Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-30, 07:32
  #25117
Avstängd
dunderCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
Personer som är så lättmanipulerade som du är, de är farliga att ha i samhället.
Ni får ju rösta.

Tvärtom, vi synar hyckleriet sådana som mig.
Citera
2024-01-30, 07:32
  #25118
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Skillnaden är att Linnea vill göra en influenser -karriär på Christoffers namn medan dom i sin tur svarar med videos och försvarar sig mot Linneas falska angivelser, förtal och falsk beskyllning (som synats från alla håll och kanter). Hoppas Chrippa, C och Julia får vara i fred nu.

L la inte ut en video från start eller yttrade sig något förrän efter C och co hade matat ut videos och inlägg dag efter dag.

Och om hon får en karriär på köpet? Hon ska väl också äta och betala hyra och kunna leva.
Sen kan hon knappast hålla följare som gisslan, så de som inte vill följa behöver inte göra det. Häng inte upp dig på det där när C och co redan tjänat storkovan på att börja med att smutskasta henne.
Citera
2024-01-30, 07:32
  #25119
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Skillnaden är att Linnea vill göra en influenser -karriär på Christoffers namn medan dom i sin tur svarar med videos och försvarar sig mot Linneas falska angivelser, förtal och falsk beskyllning (som synats från alla håll och kanter). Hoppas Chrippa, C och Julia får vara i fred nu.

Hon har väl bara släppt en YT-video på 40min? Med maskade dokument och inga namn?

Hur många timmar är Klanen uppe i totalt? 10-15h? Hon har verkligen blivit en del av deras vardag - trots att hon producerat så få timmar själv.
Citera
2024-01-30, 07:35
  #25120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Ser man nyktert på det och tar barnets egna historia på allvar så är svaret JA, Linnea har utsatt C för våld och hoten har man sett på sms skickat ifrån Linneas egna telefon 07*3-222441. Jag tror inte han har landat efter häktningen och vet nog inte vilket ben han ska stå på inne på sociala medier. Nej aura har jag ej skrivit utan en annan energi i jämförelse under tiden med Linnea.

En expert får utreda barnets historia och varför anmälan om barnfridsbrott inte inkommit mycket tidigare.
C landar aldrig, han är precis likadan som innan häktningen. Ser ingen skillnad i vakten kroppspråk eller språkbruk.
Citera
2024-01-30, 08:55
  #25121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Så hon ska göra en karriär på en familj hon förstört och satt skräck i namn? Skulle det varit OK om te.x Hagamannen gjorde en karriär på kvinnorna han utsatt och förstört livet för? Då hade det gapats..

Nej sådana som henne ska inte ha någon karriär utan sitta inne.

Men nu får du lugna dig. För det första så är det C som gjorde ett aktivt val att starta en kontakt med henne under hela hans och J förhållande, han valde att lämna J för att gå in i ett förhållande med L.
Sen har det varit ett destruktivt förhållande där båda parter har gjort många fel. Vad som exakt hänt vet ingen än utan det får rätten reda ut. Cs team var snabba att smutskasta och hänga ut sin sida av historien L kontrar med sin. Däremellan har det var tvetydiga vittnen och historier som langas fram för att få den andra parten att se dålig ut.
Anjo vet inte om C är helt oskyldig till 100% det sa han själv i intervjun, Jocke vet inte om det är helt sant att L misshandlat barnet, ingen vet vad som hänt. SAMTLIGA skor sig på den här cirkusen och faktum är att den som startade hela är Farbror Joakim och sen släpptes helvetet löst.
Du vet inte vad som hänt, så du kan inte säga att L förstört en familj då det finns en annan part som är minst lika delaktig och har varit det sedan 7 år tillbaka.
Citera
2024-01-30, 08:57
  #25122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Jag är hemskt ledsen men har du någon psykos!? 99% av dina inlägg handlar om Joakim Lundell. Har han krossat ditt hjärta eller något? Släpp honom.

Vad har Joakim med Linneas nummer att göra? Samma nummer som stod på Christofers Youtube.
Psykos var någonting som Anjo hävdade att Chrippa drabbats av, pga drogmissbruket
Jag undrar varför man i detta "Chrippa fallet" ska bortse från det faktum att dom två sista siffrorna i återställningsnumret är samma som i Joakim Lundells telefonnummer, iallafall ett av dom?

