Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-21, 09:34
  #21961
Medlem
Tjockisen Anjo som knappt får plats i sin datastol testar knark live och håller på att få en psykos. Biggest looser stämmer verkligen in på denna man.

Chrille vår tids nya magkukman som gillar ansiktsbox, fortsätter att skämma ut sig. Hur kan man sitta med miljonskulder, fejkade kläder från wish och ha skam i kroppen att man förespråkar kvinnofridskränkning.
Citera
2024-01-21, 09:42
  #21962
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Chrippa: Folk får tro vad de vill!!!
Också Chrippa: *spelar in en 2 tim och 20 min lång menlös video*
Citera
2024-01-21, 09:42
  #21963
Medlem
vichy6s avatar
Jag vill spränga den här låtsasskiten.NU

Det finns förlorare

Och vinnare. ( Anjos missbrukarskrev )

Men fatta!

Ni gör det här till Content

Det dör om ett år
Citera
2024-01-21, 09:48
  #21964
Avstängd
2 dagar sen satt anjo o snacka skit om Crippa. Fuck u du ska inte få några pengar nu jag skiter i så lät det.

Idag/inatt - sitter som 2 bögar som älskar varandra.

Crippa vill att anjo ska va med för att videon inte ska vara vinklad. Det första Anjobullen säger om linneas video när hon pratar ”man hör att de e klippt o hon satt ihop olika delar” hhaahaha

Jävla losers aso
Citera
2024-01-21, 09:50
  #21965
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Man får väl hoppas att dessa jättebebisar uppfostrar sina barn bättre än hur de själva beter sig, annars går det utför för barnens framtider.

Du menar med bra uppfostran så klarar man sig från kvinnoboxare? Då kan jag säga att det stämmer inte
Citera
2024-01-21, 09:52
  #21966
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Stäng ner detta nu Jocke.

Att du ligger i fosterställning är ju sjukt.

Du tar flickan från mamma och pappa.

( Linnea har noll ansvar )

Skäms på dig och crap om kärlek. Din bror är sjuk! Det vet du och Jonna.

Lämnade både mamma och syster för att jag _blir inte fri_

Ta bort

Ta det lugnt med Jocke så han inte börjar böla. Det sista vi behöver är en video där han sitter och bölar och talar ut om hur Han mår.
Citera
2024-01-21, 09:52
  #21967
Avstängd
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Jävligt starkt gjort. Hur mår du nu?
Själv får jag dela upp den. Max fem minuter i stöten.
Jag kommer nog behöva terapi för att återhämta mig efter detta trauma
Jag har inte kollat den i ett sträck, det pallade inte jag heller.
Fick nästan en hjärnblödning när Anjo pratade om hur han jobbar som polisen när han kollar på alla "bevis" innan han gjorde sina videos för att få ut "sanningen"
Och hur utredningen blev nedlagd i brist på bevis vilket bevisar att chrippa är oskyldig
Citera
2024-01-21, 09:53
  #21968
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Ta det lugnt med Jocke så han inte börjar böla. Det sista vi behöver är en video där han sitter och bölar och talar ut om hur Han mår.


Den kommer.

Ny fosterställning
Citera
2024-01-21, 09:57
  #21969
Medlem
vichy6s avatar
Och varje jävla grej är pengar på banken
Ni/vi köper hans lyx

Vi gillar att se våra pengar.

Vi är idiotas

Men Chrippa bäbis? Köper inte hans resor

Gör ni?
Citera
2024-01-21, 10:04
  #21970
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Ta det lugnt med Jocke så han inte börjar böla. Det sista vi behöver är en video där han sitter och bölar och talar ut om hur Han mår.

Anledningen till att Jocke går med brillor på sig hela dagarna oavsett om det är dag eller natt, är för att man inte ska se herpesutslagen runt ögonen eller de gula hepatit ögonvitorna.

Chrille aka broder tuck har sämre hårfäste än Micke magmys och det är därför det är mössa på heja dagarna.

Har en känsla att Chrille gillar små barn, även Anjo. Det är därför de har en sån besatthet av att byta blöjor på barn.
Citera
2024-01-21, 10:08
  #21971
Medlem
Inga close-ups i videon som tidigare. Antagligen pga konsumtion av näsgodis. Vi vet ju att lillen var där också. Hon är van.
Citera
2024-01-21, 10:09
  #21972
Medlem
Sett 50 min av soppan och väntar fortfarande på budskapet.

Mycket snack och lite verkstad (konkreta bevis) Men bra då har klan-Chrippa gett sina svar. NOT.

Tog inte mer än 5 minuter så insåg man att den opartiska Banjo inte var så objektiv ändå. Inte oväntat såklart, hes all for the money milking. Finns inga kritiska frågor från Banjo bara instämmande hummande och "aaahh" validering till Chrippas bullshit. Saliven sprutar i vanlig ordning.

Vadå svar på tal från Chrippa? Skiten är så forcerat och saknar noll konkreta innehåll, de lägger vikt på utvalda sakar och det luktar mycket efterhandskonstruktioner. De har ju haft några dagar att lägga upp bra bevis men de kom inga. Synd.

Anjo - ”Klart den som vet om att den filmar är lugn, och saker är klippta det hör man”

Okej möjligtvis? Men det fråntar ju inte faktan om hur Chrippa betett sig och sagt på videos? Orden kommer ju ur Chrippas mun, han syns göra saker, och säger jävligt fula ord, framför C. Stackars barn. Är bara att brösta enligt Chrippa sen ät allt bra?

Chrippa bemöter inte den faktiska kritiken och har så mycket dubbelmoral så klockorna stannar.

Även om Linnea inte varit felfri så är Chrippa inte det stora offret, det är C!

#duschamedöppendörr #SängÅtC
__________________
Senast redigerad av Wolong 2024-01-21 kl. 10:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in