Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-19, 01:34
  #20305
Medlem
Hur tror ni att Skabbe kommer lägga upp socmötet på tisdag...?
Citera
2024-01-19, 01:35
  #20306
Medlem
Skyliner.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolong
Samtidigt som lilla C är inne på sin tredje godispåse.
Haha sant! Ser det framför mig tillomed, när hon sitter i bakrunden med paddan,
För fan sluta tryck i henne godis & läsk dygnet runt nu hörni

Citat:
#duschamedöppendörr
#opendoorpolicy #visaRabarbersvajet
Citera
2024-01-19, 01:45
  #20307
Medlem
Luftiss avatar
https://ibb.co/w7LCqmy

Linnea uttalar sig
__________________
Senast redigerad av Luftis 2024-01-19 kl. 02:01.
Citera
2024-01-19, 01:47
  #20308
Medlem
Finns inte en chans att Chrippa kommer kunna gå tillbaka till ett svenssonliv tillsammans med Julia i Mjölby. Det finns en anledning att det tog slut med Julia första gången och det var inte enbart Linneas fel. Hans youtube karriär är oxå död, alla kollade för vloggarna när han levde i 190. Ingen vill se spökvideos från hans garderob i Mjölby. Synd om Linnea som blev av med sin lägenhet i Täby. Hade inte stigit på planet och jag visste att slutdestinationen var Malmö.
__________________
Senast redigerad av TjackOchLov 2024-01-19 kl. 01:50.
Citera
2024-01-19, 01:48
  #20309
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Men vadå, så nu ska bröderna blicka framåt och Chrippa ska bli fixad. Jocke vill inte höra mer trams från någon, ingen ska göra content på det här heller och alla går skilda vägar.

Men barnet då? Ska det inte pågå en utredning för barnfridsbrott och misshandel och där så L ska ligga pyrt till och bör ju sitta häktad för det.

Har det aldrig hänt?

Nu har de svartmålat L i veckor och fått henne att inte längre medverka i polisens utredning, uppdraget slutfört! Att hennes liv är förstört och att ett barn har offrats på vägen är svinn som man får räkna med. Folkdomstolen har talat och nu ska vi alla gå vidare.
Om förtalsgänget låtit rättsväsendet sköta det här hade det kanske gått att reda ut vem eller vilka som faktiskt blivit utsatta för brott och vem eller vilka som bör åtalas. Nu har de förstört trovärdigheten hos alla inblandade med vinklade bevis, spekulationer och högst personliga sanningar. Inget offer i den här soppan kommer få upprättelse. Framförallt inte barnet. Vilket är sorgligast av allt…
__________________
Senast redigerad av LimeTime 2024-01-19 kl. 01:55.
Citera
2024-01-19, 01:49
  #20310
Medlem
Skyliner.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
https://ibb.co/w7LCqmy

Buhu!
Du glömde redogöra vart printen är ifrån så jag kan informera övriga om att det är från Linneas instastory 🍤
Citera
2024-01-19, 02:25
  #20311
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Nu har de svartmålat L i veckor och fått henne att inte längre medverka i polisens utredning, uppdraget slutfört! Att hennes liv är förstört och att ett barn har offrats på vägen är svinn som man får räkna med. Folkdomstolen har talat och nu ska vi alla gå vidare.
Om förtalsgänget låtit rättsväsendet sköta det här hade det kanske gått att reda ut vem eller vilka som faktiskt blivit utsatta för brott och vem eller vilka som bör åtalas. Nu har de förstört trovärdigheten hos alla inblandade med vinklade bevis, spekulationer och högst personliga sanningar. Inget offer i den här soppan kommer få upprättelse. Framförallt inte barnet. Vilket är sorgligast av allt…
Joakim Lundell fick kliva in och agera vuxet.
Nu får det vara slut med dumheterna tycker Jocke.
Nu räcker det med content.
Anjo har inte slutat säga och förmedla SINA TANKAR kring det hela.
Lisen kommenterar ... (punk punkt punkt)

Nu ska alla hålla tyst och respektera varandra eftersom Joakim Lundell inte har kunnat sova på tre, 3, three veckor.

Chrippa har tappat 10 kilo (vaddå?)

Tre singlar redo för att mingla Chrippa, Linnéa, Julia.

Vart sover lilla Chloé inatt?🥺

Slutsats, Jocke är en hjälte som ordnat upp allt och betalat en taxi till Linnea, bort från rampljuset.

Chrippa är hos Joakim Lundell och Jonna

Anjo inväntar andra halvlek, han är inte klar än, han har rätt att säga vad han tänker om allt och han har ett liv och en familj att försörja. Han har jobbat som ett djur med att vara domare, förhudsundersökare, jourhemsföreståndare och i slutet av dan och lalala...så har han två kvinnor och 4 barnamagar att mätta.

Släng dig i väggen fru justitia, Anjo is breakin tha law...blaw😎
Citera
2024-01-19, 02:35
  #20312
Medlem
Hypokondrias avatar
Bara att ge Jocki all cred för denna masterplan.
Välregisserat från början till slut och givetvis han själv som hjälten och den utsatta som inte kunnat sova på 3v..

Fan, har alltid gillat hans masterplaner men denna var hans bäst välplanerade. Cred till Jocki !
Citera
2024-01-19, 02:36
  #20313
Medlem
Yungvidzibois avatar
Har inte orkar följa hela skiten särskilt noga. Men känns det inte som att Jocke måste släppa taget om sin brorsa? Jag fattar att de är släkt, men beter man sig på ett sånt sätt som Chrippa gjort (om det som kommit fram stämt) tycker jag att de också borde gå skilda vägar.
Och känns det inte väldigt mycket som att Jocke säger åt Chrippa vad han ska göra väldigt mycket? Han är ju liksom inte Chrippas farsa. När det gäller Anjo är jag verkligen inte förvånad att han mjölkat så mycket som möjligt, tröttsamt. Men cashen ska in antar jag.

Nåväl, gissar att L och Chrippa är tilsammans igen inom en vecka
Citera
2024-01-19, 02:47
  #20314
Medlem
Någon hjälte som kan spara ner och ladda upp anjos dokumentärserie och specialavsnitt kring "Chrippa fallet" så att det kan bevaras och studeras utan att AnjoBanjo chipstutte tjänar en spänn till?
Citera
2024-01-19, 02:55
  #20315
Medlem
Giant Squids avatar
Bra att Chrippa brutit sig loss ifrån sekten och får stå på egna ben lite istället för manipuleras sönder av sin bror
Citera
2024-01-19, 03:08
  #20316
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Någon hjälte som kan spara ner och ladda upp anjos dokumentärserie och specialavsnitt kring "Chrippa fallet" så att det kan bevaras och studeras utan att AnjoBanjo chipstutte tjänar en spänn till?

Jag har laddat ner dem, men FB vill nog inte vara en plattform för upphovsrättsbrott... Jag gillar dock tanken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in