Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-17, 14:53
  #18493
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb7
Det är väl bara för dom att inte dyka upp, svårt att tro att något kommer hända med det..

Polishämtning, böter, kostnader för övriga vittnen mm
Citera
2024-01-17, 14:54
  #18494
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Men har inte Jocke anmält för barnmisshandel mm. Eller var det bara en trådsanning?

Han säger att han gjort det i sin podd
Citera
2024-01-17, 14:54
  #18495
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vilka alla?
Varför vill någon att de två ska gifta sig överhuvudtaget?

I det här kan jag fatta kräftan om han känner press från andra och blir motad och matas med att han måste vara med Julia. Han vill inte, låt han gifta sig med Linnea nu och göra sina vuxna val och ta konsekvenserna för sitt handlande.

Jag hade blivit galen om folk i min närhet talade om för mig att jag behöver gifta med någon annan, bara för att andra vill. Det låter mer som att man vill gifta bort han.

Jocke, jonna, julia o anjo
Citera
2024-01-17, 14:54
  #18496
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Men har inte Jocke anmält för barnmisshandel mm. Eller var det bara en trådsanning?
de har anmält varann, så de sitter som målsägande o tilltalad i de ärendena. de kommer inte vittna mot varannn
Citera
2024-01-17, 14:55
  #18497
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Polishämtning, böter, kostnader för övriga vittnen mm


Jaha okej, oj
Citera
2024-01-17, 14:58
  #18498
Medlem
https://youtu.be/a_ftmwvj-7U?si=SPKSE1kbBu_ylRji

Vem är Chrippa?
Citera
2024-01-17, 14:59
  #18499
Medlem
Jag skulle önska att Julia anmäler L för misshandel av Cloe o för barnfridsbrott då hon enligt Chribba själv har varit närvarande när han blivit misshandlad av L. Han både skriver det i sitt brev o erkänner det i deras film dom la ut igår.
Det vore väldigt intressant o se hur rätten värderar det han själv skrivit o sagt.
Jag har full förståelse för om Julia inte orkar driva det nu då hon precis avslutat en fruktansvärt jobbig rättegång som dessutom kommer tas en vända till i hovrätten inom kort. Men L måste bli utredd för vad som verkligen hänt eller inte hänt mot C. Det som inte går att förklara bort är barnfridsbrotten.

Till er som påtalar att Julia verkar helt oberörd o iskall. Kom ihåg att hon precis gått igenom ett stort trauma som hon inte haft en chans att bearbeta än. Ett trauma hon då fortfarande lever i. Att ”stänga av” är en överlevnadsstrategi. Julia har garanterat stunder när hon bryter ihop av allt som händer, o när hennes egen rättegång är helt över kommer nog en krasch utan dess like.
Citera
2024-01-17, 15:01
  #18500
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Men dem gick väl ut med infon om förlovningen emellan chrippa och Julia först efter att chrippa lämnat landet med Linnea?

Jo men hon har väll sett alla lives om de
Citera
2024-01-17, 15:02
  #18501
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag skriver igen. Julia vill inte ha han

Inte nu nä
Citera
2024-01-17, 15:03
  #18502
Medlem
Hur mycket pengar tror ni crippa och Linnea tjänade igår då på videon
Citera
2024-01-17, 15:03
  #18503
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/a_ftmwvj-7U?si=SPKSE1kbBu_ylRji

Vem är Chrippa?

6 prenumeranter? Hmm? Folk tar alla chanser att tjäna på detta
Citera
2024-01-17, 15:05
  #18504
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Ja för Chrippa och Linnea är dom sanna i detta...idiot.

Det är inga som är sanna i detta, men det är det som väldigt många verkar ha svårt att fatta. Man utgår stensäkert ifrån att den ena sidan talar sanning och inte har några egna agendor medan den andra är motsatsen.
Hade Julia genuint trott att Chrille är ett offer i det här så hade hon inte satt sig i en jävla live framför 100.000 personer och hängt ut honom totalt. Du kan fråga på närmsta jour för våld i nära relationer vad dom tycker om Anjos och Julias beteende för att "hjälpa" en utsatt person.
Fatta att Julias agenda är att hon vill ha tillbaka Chrille och Anjos vill tjäna så mycket pengar på det här som möjligt. Ingen normal människa som genuint bryr sig om någon som man tror är utsatt beter sig som dom gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in