Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-21, 05:12
  #21841
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Skillnaden är att Linnea är iskall i sitt sätt att berätta, medans chrippa har gråten i halsen hela tiden.
Vem är mest mänsklig?
Tveklöst Chrippa, oavsett vad folk tycker.
Sen är han inte guds bästa ängel och kommer troligen aldrig bli.

Hon är saklig och korrekt, och Skabbe är en nervös stackare med "tillgång till sina känslor".

"Förlåt alla araber, jag älskar er!"


Varför skyddade inte ynkryggen avkomman...? Eller, i alla fall, köpte henne en säng?
Citera
2024-01-21, 05:12
  #21842
Medlem
paperfaces avatar
Folk härinne verkar tro att man måste välja sida.
Båda två är ju funtade.

Förövrigt så är jag ganska förvånad över chrippa, som själv säger att han är så rapp i käften och bra med ord är så jävla dålig på att veta vad orden faktiskt betyder. Kontext, affekt etc.

Eller i brevet där han skrev att ”mobilen rasslade som en matbricka i fickan”.
Kan vara sämsta liknelsen ngnsin.
Citera
2024-01-21, 05:13
  #21843
Medlem
Hoppas det här dramat tar slut snart
Citera
2024-01-21, 05:14
  #21844
Avstängd
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Nu har Chrippa ADHD, och det spelar roll här.
Jag försvarar absolut inte Chrippa, utan vill ge ett svar på det du skriver.
ADHD personer har svårt att "fejka" känslor, som en borderline, eller en "fungerande" person skulle kunna göra. ADHD personer är väldigt känslostyrda, och det är detta som gör att dom ständigt hamnar i problem.
Nej det har dem inte, många skådespelare, youtuber och influencers spelar en roll, fejkar sina reaktioner och känslor, osv, för att göra bra content. Och diagnoser som ADHD är inte ovanligt bland dessa människor.
Citera
2024-01-21, 05:18
  #21845
Medlem
Stämmer det att både Skabbe och Anjo skänker 20 procent av sina YT-intäkter till Mansjouren.se...?

Ja, efter att Kronofogden tagit sitt, alltså...?
Citera
2024-01-21, 05:19
  #21846
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Sen när visade magda känslor? När hon fejkgrät i riksdagen? Hon är ju iskallare än en isbit. Helt död i sitt kroppspråk också.

MEN JIMMIE DÅ!!?!??!? HAN VISAR KÄNSLOR SOM EN PYSKOPAT!!!!! SÅ MAGDA MÅSTE HA RÄTT!!!!
förstår du fortfarande inte poängen i mitt inlägg så....

Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Nu fick man verkligen ett klar bild av Linneas video. Hon har vinklat allt så brutalt. Men i chrippas video får man svar på allt. Och allt är så jävla logiskt. Så glad att jag inte tog Linneas rygg. Ni som gjorde det. Hur mår ni? Hahahaha

2:21 timmars video. Citera gärna vart Chrippa hade en bra poäng? Länka från videon med tidsstämpel, så vi kan diskutera. Eller ska du fortsätta med oneliners som inte leder någonstans?
Citera
2024-01-21, 05:20
  #21847
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Förklara gärna, hur våldsutsatta personer reagerar. Ingenting är fyrkantigt, och framför allt inte om man lider av borderline.

Sen när visade magda känslor? När hon fejkgrät i riksdagen? Hon är ju iskallare än en isbit. Helt död i sitt kroppspråk också.

Precis, du säger det själv.
Citera
2024-01-21, 05:21
  #21848
Medlem
VAD ÄR DERAS STORA TEORI OM ATT HON ALLTID ANVÄNDE HANS KLÄDER SOM SKULLE VA SÅ JÄVLA SJUKT? 😅😅 några gissningar? 🙄
Citera
2024-01-21, 05:26
  #21849
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luckychica
VAD ÄR DERAS STORA TEORI OM ATT HON ALLTID ANVÄNDE HANS KLÄDER SOM SKULLE VA SÅ JÄVLA SJUKT? 😅😅 några gissningar? 🙄

Troligtvis gillar Anknäbben att lukta svett. Skabb-svett.
Citera
2024-01-21, 05:27
  #21850
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Började kolla på dvärgens och tuttens video men det går ju inte.
Där satt dessa 2 medelålders "män" som piff och puff, i matchande mjukisdressar.
Dvärgen har med Anjo i videon för att den inte ska bli vinklad sa han efter max 2 min in i videon. Där försvann all trovärdighet innan videon ens hade börjat.
Pinsamt.
Citera
2024-01-21, 05:33
  #21851
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Finns inget att diskutera. Chrippa det är synd om. Men vill du sitta och försvara en psykopat, kör.

Vad gör du här om du inte vill diskutera ngt? Du menar att hela Linneas video är 100% falsk och Chrippas är 100% sann?
Där skiljs vi åt. För jag är inte på någons sida.

Men återigen, du kommer BARA med onödiga oneliners.
Citera
2024-01-21, 05:37
  #21852
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Vad gör du här om du inte vill diskutera ngt? Du menar att hela Linneas video är 100% falsk och Chrippas är 100% sann?
Där skiljs vi åt. För jag är inte på någons sida.

Men återigen, du kommer BARA med onödiga oneliners.

Du är så tappad. I Chrippas video får man ett bredare perspektiv på hennes vinklade klipp. Han läser inget manus och märks att han talar om verkligheten som varit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in