Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-20, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan91
Fast om hon är så himla tagen, rädd,orolig och allt vad hon visade. Så visade hon ju på sina "inspelade bevis" att hon kan gråta...? Nä, skulle inte ta i hennes story med en äcklig rostig tång ens..
Men kanske blir samma visa med deras video ikväll, Vi får se!

Du behöver inte ta i det med en rostig tång för just din åsikt betyder just noll i detta men det är fullt logiskt för till skillnad från de som skriker sig igenom sina videor och inte får fram ett skit förutom att de är arga/ledsna så fick hon fram sitt budskap.

Och på det så har hon antagligen redan gått igenom skrik/gråt/uppgiven/frustrerad-fasen med tanke på hur länge drevet från Chrippas sida har pågått och tillslut tryter ju kraften för att visa känslorna utåt.
Citera
2024-01-20, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Hon visar hur han betett sig åtminstone med konkreta bevis som har bäring till skillnad från vad de andra i Chrippas läger gjort när de tagit sms-konversationer ur kontext, hur Chrippa suttit och fabricerat ihop historier för att kunna ge igen. För hade dessa varit sanna så skulle ju fler anmälningar varit gjorda om någon brytt sig om hans säkerhet och inte bara sett dollartecken i det.
Absolut, lägger de ut andra konkreta bevis på detta sätt så kan jag mycket möjligt ändra åsikt om Linnea också, men det kommer inte kunna rentvå Chrippa överhuvudtaget för så som han uppträdde är helt oacceptabelt. Sen kan det absolut vara flera idioter men tyvärr har deras bevis hittills dödat sig själva iom Chrippas egna uttalanden, Julia som uppenbarligen är helt full of shit och lögner, Anjo som enbart gör det det för pengar.
Men ingenting kommer göra att Chrippa inte är en vidrig och sjuk person.

- du glömde en detalj, det är inte att han tar det (för det var ju redan känt) utan att han tar det direkt framför ögonen på Chloe.

Ingen förnekar han är en idiot, men det är hon med, och vittnen säger hon slagit honom vilket trumpfar övriga händelser om det faktiskt är så. Anjos video kommer nog lösa ut allt.

Han är en piece of shit men hon ska sitta i fängelse, denna skit är ihopsatt och vinklad, alla borde kunna se det.
Citera
2024-01-20, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders1699
Ingen förnekar han är en idiot, men det är hon med, och vittnen säger hon slagit honom vilket trumpfar övriga händelser om det faktiskt är så. Anjos video kommer nog lösa ut allt.

Han är en piece of shit men hon ska sitta i fängelse, denna skit är ihopsatt och vinklad, alla borde kunna se det.

Vittnen? Det beror ju på vad för vittnen det är då skulle jag säga. Är det grannar som varit helt oinblandade och som har en objektiv roll i det hela så skulle det absolut kunna väga tungt. Men är det Chrippa-kramare eller såna som Jocke mutat så betyder det noll.
Videoklippen på Chrippa däremot är väldigt talande
Citera
2024-01-20, 10:31
Medlem
Jag tror helt ärligt att båda är skyldig till olika saker, men oavsett så finns det inget som rättfärdigar chrippas sjuka beteende.

Sen klanledaren Jocke som gör allt i sin makt för att dölja chrippas beteende och förminska Linnea behöver nästan en egen tråd, snacka om att använda sin ”makt” på fel sätt, ninetone maffian slår till igen för att tysta brottsoffer och hylla gärningsmän.
Men vem är förvånad killen har ju en tatuering med texten ”i love hoes”.

Hoppas varken Julia eller chrippa får vårdnaden om chloe, chrippa är största pundaren med helt ostabilt psyke som ska ställa in juldags firandet för att det är torska på krille😂 och Julia är en vuxen kvinna som inte kan ta hand om sig själv så hon måste flytta in hos benzo Anjo för hon inte kan hantera vardagen själv 😂
Citera
2024-01-20, 10:33
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Båda skådespelar i sina videos men L ger mig starka Amber Heard-vibbar. Hennes inspelade videoklipp är i princip en kopia av Ambers "bevismaterial" där hon helt plötsligt försöker låta som oerhört undertryckt och trakasserad.

Chrippa får sluta med sina försök till gråt, det fungerar inte såvida man inte är en duktig skådespelare.
Jag tror Linneas gråt videos är riktig gråt i, inte skådespel. Däremot vet man ju inte varför hon grät, bråkat med en vän? full och känslosam? eller pga Chrippa? ingen aning, det enda vi kan se är att hon gråter och säger att det är pga Chrippa.
Citera
2024-01-20, 10:35
Medlem
Citat:
Vi alla är olika och tur är det.
Hade jag varit utsatt för detta under 6 månader och 12-24h innan varit med personen i fråga hade jag inte kunnat vara så sansad och lugn. Men personer som är manipulativa kanske har den egenskapen vad vet jag.

Hade du skrikit, gråtit, varit arg, ledsen, rädd, förtvivlad i två veckor som du hade fått utstå ärekränkningarnas ärekränkning, hat och hot från tusentals människor för att några av personen som utsatt dig vänner startat ett drev med vinklade lögner tror jag inte att du haft krafter kvar efter ett tag att faktiskt visa känslor längre.
Och att då ha punkterna man vill lyfta nedskrivna för att få fram det

Så tyvärr är du ute på fel spår nu och du har ju bara redan bevisat vilken sida du bestämt dig för utan att vilja förstå
Citera
2024-01-20, 10:38
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Vi alla är olika och tur är det.
Hade jag varit utsatt för detta under 6 månader och 12-24h innan varit med personen i fråga hade jag inte kunnat vara så sansad och lugn. Men personer som är manipulativa kanske har den egenskapen vad vet jag.

