Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
I anjos video om "Chrippafallet" visar han upp ett meddelande som skickats till Jocke, för flera år sen, från Linneas syster som önskar en autograf till sin syster som fyller 20 år, från sin stora idol Jocke..
Om nu Jocke vetat om detta, VARFÖR har han inte visat detta för sin bror Chrippa?!
Det hade besparat Christofer och Julia detta helvete och framförallt hade Chloe sluppit detta helvetesår som glidit in i 2024.
VARFÖR håller Jocke käften om detta?
Han har uppenbarligen vetat om detta och att han inte skulle gjort en backgroundcheck på Linnea ser jag som inte troligt, då han upplåtit sitt hem och exponerat henne för sina barn...
Han visste hela tiden!
Jag tycker så jävla synd om Christofer och Julia och Chloe i denna sörja.
Var det värt det Jocke?
Fråga till Anjo och Jonna, Hur länge har ni vetat om detta?
Jacke tror jag varit ovetande, då han mobbats bort av Jocke och Chrippa..
Han har upplevt ett helvete med en golddigger/fameseeker, som exponerades och jagades av Jocke, Anjo, Rask, Danjal, Chrippa för en offentlig avrättning.
Jocke, en genuin fråga, är det värt det?
Skämtar du eller? Tror du på allvar att följande är ett troligt scenario:
J: Chrille, du måste göra slut med Linnea, hennes syster bad om en autograf till henne för tre år sen!!
C: VA?!?!?! Say no more, jag gör slut med gold-diggern på stört!!
Jocke är Sveriges största influencer med en miljon följare, hur många meddelanden tror du han får varje dag? Förmodligen tiotusentals sedan 2020, att han skulle ha missat det är inte ett otroligt scenario, speciellt då Linneas förnamn inte var med i meddelandet.
Och även om han gjorde en "background check" och var medveten om detta meddelande när de började dejta, är det verkligen nog med bevis på att hon endast träffade Chrippa för att nästla sig in i Lundell-klanen? Hur många unga tjejer vill inte ha en autograf från Sveriges största influencer? Om du tror att Chrippa hade gjort slut med henne enbart pga detta meddelande, när han var nykär och allt, är du ute och cyklar.
Nu pekar ju mycket på att Linnea endast ville åt Lundell-famen förstås, men att tro att Jocke skulle kunna deducera det utifrån ett ganska normalt meddelande från hennes syster år 2020, eller att det skulle vara bevis nog för Chrippa att göra slut med tjejen han var kär i, är bara löjligt.