Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-20, 00:53
  #20917
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
"Jag ser er och förstår er. Men det vi sitter på kommer förändra allt, ni förstår inte vad vi har. Så vänta tills imorgon"

C på sin story.

Måste upp galna bevis för att vinden ska vända för honom.

Inget kommer kunna försvara det som kom ut ikväll...det enda som kan hända är att de blir flera bovar i dramat men oavsett vad så kommer ingenting kunna ge Chrippa någon värdighet överhuvudtaget tillbaka, inte minsta lilla uns av det ens, han är och kommer förbli den vidriga personen som vi fick se bevis på ikväll.
Citera
2024-01-20, 00:53
  #20918
Medlem
https://ibb.co/2jmZB8Q
https://ibb.co/GVMtSTk
https://ibb.co/7ycfTGL
Snjl och Chrippa om morgondagens bangef...

Tror inte det finns någonting värre än vad Chrippa, Anjo och Jocke, Gustav, mfl redan har gjort mot en ung tjej.

Vad ska dom hota/komma med?
Chrippa blir spankad?
Chrippa med söndersnortad näsa?
L drar en lina?
Klipp & Klistra är Anjos specialitet, hur man ändrar i data osv, ska bli mycket intressant att se vad dom skapat tillsammans.
Tydligen så är Chrippas beteende helt okej, eftersom han backar Chrippa om han inte "gjort dä"..
Med tanke på Anjos ruttna kvinnosyn och hat, nedärvt från pappsen, så förvånar det mig inte att kvinnor ska utplånas och utmålas som farliga...
Citera
2024-01-20, 00:53
  #20919
Medlem
"MY G" Kallar chrippa Anjo i sin senaste story. De lär stanna uppe hela natten nu och finslipa manuset för att vända drevet. Anjo verkar helt låst på att L är den stora boven igen. Har mycket svårt att se att de kommer med något som är konkret.. Givetvis var de handskrivna texterna från cellen enbart fabricerade då han visste att denna dagen kunde komma... Blir högläsning på Banjos kanal imorgon.
Citera
2024-01-20, 00:54
  #20920
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Allting är djupt tragiskt. Alla är offer i dagens samhälle, Chrippa och Linnea ser sig som offer, nu försöker även invandrare vinna sympati i kommentarsfälten då han uttalar sig rasistiskt, idioter ställer sig på Linneas sida, idioter ställer sig på Chrippas sida. Alla är offer och tycker synd om sig själva och vill göra sin röst hörd.

I mitten utav allting står ett barn, som ingen bryr sig om. Det är viktigare att vara ett offer, att vinna sympati, att få likes, att tjäna pengar. Om alla kunde sluta välja sida, om alla "fans" kunde skriva det som behövdes säga till dessa människor, hade det nog varit över väldigt fort.

Jag skäms över hela det här samhället, och i förläningen även över mig själv.


Dessa människor lyssnar bara på det som tilltalar dem tyvärr. Man är en siffra för dem.
Citera
2024-01-20, 00:56
  #20921
Medlem
pukkas avatar
Jacke påstår ju ha fått se sjuka grejer också. Blir intressant om dessa saker kommer fram imorgon. Dem måste komma fram!
Citera
2024-01-20, 00:56
  #20922
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Allting är djupt tragiskt. Alla är offer i dagens samhälle, Chrippa och Linnea ser sig som offer, nu försöker även invandrare vinna sympati i kommentarsfälten då han uttalar sig rasistiskt, idioter ställer sig på Linneas sida, idioter ställer sig på Chrippas sida. Alla är offer och tycker synd om sig själva och vill göra sin röst hörd.

I mitten utav allting står ett barn, som ingen bryr sig om. Det är viktigare att vara ett offer, att vinna sympati, att få likes, att tjäna pengar. Om alla kunde sluta välja sida, om alla "fans" kunde skriva det som behövdes säga till dessa människor, hade det nog varit över väldigt fort.

