Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-18, 15:58
  #19669
Medlem
Men bilen ställde han ju på Landvetter i göteborg ? Har jonna och jocke hämtat bilen då redan eller? Annars bör han ju åka till Landvetter för att köra tillbaka bilen till dom?
Citera
2024-01-18, 15:59
  #19670
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelkungen125
Tror inte C är påväg till Stockholm.
Enda flyget som kommer från Barcelona direkt till Stockholm idag är det vid klockan 17 snåret. Det flygs av Norwegian , på C senaste insta story inifrån planet, så ser det verkligen inte ut o vara Norwegian. Några tankar kring det?
Drar han vidare från Barcelona till någon annan stans i världen?

Han flyger ofta RyanAir...
Citera
2024-01-18, 15:59
  #19671
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelkungen125
Tror inte C är påväg till Stockholm.
Enda flyget som kommer från Barcelona direkt till Stockholm idag är det vid klockan 17 snåret. Det flygs av Norwegian , på C senaste insta story inifrån planet, så ser det verkligen inte ut o vara Norwegian. Några tankar kring det?
Drar han vidare från Barcelona till någon annan stans i världen?
Mellanlandning? Kanske blir GBG ändå..
Citera
2024-01-18, 16:00
  #19672
Medlem
dunderCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Tror du inte han landar på Landvetter? Det är där Jonnas bil står.

Inget plan från Barcelona som landar på Landvetter nu heller. Bilen är säkert hämtad av Bossan, Jonny eller någon.
Citera
2024-01-18, 16:01
  #19673
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Om Jocke, Anjo är på Arlanda så hoppas jag Deniz styr upp allt och kräver svar av klanen. Deniz är flashbacks Janne Josefsson...

Varför skall Anjo vara med överallt. Är han den enda Jocka klarar av att styra numera?
Citera
2024-01-18, 16:02
  #19674
Medlem
Landvetter har ingen kärra från Barcelona i dag. Det landar en Kl. 16.54 enl Svedalas sajt. Gate D 15
Citera
2024-01-18, 16:02
  #19675
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devetdu1
Men bilen ställde han ju på Landvetter i göteborg ? Har jonna och jocke hämtat bilen då redan eller? Annars bör han ju åka till Landvetter för att köra tillbaka bilen till dom?
Jag hade samma tanke som du, men när jag tänkt en stund till kom jag på att Chrippa nog skiter ganska hårt i Jonnas bil.
Citera
2024-01-18, 16:03
  #19676
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Varför skall Anjo vara med överallt. Är han den enda Jocka klarar av att styra numera?

Får känslan att Anjo är Jockes mediaansvarige...
Citera
2024-01-18, 16:03
  #19677
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Landvetter har ingen kärra från Barcelona i dag. Det landar en Kl. 16.54 enl Svedalas sajt. Gate D 15
Chrippa åker alltid Ryanair så follow the money. Kolla vilka Ryanair som avgått från Barcelona runt 14 tiden. Han kommer säkert byta flyg.
Citera
2024-01-18, 16:03
  #19678
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Undrar desamma.

Jockibois brorsa satt häktad för att ha slagit sin flickvän. Hon hittade på hela storyn. Han gick tillbaka till henne och nu är de utomlands (?) typ? Vem fan bryr sig?

Hur vet du att hon hittat på allting?? Vem har påstått det?

Jag tror absolut att det kan vara sant, samtidigt som L säkert slagit på Chribba vid andra tillfällen…
I Anjos o Julias live nämnde dom inte ens nånting om huruvida Chribba skulle vara skyldig eller oskyldig till händelsen för anmälan. Dom fokuserade bara helt på att tydliggöra det Chribba själv berättat/skrivit att L hade gjort mot Chribba o vilket psykfall dom tycker att L är. O så klart det att han valde o gå tillbaka till henne ändå.
Inte ett ord om att Chribba skulle ha misshandlat L eller inte.
Citera
2024-01-18, 16:04
  #19679
Avstängd
Spekulation:

Idag lägger Linneas syster upp bilder på Linnea med blåmärken.
Tyst från " klanen"
Chrippa sitter på ett plan och ingen bild på Linnea.
Anjo lägger ut " håll ut"


Kan det vara så att detta var en fälla mot Linnea att dra tillbaka amälan? Kan Anjos pengar ha lockat Chrippa då han är luspank.
Kommer vi få se Chrippa i Anjos studio ikväll?
Citera
2024-01-18, 16:05
  #19680
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hur har han blåst Jocke? Kom inte med vad Jocke eller någon annan av klanen sagt. Att han lånat bilen har han erkänt, men det andra kommer bara från lip-Jocke
Har Chrille sagt något annat och var kan jag i så fall höra det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in