Citat:
Ursprungligen postat av
User1945
Så mycket skit i tråden så jag orkar inte leta igenom, men är det någon som vet om åtalet lades ner? Eller varför släpptes han?
Jockiboi satte press på polisen vilket fick han utsläppt enligt han själv, och det är genom drevet mot brottsoffret som Jockiboi har pressat och lämnat "bevis" till snuten, enligt han själv.
Jag tippar personligen på att dom släppte Chrille tillfälligt för att drevet skulle dämpas lite tills rättegången då jag tror att Chrille får fängelse , och drevet riktas mot dom som har startat drev efter drev i många år nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
GregerAfGyllenstie
Hur går det för våran kära Whitethrash klan? Jävla lowlife familj Berg/Lundell är alltså. Dom gör allt för visningar på youtube.
Chrille var taskig mot Jockiboi när dom var barn, tills Jockiboi började skära sig själv för att visa hur onda hans småsyskon var. Jockiboi glömde aldrig att hämnden var hans rättighet att ta sen barnsben. Jockiboi startade drev mot Chrille för några år sedan när Jockiboi skulle skriva en förtalsbok om Chrilles mor.
Idag tror Chrille att Jockiboi har ett gott hjärta och är hans närmaste vän, fast Jockiboi fick Chrille livstidsbannad från youtube genom en ide där Chrille skulle doxa flashbackare. Jockiboi gjorde det för sin hämdrätt sen barnsben.
Jockiboi skyllde på Linnea som blev grovt misshandlad av Chrille som ska avtjäna fängelsestraff utan att veta om , att det var Jockibois mästerplan som har lyckats få hämden tillslut, medans Chrille hyllar psykopaten Jockiboi som går igång på att manipulera småhjärnor som Chrille..
Slutet gott, allting gott.
Allt korrupt har inom sig ett frö för sin egna utrotning.