Det var Jocke OCH Julia som gick ut med att Chrippas kanaler var hackade..
Det började med hans icloud.
Konstigt nog har Chrippa fått tillbaks alla sociala medier, utom youtubekanalen. Men han är inte snuvad på alla bilder och videor, eftersom det finns backups i datorerna.

Hata slumpen?
Citera
2024-01-30, 09:08
  #25123
Medlem
Merrybums avatar
Jag undrar när Chrippa ska till soc i Norrköping. Vi får anta att oron skickades vidare dit när han inte dök upp på Södermalm.
Citera
2024-01-30, 09:13
  #25124
Avstängd
dunderCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Men nu får du lugna dig. För det första så är det C som gjorde ett aktivt val att starta en kontakt med henne under hela hans och J förhållande, han valde att lämna J för att gå in i ett förhållande med L.
Sen har det varit ett destruktivt förhållande där båda parter har gjort många fel. Vad som exakt hänt vet ingen än utan det får rätten reda ut. Cs team var snabba att smutskasta och hänga ut sin sida av historien L kontrar med sin. Däremellan har det var tvetydiga vittnen och historier som langas fram för att få den andra parten att se dålig ut.
Anjo vet inte om C är helt oskyldig till 100% det sa han själv i intervjun, Jocke vet inte om det är helt sant att L misshandlat barnet, ingen vet vad som hänt. SAMTLIGA skor sig på den här cirkusen och faktum är att den som startade hela är Farbror Joakim och sen släpptes helvetet löst.
Du vet inte vad som hänt, så du kan inte säga att L förstört en familj då det finns en annan part som är minst lika delaktig och har varit det sedan 7 år tillbaka.

Nu är du ute på hal is. Linnea sökte kontakt med Christofer under förhållandet med Julia. Linnea hade lagt år av att studera honom och skrev exakt det han ville höra och när hon fick veta att Christofer och grabbarna skulle till Kroatien så bokade hon och hennes 2 vänner resa ner. Något som har bekräftats ifrån Linnea med i en vlogg som låg på Chrippas kanal. Linnea har även bett om Joakim Lundells autograf under tiden hon började projekt med att söka influenser-lyckan i Christofer.
Men absolut han skulle självklart gjort slut med Julia innan och inte gått på Linneas manipulation när han har barn. Högst olyckligt med facit i hand.
Citera
2024-01-30, 09:14
  #25125
Avstängd
dunderCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Jag undrar när Chrippa ska till soc i Norrköping. Vi får anta att oron skickades vidare dit när han inte dök upp på Södermalm.

Han vart väl på möte för någon vecka sedan på Södermalm men det blev ingen utredning.
Citera
2024-01-30, 09:25
  #25126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Han vart väl på möte för någon vecka sedan på Södermalm men det blev ingen utredning.

Nej han var inte där
Citera
2024-01-30, 09:26
  #25127
Avstängd
Någon mer än jag som får ”känslan” att C och L fortfarande har kontakt (i “smyg” typ..)?
Citera
2024-01-30, 09:37
  #25128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Nu är du ute på hal is. Linnea sökte kontakt med Christofer under förhållandet med Julia. Linnea hade lagt år av att studera honom och skrev exakt det han ville höra och när hon fick veta att Christofer och grabbarna skulle till Kroatien så bokade hon och hennes 2 vänner resa ner. Något som har bekräftats ifrån Linnea med i en vlogg som låg på Chrippas kanal. Linnea har även bett om Joakim Lundells autograf under tiden hon började projekt med att söka influenser-lyckan i Christofer.
Men absolut han skulle självklart gjort slut med Julia innan och inte gått på Linneas manipulation när han har barn. Högst olyckligt med facit i hand.

Jag är inte ute på hal is. Bli inte så dramatisk.
Oavsett vem som kontaktade vem så gjorde C ett aktivt och medvetet val att öppna upp för att ha kontakt med L. Han kunde ha sagt tack men nej tack, men det gjorde han inte.

De är väl av samma skrot och korn, C söker fame via sin brorsa och glider på den räkmackan, J söker 15 min i rampljuset genom att gå tillbaka till C hela tiden och ställa upp på intervju i Anjos studio, Anjo söker kändisskap genom att gotta sig andras misär.
Alla är likadana och beter sig omoget och nonchalant.
Alla är vuxna, gör egna val, tar egna beslut och ansvarar för sina handlingar och nu får rätten utreda soppan som de här vuxna har ställt till med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in