Jag skäms över hela det här samhället, och i förläningen även över mig själv.

Är du mongolid? Där är ju bara bevis Chrippa är ett riktigt praktmongo som har mindervärdeskomplex. Inget som sags om Linnea kan tas på allvar när detta släppts. Hon har bevis han bankat henne???
Citera
2024-01-20, 00:58
  #20923
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders1699
Hela situationen är pinsam men det finns inga konkreta bevis i hennes video på något sorts våld från Chrippas sida. Det var väl det som han anklagades för?

Tycker inte vi ska sitta och döma efter ord, behövs bevis och dem verkar inte finnas. Att vädja till folkets känslor med relativ succé betyder inte att det är sanning.

Du kan ju inte kollat på videon?? 🤦🏼 Hon la ju ut sin sanning om vad hon levt med och hur han betett sig iom hur hans lilla klan målat ut henne i sitt drev. Det var inte en bevisvideo för anmälan om misshandeln utan för att visa en helhet av hur Chrippa varit och är och han är vidrig.
Citera
2024-01-20, 01:00
  #20924
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejTja
Följt den här skiten på håll men nu kan jag inte hålla mig.

Game. Set. Match.
Linnea gick på knock, och det med bravur.

Hon har samlat bevis, samlat bevis och samlat bevis. EXAKT så som (tyvärr) kvinnor i denna position måste göra.

Hon har två saker mot sig.
1. Hon är kvinna
2. Chrippa är offentlig person med en stor följarskara.

Om ni nu försöker vara lite logiska här så är det som att Brasilien möter Färöarna i fotboll. Chrippa är Brasilien, Linnea är Färöarna.

Innan matchstart har exakt (eller iallafall nästan) alla bestämt sig för att Brasilien vinner matchen. Det är dom man tycker om, dom som hörs och syns och dom som är bäst på plan (sociala medier) och även dom som har domaren (youtube-kompisarna) på sin sida. Det finns bara en vinnare i den här matchen…

Det spelar ingen roll hur dåligt de brasilianska spelarna spelar eller hur mycket den filmar. Domaren kommer ändå blåsa straff för dem och se till så dom vinner matchen.

Det tråkiga för Brasilien (Chrippa) är att 2024 finns det något som heter VAR och då kan saker och ting granskas en gång till.

I VAR-rummet sitter Linnea och bevittnar hur det egentligen går till.

Vi idioter som ser allt från rutan hänger inte riktigt med, men i VAR-rummet vet man sanningen..

Det är här filmer kan granskas och bevisen kan plockas fram.

Här slutar jag dra fotbollsreferenser för det börjar bli uttjatat..

Men till alla som ”inte kan förstå hur man i ett förhållande kan smygfilma varandra” så måste ni förstå en sak.
I normala förhållanden gör man inte så.

När man måste skaffa bevis, för man är utsatt, är det väldigt effektivt.

Jag kan lova att vi ALDRIG kommer få samma ljud eller videobevis från Chrippa och det är naturligtvis för det inte finns några. För att han aldrig har behövt dokumentera. Men Linnea har haft sina anledningar… Precis som Julia när hon avslöjade honom för otrohet.

Några saker kan vi alla vara överens om.

1. Chrippa är en knarkare. Flera gånger i videon nämns ladd och vi kan själva se hur han trycker in något i arslet.

2. Våld mot kvinnor är inte något problem för Chrippa. Att kasta saker på sin tjej, låsa ute henne osv. Där har vi både fysiskt och psykiskt våld. Vi hör också hur han behandlar Julia i telefonsamtal.

3. Chrippa är rasist. Det han säger i klippen Linnea delar är 100% rasistiska uttryck.

4. Chrippa är en dålig pappa. En vettig person går ner på gatan om man måste gapa så där mycket i telefon när man pratar med sitt ex, eller så biter man ihop bara. Inget barn ska behöva höra sin pappa skrika på det där sättet.

