Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-22, 19:13
Medlem
Hon har live på Tiktok och Chrippa är topptittare…
Citera
2024-01-22, 19:16
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nej. Det där är massa saker som visar att han har dålig karaktär. Det är klart att det kan vara intressant och så, men det krävs mer för att bevisa att han begått ett våldsbrott idag. Det är ett sju år gammalt klipp.

Om man hittar ett våldtäktsoffer i ett buskage, och sedan ser man att Hagamannen bor i området, ska man döma honom för våldtäkten trots att man inte har någon aning om att det var han som gjorde det, bara för att han har en sån karaktär att han skulle kunna ha gjort det? Så fungerar det inte. Du kan inte komma viftande med 7 år gamla klipp och säga att det bevisar att han slagit sin flickvän nu.

Jag ser på saken som vad som är bevisat och inte. Det står er helt fritt att ha en dålig inställning till Chrille. Det enda jag säger är att inget som har publicerats bevisar att han slagit bruden. Sedan kan man tycka att han är kass för att han är en knarkare, steroidanvändare och dålig far. Det stämmer säkert, men det finns inget stöd för att han är en kvinnomisshandlare.

Det är jobbigt med lättmanipulerade människor som ANJO kan rikta genom att vinkla saker utan att ge konrkreta bevis. Dessa sido-tagare vill inte se sanningen, de vill bara att deras person ska ha rätt och det är stor chans att de inte ens förstår detta själva. Många här har skrivit saker som konstaterar att de valt sida och att de vill peka sitt finger på motparten på samma gång som de påstår att de lyssnar endast på bevis och fakta. Det är lite läskigt att se hur människor fungerar med tanke på att de som är politiker manipulerar givetvis på extremt högre nivå än ANJO.
Citera
2024-01-22, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FilosofensMamma
Tror någon verkligen på Linnea? Det verkar mest som att hon projicerar det hon själv gör på Chrippa.

Att det inte finns någon människa i hennes närhet som är på hennes sida säger väl också lite om sanningshalten.

Tyckte hennes video blev ganska söndersmulad av Anjo och Chrippa också.

Tror ingen tror på Linnea övht. Man ogillar en person då väljer man enbart pga det.
Citera
2024-01-22, 19:19
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Jag tror mittemellan. De har nog uppfört sig ganska illa mot varann bägge två, ett destruktivt förhållande. Chrippa har en stor skara influencers bakom sig i detta, oddsen är inte direkt jämna och rättvisa.

Jag tycker detta skulle hållits privat mellan dem, tystats ner allt skit som kom ut och låtit rättsväsendet döma i detta.

Klart att detta skulle skötas av rättsväsendet och inte på yt. Men det är ju inte riktigt bölarjockes och pundachrippas stil. Och pga det är det dom som kommer att förlora mest på detta i slutändan. Att Anjo redan är golvad behövs väl inte nämnas.
Citera
2024-01-22, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Fråga dig själv varför hon ska ha live istället?
Och varför hon ~*influenceriserat*~ sin instabio?
VARFÖR ska hon försöka bygga sig ett kändisskap på detta? Av vilken anledning?

Av samma anledning som alla andra.
Den som vill följa henne gör det av fri vilja, så vill du inte följa henne så gör inte det.

Fråga dig själv istället varför en trebarnsfarsa skor sig på att kränka en 3 årings integritet.
Eller varför en småbarnsförälder sätter sprutor i arslet framför barnet, har droger i närheten av barnet och kallar barnets mamma för hora. Där har du något att bli upprörd över
Citera
2024-01-22, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran

hahaha såg det med Linnea till sin vän - vilken tur att du får stå på en lägenhet själv, det är det inte alla som får
Citera
2024-01-22, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Den fina julgranen som salivskvättande skabbis köpte och pyntade så alla vi andra fick skämmas av våra egna granar, den klarade väl sig?

Ryktet säger att Banjo använder den som toa-borste.

#SängÅtChloe
Citera
2024-01-22, 19:25
Medlem
Ricins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Klart att detta skulle skötas av rättsväsendet och inte på yt. Men det är ju inte riktigt bölarjockes och pundachrippas stil. Och pga det är det dom som kommer att förlora mest på detta i slutändan. Att Anjo redan är golvad behövs väl inte nämnas.
Det är klart att rättsväsendet skulle ha skött detta, och det hade gynnat oss alla, eftersom att allt blir offentligt och spekulationerna kan sluta. Men "offret" verkar inte vilja medverka, och kan man ställa sig frågan varför.
Citera
2024-01-22, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nej. Det där är massa saker som visar att han har dålig karaktär. Det är klart att det kan vara intressant och så, men det krävs mer för att bevisa att han begått ett våldsbrott idag. Det är ett sju år gammalt klipp.

Om man hittar ett våldtäktsoffer i ett buskage, och sedan ser man att Hagamannen bor i området, ska man döma honom för våldtäkten trots att man inte har någon aning om att det var han som gjorde det, bara för att han har en sån karaktär att han skulle kunna ha gjort det? Så fungerar det inte. Du kan inte komma viftande med 7 år gamla klipp och säga att det bevisar att han slagit sin flickvän nu.

Jag ser på saken som vad som är bevisat och inte. Det står er helt fritt att ha en dålig inställning till Chrille. Det enda jag säger är att inget som har publicerats bevisar att han slagit bruden. Sedan kan man tycka att han är kass för att han är en knarkare, steroidanvändare och dålig far. Det stämmer säkert, men det finns inget stöd för att han är en kvinnomisshandlare.

Du vägrar ju vara att förstå och det är okej, jag levererade bara ett klipp som är från innan Linnea som har väldigt mycket i likhet där hans egen bror själv anklagar Chrippa för just kvinnomisshandel och att vara narkoman (och då hävdar att det ÄR sant). Samma anklagelser som nu. Där Chrippa hotar Jocke med att han kommer förstöra hans liv. Precis som det finns dokumenterat att han gjort mot Julia och som han sa till Linnea. Jocke säger själv att inte ens Chrippas pappa eller Jacke (och uppenbarligen inte Jocke heller) kan kontrollera Chrippa - hur ska en ensam 23-årig tjej då lyckas.
Han har dessutom haft kontakt med Linnea i 7år, alltså sen Linnea var ett skolbarn, ett år från att det hade kunnat räknats som grooming beroende på vilket innehåll i konversationen det var och det är många år han har kunnat ge henne löften om framtiden.
Citera
2024-01-22, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran

Varför stalkar han henne, riktigt creepy.
Citera
2024-01-22, 19:27
Avstängd
" Jag vapear bara när jag är stressad eller blivit slagen" följt av ett skratt.. Hon bokstavligen slår på kvinnor som lever under förtryck.. Vad fan var kul med det??? Och sen vänsterpartisten bredvid får ju iaf mig att vilja spy..
Citera
2024-01-22, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Tror ingen tror på Linnea övht. Man ogillar en person då väljer man enbart pga det.
Exakt. När hatet är starkt så är det viktigaste inte sanningen, det viktigaste är den sköna känslan att få rikta hatet mot sitt longtime hatobjekt.
Hatobjektet för alla håriga feminister i denna tråd är såklart Chrippa. Dom få män som står på Linneas sida gör det för att det bultar i kuken på dom.

Själv väljer jag såklart inte sida, trots att jag prenumerat på Chrippa i flera år. Det går helt enkelt inte att göra det när båda sidorna visat sig vara fulla med skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in