Ibland måste man kunna samla sig. Det finns folk som varit med om betydligt värre som har suttit t.e.x i en rättegång och kunnad vara samlad.

Man går ju inte runt och gråter och är helt förstörd 24/7, tillslut blir man apatisk till det hela.

Som sagd hon vinner nog mycket på att vara samlad och förbered när hon för första gången får ge sin sida av myntet.
Klanen har fått gett Chrippas och tillsammans fullkomligt spottat ut videos och dvs story om den så kallade "psykbruden".
Citera
2024-01-20, 10:39
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Hade du skrikit, gråtit, varit arg, ledsen, rädd, förtvivlad i två veckor som du hade fått utstå ärekränkningarnas ärekränkning, hat och hot från tusentals människor för att några av personen som utsatt dig vänner startat ett drev med vinklade lögner tror jag inte att du haft krafter kvar efter ett tag att faktiskt visa känslor längre.
Och att då ha punkterna man vill lyfta nedskrivna för att få fram det

Så tyvärr är du ute på fel spår nu och du har ju bara redan bevisat vilken sida du bestämt dig för utan att vilja förstå

Varför nämner du bara två veckor som du menar hon varit arg,ledsen rädd osv? Det är ju sen september säger hon i sin video.

Jag fattar vad du syftar på och refererar till.
Det jag menar oavsett hur dåligt du mått under denna period och hur mycket "ångest" du blivit av med och hunnit ventilera.
Så när du blottar dig framför en kamera med denna historia varesig påhittad eller falsk. Så kommer känslor fram(tllbaks). Men jag är ingen psykolog. Alla är olika och som jag sa, tur är det
Handlar inte om sida jag väljer, båda kommer släppa påhittat skit givetvis.
Citera
2024-01-20, 10:39
Medlem
Nu kommer C göra vad han kan för att försöka rädda sitt skinn.
Vilken jävla äcklig loser han är.
Hoppas barnet tas ifrån han snabbt som fan. En klassisk kvinnoboxare är han, manipulativ och helt jävla skev i huvudet.
Fy fan att han anhöriga stöttar en renodlad psykopat.
Bara att han lägger upp en post där han kallar henne "Fröken" är skevt.
Finns inte ett uns trovärdighet i vad han säger, en jävla pissluffare är han. Hans 47 blad han skrivit tror jag är rent påhitt och ihopkrafsat för att försöka rädda sitt skinn. Så jävla störd i skallen att man mår illa. Sen tar droger framför barnet, för i helvete jävla pundare.

Man hör på inspelningarna hur jävla labil han är och äcklig i munnen. Fy fan vas äcklig han är.
Citera
2024-01-20, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Det är inte konstigt att sitta samlad och lugn och läsa på det sättet. Det är ganska smart att göra så.
Chrippa läste innantill, ett manus som han inte behärskade, men han var säker på att Anjo och brorsan visste vad dom gjorde.
Tillochmed kläderna var noga uträknade, positioneringarna och fejkgråt.

Varför har Chrippa plockat ner videon från barcelona som inte ens behöver ha varit gjord i Barcelona, det var en riktigt sunkigt motellkänsla, bra försök av Jockiboi och Anho, Gustav, Jonna mfl...
Citera
2024-01-20, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Jag tror helt ärligt att båda är skyldig till olika saker, men oavsett så finns det inget som rättfärdigar chrippas sjuka beteende.

Sen klanledaren Jocke som gör allt i sin makt för att dölja chrippas beteende och förminska Linnea behöver nästan en egen tråd, snacka om att använda sin ”makt” på fel sätt, ninetone maffian slår till igen för att tysta brottsoffer och hylla gärningsmän.
Men vem är förvånad killen har ju en tatuering med texten ”i love hoes”.

Hoppas varken Julia eller chrippa får vårdnaden om chloe, chrippa är största pundaren med helt ostabilt psyke som ska ställa in juldags firandet för att det är torska på krille😂 och Julia är en vuxen kvinna som inte kan ta hand om sig själv så hon måste flytta in hos benzo Anjo för hon inte kan hantera vardagen själv 😂

Att hans anhöriga stöttar han är helt jävla obegripligt. Låt pissluffaren sova på gatan där han hör hemma.
Jag skulle aldrig ställa upp på en kvinnoboxare oavsett om det är familj eller inte.
Citera
2024-01-20, 10:44
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Varför nämner du bara två veckor som du menar hon varit arg,ledsen rädd osv? Det är ju sen september säger hon i sin video.

Jag fattar vad du syftar på och refererar till.
Det jag menar oavsett hur dåligt du mått under denna period och hur mycket "ångest" du blivit av med och hunnit ventilera.
Så när du blottar dig framför en kamera med denna historia varesig påhittad eller falsk. Så kommer känslor fram(tllbaks). Men jag är ingen psykolog. Alla är olika och som jag sa, tur är det
Handlar inte om sida jag väljer, båda kommer släppa påhittat skit givetvis.

Det handlar om självkontroll. Det bästa sättet att förmedla sin historia på är att göra det under sansade former. Tog känslorna över vid något tillfälle har hon kunnat göra om det. Många tror att den som gapar och skriker mest vinner. I den sansade världen är det tvärtom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in