Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-26, 08:57
  #24289
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh

Snacket om att L skulle ha raderat följare tycker jag är löjligt. Att det främst är kvinnor som försvunnit är ganska självklart mtp anklagelserna.


Med tanke på att han har tusentals följare, hur lyckas han se att dem som raderats, eller som du säger, är främst kvinnor?? Har han en sån råkoll på sina följare. Nä trodde inte det
Citera
2024-01-26, 09:00
  #24290
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Bevis? Du tjatar om mycket bevis, har du bevis för något av dina påståenden?
Uppgifterna kommer från hennes f.d. bästa vän som är väldigt neutral.

Gå vidare i ditt miserabla liv.

Neutral?? Hon är ju köpt så på vilket sätt är hon neutral?
Citera
2024-01-26, 09:00
  #24291
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Han har gjort sig skyldig till mycket, frågan är vad som kommer komma fram när Dagen D är här?

Han vill få sin del av kakan. Grisigt beteende.
Jag förstår att man vill ställa upp för sin polare, men på sättet som de här har drivit på ett drev är för mig obegripligt och visar mer på skuld än något annat.
Men, Chrippas specialitet är att smutskasta andra, ta hjälp av sin brorsa Jocke och glida på som vanligt genom livet. Vad är det här för folk egentligen?
Citera
2024-01-26, 09:01
  #24292
Medlem
Chrippa kofot lurar ingen med sina helylle-videos från Leos Hoppborg och nya doftljus från Rusta.
Citera
2024-01-26, 09:04
  #24293
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Neutral?? Hon är ju köpt så på vilket sätt är hon neutral?

Det är andra gången jag ser att kompisen har fått betalt för att berätta. Var har ni läst det? Säger inte att det inte stämmer men det är så svårt att hänga med i allt som händer och sägs.
Citera
2024-01-26, 09:06
  #24294
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Med tanke på att han har tusentals följare, hur lyckas han se att dem som raderats, eller som du säger, är främst kvinnor?? Har han en sån råkoll på sina följare. Nä trodde inte det

Ja fantastiskt underhållande.

Det gjordes alltså inte timmar innan häktningen, tex när han sov hemma. Utan först efter att han blev häktad. Bra slutledningsförmåga hos dem.
Citera
2024-01-26, 09:19
  #24295
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Med tanke på att han har tusentals följare, hur lyckas han se att dem som raderats, eller som du säger, är främst kvinnor?? Har han en sån råkoll på sina följare. Nä trodde inte det
Datorn förvarades hos Julia, Julia fick fullmakt att ta hand om alla Chrilles sociala medier, enligt Jockes uttalande om skriket i rättssalen🙄
Citera
2024-01-26, 09:26
  #24296
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Datorn förvarades hos Julia, Julia fick fullmakt att ta hand om alla Chrilles sociala medier, enligt Jockes uttalande om skriket i rättssalen🙄

Julia igen?
Hon dyker upp överallt där Chrippas konton finns. Till och med genom lilla C padda när barnet är hos pappa och hon själv i Örebro
Citera
2024-01-26, 09:29
  #24297
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Julia igen?
Hon dyker upp överallt där Chrippas konton finns. Till och med genom lilla C padda när barnet är hos pappa och hon själv i Örebro
Hon har ju en historik av att hacka konton...
Det vet Jocke och därför drog han rövarhistorien om att Chrippa skrikit i rättssalen att Linnea har mina konton..
Citera
2024-01-26, 09:33
  #24298
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det Anjo hittade dock om reactive abuse stämmer ju exakt in på allt dem påstår att Linnea gjort, så enligt Anjos ord gör ju det Linnea till ett offer för fysisk misshandel.
Ja är det någon som stämmer in på det så är det ju Linnea.
Lyssnar man på t ex samtalet från Cypern så hör man klart att hon är rädd och han är inte det, han är aggressiv. Där framgår också både att hon känt sig tvingad att åka med och att hon inte vill vara ihop med honom.

Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Ja precis, jag tror lite som hon sa att att det kan ha sagt i panik, rädsla i allt tumult och inte tänkte helt klart.
Det är en utsatt och inte så trevlig situation.
Ja, jag håller med. När det gäller SMS:en om Chloe så uttrycker hon sig minst sagt oacceptabelt - men skillnaden på henne och Chrippa är att hon gör det i text som flickan inte kan läsa - han gormar och har sig OM flickan Framför flickan. Chloe lär inte läsa SMS:en - men sin pappa hör hon.
Citera
2024-01-26, 09:39
  #24299
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Vad vill du jag ska svara på? Anjo gör ett bra jobb och nu när Annahit klev fram och satte spiken i kistan så är detta case closed med Amber Heardström x Chrippa?

Edit: drogerna i lägenheten tillhörde Linnea btw.
Det framgår ju i ena ljudupptagningen att drogerna är Chrilles och att Chrille drogat. Han säger det själv
Dock - om din lilla spekulation skulle ha varit sann så hade fortfarande ansvaret för att de fanns där fallit på Chrille. Det är han som har barn - det är hans ansvar att se till att sånt inte finns i närheten av hans barn. Så knarkare och usel förälder eller bara usel förälder - ansvaret ligger på honom.
Citera
2024-01-26, 09:39
  #24300
Medlem
Hur kan folk ens skydda Linnea? Eller c? Båda två är lika skyldiga och beter sig illa!!!!

De Linnea har sagt om Chloe är fruktansvärt! Men så fort hennes fd vän vittnar så ska alla ropa hon är köpt,.. snälla..: de är inte usa vi bor i! Tror inte hon sätter sig där och ljuger för pengar… så löjligt!!!

Hon berättade att de förekom droger i bostaden är de också lögn menar ni? Eller är de endast lögn de hon berättar om Linnea???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in