godtrogna, de kommer inte att ta det till sig förrän de själva står knädjupt i det.

Okej, vet du vilka? Jag visste inte om så många.

Jag ser det inte riktigt på det sättet. De vill försöka skrämma oss att dela information med varandra. Det ska inte människor gå med på.
Det är bra att vi delar information och att vi har möjlighet att välja vilken vi vill ta in.
Därför är det bra att dela länkar och annat man kommer över. Finns nog flera som uppskattar det.
Jag är en av dom och jag har svårt att tro att jag är ensam då väldigt många här frågar efter källor.
De har ingen aning om vilka källor man har tittat tidigare och hur man kan bilda sig en egen uppfattning.
Med tanke på hur KlartSur förolämpar andra är det bättre att vara den stora och inte besvara. Den personen har tydligen inte förstått vilket forum den är inne i.
Ämnet står tydligt högst upp men ändå så har den inte greppat det. Det är sorgligt.

(FB) Vaccinerade dör i drivor, regeringar och media mörkar världen över.

Den visar tydligt att personer ser kopplingar mellan vaccinen, Big Pharma, WHO, regeringar och hur MSM undanhåller mycket. Även hur Big Tech censurerar.
De som ser det har frågor som inte vill bli besvarade öppet. Därför diskuteras det här.

Hur tänker du?
Citera
2021-08-06, 01:11
Medlem
p1Schwabs avatar
Citat:
Okej, vet du vilka? Jag visste inte om så många.

Jag ser det inte riktigt på det sättet. De vill försöka skrämma oss att dela information med varandra. Det ska inte människor gå med på.
Det är bra att vi delar information och att vi har möjlighet att välja vilken vi vill ta in.
Därför är det bra att dela länkar och annat man kommer över. Finns nog flera som uppskattar det.
Jag är en av dom och jag har svårt att tro att jag är ensam då väldigt många här frågar efter källor.
De har ingen aning om vilka källor man har tittat tidigare och hur man kan bilda sig en egen uppfattning.
Med tanke på hur KlartSur förolämpar andra är det bättre att vara den stora och inte besvara. Den personen har tydligen inte förstått vilket forum den är inne i.
Ämnet står tydligt högst upp men ändå så har den inte greppat det. Det är sorgligt.

(FB) Vaccinerade dör i drivor, regeringar och media mörkar världen över.

Den visar tydligt att personer ser kopplingar mellan vaccinen, Big Pharma, WHO, regeringar och hur MSM undanhåller mycket. Även hur Big Tech censurerar.
De som ser det har frågor som inte vill bli besvarade öppet. Därför diskuteras det här.

Hur tänker du?

Burundi, Swaziland/Eswatini, Tanzania, Ivory Coast och Haiti. Samtliga efter att de motsatt sig vaccinen.

Uppenbart tycker vi foliehattar och ”inget konstigt med det” tycker de godtrogna.

Världens främsta oberoende experter och forskare riskerar karriärer, social status, ekonomi och framtid genom att varna för riskerna med dessa nya otestade vaccin men de blir censurerade som du skriver.

Medborgare ska inte fundera över risker, de ska följa myndigheters rekommendationer.

Man känner absolut till riskerna men mörkar dem och riskerar därmed befolkningens liv och hälsa genom att blint följa direktiv från EU.

Så tänker jag.
Citera
2021-08-06, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p1Schwab
Burundi, Swaziland/Eswatini, Tanzania, Ivory Coast och Haiti. Samtliga efter att de motsatt sig vaccinen.

Uppenbart tycker vi foliehattar och ”inget konstigt med det” tycker de godtrogna.

Världens främsta oberoende experter och forskare riskerar karriärer, social status, ekonomi och framtid genom att varna för riskerna med dessa nya otestade vaccin men de blir censurerade som du skriver.

Medborgare ska inte fundera över risker, de ska följa myndigheters rekommendationer.

Man känner absolut till riskerna men mörkar dem och riskerar därmed befolkningens liv och hälsa genom att blint följa direktiv från EU.

Så tänker jag.

Jag tror att det är rätt många som delar den uppfattningen.

Hela den är cirkusen här kostat väldigt mycket pengar. Pengar blir tid.
De rika har tjänat enormt på det här och bankerna trycker enorma summor med pengar.
Priserna har redan börjat gå upp och kommer fortsätta stiga.
Det dom har startat är en stor och lång lågkonjunktur som följd.
Den som är i skuld är inte fri. Alla restriktioner har på ett eller annat sätt kostat pengar jämfört med hur det var innan.
Det är en tidsfråga innan de släpper en ny global valuta som är elektronisk.

Vaccineringarna i sig delar in folk i två grupper. Där den ena gruppen kommer vara för att införa nya förbud som kränker människors rättighet till frihet.
Att då som i Frankrike införa en ny lag som gör att människor inte ska få vistas på offentliga platser om de inte uppfyller vissa krav är just i den riktningen.

Sen är det på arbetsplatser.

Det är inte en bra kombination med en lång lågkonjunktur.
Citera
2021-08-06, 08:27
Medlem
Ringhals3s avatar
Var inom sjukvården vårdas de vaccinerade som blivit sjuka av vaccinet? De syns inte på vårdavdelningarna. Och de verkar inte dö heller för dödstalen sjunker ju fler som blir vaccinerade.

"Folkhälsomyndigheten: Vaccineffekt bakom sjunkande dödstal"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in