Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-18, 23:23
  #20065
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle87
Nu la hon ut att c är på väg till Stockholm och L på väg till Skåne
det som alla i tråden redan fattat lol
Citera
2024-01-18, 23:24
  #20066
Medlem
Chrippa har tagit bort senaste bilden med Linnea.
Citera
2024-01-18, 23:25
  #20067
Medlem
Tror det hon la ut om 3timmar och 10min är tills han är framme i Stockholm kör förmodligen bil från Landvetter till Stockholm just nu
Citera
2024-01-18, 23:25
  #20068
Avstängd
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle87
Nu la hon ut att c är på väg till Stockholm och L på väg till Skåne
Det är bra om du förtydligar vem "hon" är, ganska många av kvinnliga könet inblandad i detta kaos.

Exonph har lagt ut informationen att Chrippa och Linnea är på väg till olika ställen.
Citera
2024-01-18, 23:26
  #20069
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Har alltid tyckt att hon levererat tidigare. Nu kan hon dra åt helvete också känner jag.

Hon tappade det väl redan när hon la ut massa nonsens kring Nicci Hernestig/Andreas Deak om inte ännu tidigare så hennes trovärdighet har hon redan lyckats smutsa ner rejält genom det och visar bara nu att hon uppenbarligen inte ens försöker städa upp det igen. Sen var det ju rätt givet med tanke på att hon är nära Jocke 🤷🏼
Citera
2024-01-18, 23:26
  #20070
Avstängd
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Chrippa har tagit bort senaste bilden med Linnea.
herre gud, var allt detta ett spel för att få henne att inte delta i utredningen så den skulle bli nedlagd?
Citera
2024-01-18, 23:28
  #20071
Avstängd
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle87
Tror det hon la ut om 3timmar och 10min är tills han är framme i Stockholm kör förmodligen bil från Landvetter till Stockholm just nu
Undra varför han ska till stockholm?
Citera
2024-01-18, 23:29
  #20072
Medlem
Chrippa har raderat alla bilden på linnea igen
__________________
Senast redigerad av 21.savage 2024-01-18 kl. 23:31.
Citera
2024-01-18, 23:29
  #20073
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Undra varför han ska till stockholm?

Blev han inte kallad till soc möte pga oroa anmälan linnea gjorde? Gustav delade de ju.
Citera
2024-01-18, 23:29
  #20074
Medlem
Nu vet vi alla att denna C gör allt för lite fame. Jag och alla andra i denna tråd föll för hans spel och har suttit klistrade vid skärmen med popcorn. Sjukare människa får man leta efter
Citera
2024-01-18, 23:29
  #20075
Medlem
Alla vi på fb inklusive jag har nog blivit lurade i nått komplicerat pr trick, dem kommer inte resa med varandra för att göra slut tillsammans när dem kmr hem. Endast ett sätt att avsluta on good terms, hon får följare han får 50% av anjo, "rentvått sitt namn" då allt tydligen är nedlagt. Antar att allt gått snett mellan dem och att dem satt ner med jocke och försökt göra alla parter glada.

Hon kmr inaktiv i ca 2 månader sen kmr hon starta samarbeten eller of ? , han kmr väll börja med videos igen o allt e glömt
Citera
2024-01-18, 23:29
  #20076
Medlem
Allt känns väldigt logiskt nu. Hela Anjos och Lisens live handlade om hur de "mot Chrippas vilja" läste upp hans anteckningar om hur illa Linnea behandlat honom och dottern. Ett väldigt smart sätt att få fram info utan att göra bort sig framför Linnea.

Detta kan ha varit en plan från början. Samla på sig bevis och erkännanden i Spanien.

Skulle inte förvåna mig om det finns opublicerade "Youtubevideor" där Linnea indirekt eller direkt erkänner att hon bara ljög om allt, då hon säkert trott att detta skulle upp på deras kanal och att det var en nödvändighet. Istället lär det hamna på Anjos kanal.

Det enda som inte går ihop är Jockes reaktion på liven med Anjo. Han lät genuint förkrossad när han grät. Antingen bra skådespelare, eller kan det vara så att Jocke inte visste först? Att det var en nödvändighet att hålla operationen hemlig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in