Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-16, 12:21
  #17053
Medlem
dunderCs avatar
Och nu har Linnea gjort en youtube kanal och ska bli influenser. Dom är på riktigt sjuka i huvudet båda två.
Citera
2024-01-16, 12:21
  #17054
Avstängd
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Jag tror inte någon av de som försvarat Chrippa har sagt att han är "så jävla bra". Vi har försvarat honom eftersom han är utsatt av ett monster som falskanmält honom för misshandel. Att hennes psykiska misshandel gjort att han eventuellt blivit hjärntvättad och gått tillbaka till henne ändrar inte min uppfattning om att Chrippa är offer och L är förövare.

Att Chrippa är en idiot är vi nog alla överens om men även idioter kan vara offer.
Finns inga bevis att Linnea är galen så som förtals gänget påstår, kom inte och säg "kolla anjos videos", jag orkar inte ha en kurs i hur enkelt det är att förfalska meddelanden emellan personer.
Linnea har inte falskanmält honom eftersom det inte ens var hon som anmälde honom.
Enligt domstolen och polisen verkar Linnea vara offret och Chrippa förövaren. Kanske Linnea som blivit hjärntvättad?
Citera
2024-01-16, 12:21
  #17055
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag hade ett minne av att någon skrivit det här i tråden för längesedan, fick veta i nåt inlägg att det va du.
Jag lyssnade på liven imorse och reflekterade stort över just det här uttalandet.

Det förvånar mig inte alls om du har haft rätt hela tiden.
Det är lite knepigt eftersom det är "youtubers" med egna trådar, just detta med Chrippa har jag yttrat mig om i Jockes, Anjos, Chrippas och även Rasks tråd.

Det följer samma mönster som tidigare, men då har det handlat om att "få bort" oönskade personer.
Listan börjar bli ganska lång nu.

Att Jonna är inblandad och även Lisen går inte att bortse från nu.

Många barn kommer bli lidande.

Just nu ömmar mitt hjärta främst för Chloé

Jockes "jag har inte sagt nått än" jag har gjort allt och mår så dååååligt

Eh, Vem vare som kasta??

Det är intressant att flashback ska klandras än en gång, eftersom Linnea hämtat information härifrån...

VEM OCH VILKA REFERERAR ALLTID TILL ALLA HATERS PÅ FLASHBACK
Citera
2024-01-16, 12:21
  #17056
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
https://www.youtube.com/watch?v=ivVYztM_Smk

litet klipp från Jockes lipande

Sista kommentaren i kommentarsfältet, Varför gråter han Ja det undrar fan jag också. Är det nån som skall gråta just nu så är det Anjo för snart kommer notan
Citera
2024-01-16, 12:22
  #17057
Avstängd
Anjobanjo chippstutte blir anmäld för förtal.

Chrippa kommer börja bråka med jocke.

Ungenjäveln blir tagen av soc.

Chrippa svetsare igen inom 1 år.
Citera
2024-01-16, 12:22
  #17058
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Går det lyssna på liven även om man inte har insta? Länka gärna i såfall
https://youtu.be/Hm8i5VYPtZ0?si=piySi4l8LK-8o7V2

Edit
Såg ej att den var länkad innan..
Citera
2024-01-16, 12:23
  #17059
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Och nu har Linnea gjort en youtube kanal och ska bli influenser. Dom är på riktigt sjuka i huvudet båda två.

Sjuka kommer vara att den kanalen kommer få mass följare.
Citera
2024-01-16, 12:25
  #17060
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Och nu har Linnea gjort en youtube kanal och ska bli influenser. Dom är på riktigt sjuka i huvudet båda två.
Såg du den videon när Linnea träna ben med chrippert? Haha kan vara det roligaste jag sett på youtube. Helt förståndshandikapp och hade inte kontakt med en muskel what so ever

Hoppas det blir massa träningsvloggar.
Citera
2024-01-16, 12:26
  #17061
Medlem
dunderCs avatar
Inte nådigt med hat Chrippa får på sin senaste bild på Instagram. Värsta jag sett men välförtjänt!

Går inte Julia för ensam vårdnad nu så hoppas jag Chloe blir fosterhemsplacerad. Så mycket hon varit med om redan och är endast 3 år.
Citera
2024-01-16, 12:27
  #17062
Medlem
htsolna08s avatar
Chrippa = äkta psykopat..
Hoppas linnea är gravid
Citera
2024-01-16, 12:28
  #17063
Avstängd
Cha-Cha-Boyss avatar
Alltså Linnea vilket sv*n hon är. Kolla hennes TikTok. Hon har nu fäst ett klipp längst upp (såg inte det igår iaf) där hon smilar och ljudet är ”Once again the world has proven that anything you can do, I can do better”

Pik till Julia? Pik till Jocke? Oavsett betyder piken att hon vann, och därmed ett bevis på att hon inte hetsade tillbaka Chrippa utav kärlek. Hon känns direkt farlig!
__________________
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-01-16 kl. 12:45.
Citera
2024-01-16, 12:33
  #17064
Medlem
dunderCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Alltså Linnea vilket sv*n hon är. Kolla hennes TikTok. Hon har nu fäst ett klipp längst upp (såg inte det igår iaf) där hon smilar och ljudet är ”Once again the world has proven that anything you can do, I can do better”

Pik till Julia? Pik till Jocke? Oavsett betyder piken att hon vann, och därmed ett bevis på att hon inte hetsade tillbaka Chrippa utan kärlek. Hon känns direkt farlig!

Hon är livsfarligt och det avslöjades nu när hon falskt anmält en man som fick sitta, hotat/slagit barn osv.

Jag tror inte Linnea ska vara så uppkäftig för hon lär begravas levande av följare osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in