Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-18, 13:45
  #19501
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Vad är det för något som blivit bortplockat?
Chrippas video på bröderna bergs sida
Den svarta tjejens videos på TikTok.
Och säkert mer saker

Men inte Anjos videos, dem finns kvar.
Citera
2024-01-18, 13:46
  #19502
Avstängd
KentWasHeres avatar
Helt sjukt hur denna soppan följer med oss alla i vardagen. Aldrig besökt toaletten lika många gånge under en arbetsdag som jag gjort denna veckan.

Det jag tänker på:

Varför är så många besatta av tanken att det skulle vara någon sammansvärjning med Jocke som pastor?

Vad händer egentligen bakom lykta dörrar?

Varför mörkar ALLA, även Chrippas antagonister hans tunga missbruk? Anjo som alltid kör på kuksparkar borde tagit upp detta?

Hur är Chrippa drogfri?

Hur mycket knarkar Linnea?

Efter att ha reflekterat över vad bland annat Jacke sagt om Chrippa tänker jag att han beskriver Chrippa drogfri. Samma med Julia back in the days innan hon blev lämnad igen. Säga vad man vill om Jackes skeva ex, men att hon skulle ljuga om hennes och Chrippas laddande tror jag inte.

Låter Anjo, Jocke och Gustav bli att säga något om detta då ingen av dem vill kasta sten i glashus? Även Julia, Linnea mfl..
Citera
2024-01-18, 13:46
  #19503
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurmoppen
Vems videos pratar vi om?
chrippas video som dem la upp på brödernaberg med linnea och chrippa den är borta, men jackes kanal där han pratar om linnea den ligger kvar, på samma kanal.

Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Rentvå vette tusan, tyckte det blev mer uppenbart att han fick krysta fram det där med hon som en fångvaktare bredvid...

nja rentvå var väl en överdrift, mer ett förnekande av allt som framkommit.
Citera
2024-01-18, 13:46
  #19504
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Varför tog linneas vän bort allt då?

Hon sa från början att hon skulle ta bort sina videos.
Men de ligger kvar på stories på exonph från igår, hon har inte tagit bort dom. Hon har bara tagit bort den där Julia flippar.
Citera
2024-01-18, 13:47
  #19505
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
aa de är konstigt, videon som får linnea att framstå som en psyk får ligga kvar medans videon som ''rentvår'' hennes namn tas bort. spänningen fortsätter....
Det pekar på (enligt mig) att dramat tar ytterligare en ny vändning, tillbaka till det ursprungliga.

Värste bergochdalbanan🙃
Citera
2024-01-18, 13:47
  #19506
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Nu har C köpt ett gosedjur på flygplatsen. Kanske måste dom åka hem nu för att ta hand om Chloe för att Julia suicidhotar och inte kan ta hand om barnet?
Nah, skulle Julia inte kunna ta hand om lilla C skulle dem inte låta chrippa och Linnea ta henne, då skulle Jocke eller någon i familjen ta henne.
Citera
2024-01-18, 13:47
  #19507
Medlem
darknecessitiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Nu har C köpt ett gosedjur på flygplatsen. Kanske måste dom åka hem nu för att ta hand om Chloe för att Julia suicidhotar och inte kan ta hand om barnet?

Men är inte J hos Anjo? Eller har hon åkt hem?
Citera
2024-01-18, 13:48
  #19508
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det pekar på (enligt mig) att dramat tar ytterligare en ny vändning, tillbaka till det ursprungliga.

Värste bergochdalbanan🙃

Och Anjo skrattar hela vägen till banken
Citera
2024-01-18, 13:49
  #19509
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Kan inte alla här massbomba soc? Om barnet ens har en folkbokföringsadress? Hon har fan åkt fram och tillbaka som ett jävla brev.
Men gör det själv. Dom ska till soc nästa vecka så var du bara lugn.
Citera
2024-01-18, 13:49
  #19510
Medlem
TheMongoKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Läs det fetade igen,
Det var förundersökningen som lades ner, så fort Linnea meddelar att hon vill gå vidare med anmälan, återupptas utredningen igen
Åtal kommer senare bubben, när åklagaren har tillräckligt för att väcka åtal.


Förundersökning = Förhudsundersökning enligt er favvis
Men snälla....

L kan inte bara säga att "nu vill jag ta upp förundersökningen igen".
L kan inte heller ta tillbaka sin anmälan som du och flera andra verkar tro.

Misshandel faller under "allmänt åtal", vilket betyder att det är polis och åklagare som utreder och beslutar om man går vidare eller lägger ner.
Det är annorlunda vid enskilt åtal (tex de flesta förtalsmål).

Att det är på detta sätt beror på att det finns stor risk att den som anmäler utsätts för hot och påtryckningar för att ta tillbaka.
Citera
2024-01-18, 13:50
  #19511
Avstängd
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Och Anjo skrattar hela vägen till banken
Anjos kanal kommer ryka som vi pratar om tidigare men atm ja, han sitter mätt och belåten i sin Peugeot påväg till Nordea och rappar till sin egna musik.
Citera
2024-01-18, 13:50
  #19512
Medlem
Chrippa lägger upp på instagram story en bild på ett gosedjur från pawnpatrol, nu köper han väl något i taxfreen påväg hem till lilla C, som han, om man ska tro på klanen att han inte kommer få träffa så länge linnea finns med i bilden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in