Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-21, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle87
Orkar fan inte vänta mer nu, känns som videon inte kommer att komma upp på ett tag till. Och den skulle bli grön först sa de med så är ju inte säkert den kommer upp ens. Och varför stängdes liven av? Stormade snuten eller. Ingen har ju postat eller nått efter den stängdes ner på en millisekund.
Mmm precis när det lästes från flashback pm att kontakta polisen... lär väl stå i bladkan eller någon notis om det vore så väl, eftersom detta måste få ett slut.

Olle i studion, det är väl Lisens bror eller kusin?
Citera
2024-01-21, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle87
Orkar fan inte vänta mer nu, känns som videon inte kommer att komma upp på ett tag till. Och den skulle bli grön först sa de med så är ju inte säkert den kommer upp ens. Och varför stängdes liven av? Stormade snuten eller. Ingen har ju postat eller nått efter den stängdes ner på en millisekund.

anjo banjo chipstutte som tydligen bara gör dehär för att ''sanningen'' måste fram (Den vinklade sanningen förståss)

Verkligen inte för cashen

Och varför i helvete sitter chloe i bakgrunden klockan 02? Ge henne en säng att sova i, Dehär är fan illa varför agerar inte soc?
Senast redigerad av Juguy 2024-01-21 kl. 02:37.
Citera
2024-01-21, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Tror verkligen inte att anjo skulle göra det, har följt han länge och upplevt han väldigt emot just droger, tror seriöst han inte skulle våga ta något, hans fru hade gjort kaos med han.

Fast man ser att han gjort det , dethör upp snörvlande och torka sig mot näsan , typiskt för kola , tro mig jag e expert inom området
Citera
2024-01-21, 02:39
Medlem
Kolla bara på hur många gånger dom båda klia/drog handen för ena näsborren hahaha ni som inte ser att dom är påtända är fan dumma
Citera
2024-01-21, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Det är så patetiskt att jag saknar ord. Jag klarade inte av att kolla hela liven så jag missade nog en del av svamlet och lögnerna. Deras självgodhet är totalt gränslös.
Oerhört tragiskt att det fanns ett litet barn närvarande när den här liven spelades in. Hur många olika ställen har hon sovit på den senaste veckan?
Det är så provocerande.
Dessa bröder inklusive Pontus, sitter och förminskar kvinnor och dom tror inte på Linneas historia...då skulle hon ha filmat när han slår.

Eh, hur kom det sig att hennes telefoner "gick sönder".

Advokatgolbögen Joakim Lundell har bestämt att Linnea ska hålla käften.
Hon vägrar.

Hon ska därför hånas för att hon vill hjälpa andra utsatta kvinnor i framtiden.
Citera
2024-01-21, 02:41
Medlem
Pinsamt hur dessa ”kreatörer” har skött detta, höjer inte deras förtroende över huvud taget. Snarare talar det för vad Linnea säger, chrippas ord är inte värt skit, inte han heller, fucking broke boy
Citera
2024-01-21, 02:41
Medlem
Kvinnomisshandlaren och IQ Fiskmås blev väl knark paranoida och är säkert på väg till närmsta hotell med ungen för dom tror att polisen är på väg.

Hade dom varit rena så hade dom väl bara fortsatt med liven.

Samhällets bottenskrap är vad dom är, båda två.
Citera
2024-01-21, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juguy
anjo banjo chipstutte som tydligen bara gör dehär för att ''sanningen'' måste fram (Den vinklade sanningen förståss)

Verkligen inte för cashen

Och varför i helvete sitter chloe i bakgrunden klockan 02? Ge henne en säng att sova i, Dehär är fan illa varför agerar inte soc?
På pontus insta så finns lajven sparad, någon stjärna som kan ladda ner och spara? Man hör Chloe i bakgrunden...
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-01-21 kl. 02:49.
Citera
2024-01-21, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detendasvartafaret
Kvinnomisshandlaren och IQ Fiskmås blev väl knark paranoida och är säkert på väg till närmsta hotell med ungen för dom tror att polisen är på väg.

Hade dom varit rena så hade dom väl bara fortsatt med liven.

Samhällets bottenskrap är vad dom är, båda två.

Värt att nämnas är instagram-live har en maxtid på 60 minuter. De hade givetvis kunnat starta upp den igen, men att den stängdes av då var ingenting konstigt.

Nu går jag och lägger mig, verkar inte bli någon video idag. Jag uppmanar alla att anmäla Anjos alla videos till Youtube som berör det här ämnet då de faktiskt bryter mot svensk lag. Att båda först sitter och påstår att de inte bryr sig om pengarna utan sanningen, för att i nästa andetag sitta och skryta om hur mycket pengar de tjänat är bara sinnessjukt.

Att publiken i liven dessutom verkade ha en snittålder på 10-14år förklarar dock varför Chrippa och Anjo tror att de kan göra vad som helst. Att manipulera barn är inte direkt något svårt. Alla inblandade i det här är i behov utav ett riktigt uppvaknande.
Citera
2024-01-21, 02:50
Medlem
Ricins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Du kan garantera det? Hur kan du garantera det? Dummaste jag läst.
Jag kan med 100% säkerhet, att någon ladd inte finns i deras kropp när liven spelades in. Isåfall hade dom suttit och smaskat i liven konstant, och druckit enorma mängder vatten, utifrån hur mycket dom pratar. Sen hade dom pratat i mun på varandra och helt osammanhängande, vilket dom inte gör.
Citera
2024-01-21, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Ska man anmäla så upger man sitt namn o står för sina saker. Anonyma tar dom ej seriöst på.

Du har helt fel, finns det bevis så väger en anonym anmälan lika stort.
Jobbar själv på socialtjänsten
Citera
2024-01-21, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
På pontus insta så finns lajven sparad, någon stjärna som kan ladda ner och spara? Man hör Chloe i bakgrunden...

Ja och han har dessutom laddat upp en bild på henne i studion tidigare ikväll, och de har inte lämnat studion sen dess. Helt otroligt hur denna vanvård utav ett barn kan få fortgå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in