Så, med det som Linnea har kunnat lagt fram i bevis så spelar det ingen som helst roll vad hon har gjort mot honom.

En man beter sig inte så där mot en kvinna eller sitt barn, oavsett vad.

Jag ska erkänna att jag fram till idag mer trodde på Chrippa. Främst pga Linneas tystnad..

Skämskudden är på men efter det man nu fått sett och hört så är det solklart.

Chrippa är ett svin och kommer så alltid vara.

Han har behandlat Julia som skit, han har behandlat Linnea som skit och han behandlar Chloe som skit. Mycket är säkert pga droger, men det är fortfarande hans eget val att ta dem.

I allt detta drama kan jag någonstans hoppas att Julia och Linnea hittar varandra i deras historier och gemensamt kan berätta deras upplevelser, att Anjo och Rask kryper till korset och att Jocke slutar curla Chrippa som en 2-åring. Att Chrippa söker hjälp och Jacke fortsätter fokusera på sig själv.

Avslutningsvis hoppas jag Chloe hittar en trygg plats att vara på och att Linnea får upprättelse, det förtjänar hon efter det vi hört och sett.

Ni youtuber som stått upp för Chrippa tidigare, jag kan på sätt och vis förstå er. Ni har bara fått hört och sett ena sidan, ni är känslomässigt inblandade osv.
Men om ni backar honom efter det här hoppas jag karma tar er tillslut.

Brasilien - Färöarna, 0-3.
Bollinnehav: 98% - 2%

Game over

Bra liknelse du fick in! Jag är med på din linje totalt och det är som du säger!
Citera
2024-01-20, 01:00
  #20925
Medlem
https://i.postimg.cc/qvGh0NJ0/630581...5-EAB780-E.jpg

Detta är alltså en vuxen man med tre barn som sitter och ska försvara en annan destruktiv vuxen man med ett barn som fått utså både det ena och det andra. Så viktigt var barnen för Anjo. Samtidigt passar han på att ännu en gång, trots Linneas sjuka video, trycka ner henne. Äckligt och motbjudande.
Citera
2024-01-20, 01:00
  #20926
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Du kan ju inte kollat på videon?? 🤦🏼 Hon la ju ut sin sanning om vad hon levt med och hur han betett sig iom hur hans lilla klan målat ut henne i sitt drev. Det var inte en bevisvideo för anmälan om misshandeln utan för att visa en helhet av hur Chrippa varit och är och han är vidrig.

Nej, hon sitter och förtalar honom i videon kring olika våldsepisoder som hon inte kan styrka. Det märks du faller för känsloargument utan bevis, du får se när grabbarnas videos släpper hur vinklat skiten är.

Men visst, han är en skitstövel som tar AAS men hon slår män.
Citera
2024-01-20, 01:01
  #20927
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
`
Varför ens ta upp det i offentligheten. Är det bara för att jag inte "förstår branchen"

Märkligt är ju också att Klanen har haft all info hela tiden - Jockiboi fullkomligt "knockade" användarna ben400, CCKane och DunderC (nu avstängda) med alla "bevis" redan första dygnet. Allt som kommit fram snart en månad senare är ett gäng lösryckta sms och skvaller från några lättkränkta ex.

"Snart kommer vargen..."
Citera
2024-01-20, 01:01
  #20928
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejTja
Följt den här skiten på håll men nu kan jag inte hålla mig.

Game. Set. Match.
Linnea gick på knock, och det med bravur.

Hon har samlat bevis, samlat bevis och samlat bevis. EXAKT så som (tyvärr) kvinnor i denna position måste göra.

Hon har två saker mot sig.
1. Hon är kvinna
2. Chrippa är offentlig person med en stor följarskara.

Om ni nu försöker vara lite logiska här så är det som att Brasilien möter Färöarna i fotboll. Chrippa är Brasilien, Linnea är Färöarna.

