Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-16, 20:42
  #17713
Medlem
Jag vill höra Jockibois kommentar om hur Julia är som mamma efter att lyssnat på Chrippa
Citera
2024-01-16, 20:42
  #17714
Medlem
pukkas avatar
Chrippa hade ju 3 videos som var redo att publiceras när han fått tillbaka sin kanal. Här skulle han berätta allt som hänt.

Men linnea hann före och manipulerade honom så nu får vi aldrig höra sanningen från dessa videos. Man såg att han var genuint ledsen på ett klipp från ena videon.

Dessa videos är mest troligen raderade från hårddisken nu.
Citera
2024-01-16, 20:42
  #17715
Medlem
Ricins avatar
Helt sjukt vilken avrättning av sig själv man kan göra. Chrippa verkligen pissade på allt och alla. Att man inte bryr sig om sin dotter ät sinnessjukt, och att han tillåter linnea uppfostra sin dotter är bara fet sjukt. Den här vändningen trodde man inte för några dagar sedan.
Citera
2024-01-16, 20:43
  #17716
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Chrippa hade ju 3 videos som var redo att publiceras när han fått tillbaka sin kanal. Här skulle han berätta allt som hänt.

Men linnea hann före och manipulerade honom så nu får vi aldrig höra sanningen från dessa videos. Man såg att han var genuint ledsen på ett klipp från ena videon.

Dessa videos är mest troligen raderade från hårddisken nu.

Precis, var tog dessa videos vägen?
Citera
2024-01-16, 20:45
  #17717
Medlem
Anjo och Julia ska gå live... vet dock ej när.
Citera
2024-01-16, 20:45
  #17718
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Har sett hela videon nu. Psychot Linnea pratar ju lite i slutet. Men varför pratar hon så konstigt? Kan inte inte prata rent ens? Hur fasen kan Chrippa vara tillsammans med en brud som har talfel?
Hon är från Malmö
Citera
2024-01-16, 20:46
  #17719
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Anjo och Julia ska gå live... vet dock ej när.

Försvarsvideon del 1 av 12
Citera
2024-01-16, 20:47
  #17720
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Varför skulle det inte kunna vara Julia som hackat Chrippa? Hon har ju uppenbarligen haft tillgång till hans iCloud, förmodligen inloggad på hans mejl på iPaden. Hur vet vi att det är Linnea som hackat Chrippa?
Hon hackade Henkes sociala medier...

Frågan är hur Anjo tänker egentligen, när han "öppnat sitt hem" för Chloe och Julia.
Det första han gör är att mjölka...
Snart ska han och Julia köra lajv på youtube🙄

Lilla Loppan inlåst i städskrubben...
__________________
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-01-16 kl. 20:50.
Citera
2024-01-16, 20:48
  #17721
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan91
Linneas nummer var kopplat till youtuben.

Jag provade att radera en Youtube-kanal jag hade för att få veta vad den frågar efter för information. Nu var jag inloggad på Google Chrome på datorn och valde att radera en kanal, allt den frågar om är min epostadress. Man behöver inte verifiera med varken lösenord eller sms-verifiering, så jag står fast vid att Julia kan lika gärna ha raderat hans Youtube om han varit inloggad på iPaden i t.ex. webläsaren. Så att Linneas nummer finns på hans Youtube-kanal behöver inte ha något med saken att göra.
Citera
2024-01-16, 20:48
  #17722
Medlem
Kvasthildas avatar
https://www.youtube.com/watch?v=m90OScMLWMc
Citera
2024-01-16, 20:49
  #17723
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Försvarsvideon del 1 av 12

Siktar Anjo på att dra in deg till sommarsemestern nu med klanen?
Citera
2024-01-16, 20:49
  #17724
Avstängd
dunderCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Hon är från Malmö

Nä Kristianstad/Vinslöv sen flyttade familjen till Malmö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in