Innan matchstart har exakt (eller iallafall nästan) alla bestämt sig för att Brasilien vinner matchen. Det är dom man tycker om, dom som hörs och syns och dom som är bäst på plan (sociala medier) och även dom som har domaren (youtube-kompisarna) på sin sida. Det finns bara en vinnare i den här matchen…

Det spelar ingen roll hur dåligt de brasilianska spelarna spelar eller hur mycket den filmar. Domaren kommer ändå blåsa straff för dem och se till så dom vinner matchen.

Det tråkiga för Brasilien (Chrippa) är att 2024 finns det något som heter VAR och då kan saker och ting granskas en gång till.

I VAR-rummet sitter Linnea och bevittnar hur det egentligen går till.

Vi idioter som ser allt från rutan hänger inte riktigt med, men i VAR-rummet vet man sanningen..

Det är här filmer kan granskas och bevisen kan plockas fram.

Här slutar jag dra fotbollsreferenser för det börjar bli uttjatat..

Men till alla som ”inte kan förstå hur man i ett förhållande kan smygfilma varandra” så måste ni förstå en sak.
I normala förhållanden gör man inte så.

När man måste skaffa bevis, för man är utsatt, är det väldigt effektivt.

Jag kan lova att vi ALDRIG kommer få samma ljud eller videobevis från Chrippa och det är naturligtvis för det inte finns några. För att han aldrig har behövt dokumentera. Men Linnea har haft sina anledningar… Precis som Julia när hon avslöjade honom för otrohet.

Några saker kan vi alla vara överens om.

1. Chrippa är en knarkare. Flera gånger i videon nämns ladd och vi kan själva se hur han trycker in något i arslet.

2. Våld mot kvinnor är inte något problem för Chrippa. Att kasta saker på sin tjej, låsa ute henne osv. Där har vi både fysiskt och psykiskt våld. Vi hör också hur han behandlar Julia i telefonsamtal.

3. Chrippa är rasist. Det han säger i klippen Linnea delar är 100% rasistiska uttryck.

4. Chrippa är en dålig pappa. En vettig person går ner på gatan om man måste gapa så där mycket i telefon när man pratar med sitt ex, eller så biter man ihop bara. Inget barn ska behöva höra sin pappa skrika på det där sättet.

Så, med det som Linnea har kunnat lagt fram i bevis så spelar det ingen som helst roll vad hon har gjort mot honom.

En man beter sig inte så där mot en kvinna eller sitt barn, oavsett vad.

Jag ska erkänna att jag fram till idag mer trodde på Chrippa. Främst pga Linneas tystnad..

Skämskudden är på men efter det man nu fått sett och hört så är det solklart.

Chrippa är ett svin och kommer så alltid vara.

Han har behandlat Julia som skit, han har behandlat Linnea som skit och han behandlar Chloe som skit. Mycket är säkert pga droger, men det är fortfarande hans eget val att ta dem.

I allt detta drama kan jag någonstans hoppas att Julia och Linnea hittar varandra i deras historier och gemensamt kan berätta deras upplevelser, att Anjo och Rask kryper till korset och att Jocke slutar curla Chrippa som en 2-åring. Att Chrippa söker hjälp och Jacke fortsätter fokusera på sig själv.

Avslutningsvis hoppas jag Chloe hittar en trygg plats att vara på och att Linnea får upprättelse, det förtjänar hon efter det vi hört och sett.

Ni youtuber som stått upp för Chrippa tidigare, jag kan på sätt och vis förstå er. Ni har bara fått hört och sett ena sidan, ni är känslomässigt inblandade osv.
Men om ni backar honom efter det här hoppas jag karma tar er tillslut.

Brasilien - Färöarna, 0-3.
Bollinnehav: 98% - 2%

Game over

Måste pusha detta i tråden så fler ser.
DETTA!! (MINUS FOTBOLLSREFERENSER SÅKLART🤭😉&#128580
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in