Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-06, 12:56
  #26113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Varför tror ni Chrippa går tillbaka till Linnea igen? Finns det någon logisk förklaring?
Mycket svårare att helt lämna en sådan relation, än någon relation som varit ’bra’. Själv varit i liknande situation, det är sjukt jobbigt.
Sedan andra eventuella(behöver inte vara sant) teorier är bättre sex. Linnea är objektivt snyggare än Julia. Dom kan ha roligare ihop, i de bra stunderna som också säkert har. Ja, egentligen vet ingen förutom dom båda såklart.
Citera
2024-02-06, 13:05
  #26114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Eller så är det chrippa som är rädd för att utredningen ska gå till åtal, och lovar Linnea allt möjligt om dem blir ihop igen, så hon inte ska delta och utredningen läggs ner igen.

Inte omöjligt. Jag trodde själv inledningsvis att Chrippa var skyldig till att ha slagit till henne (men jag var ändå beredd att försvara honom) men efter att det kommit fram att hon sminkat blåmärken och annat tror jag inte så mycket på det längre. Jag tänker att det kanske finns andra lik i garderoben som skulle kunna försätta Chrippa i en riktigt dålig sits om det kom fram.
Citera
2024-02-06, 13:07
  #26115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Du har nog rätt men erkänn att linneas utseende vs Julias utseende har en extremt stor roll i allt detta drama

Julia ser bättre ut tycker jag, knappast att det spelar roll dock. Linnea känns inte mogen.
Citera
2024-02-06, 13:09
  #26116
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Julia ser bättre ut tycker jag, knappast att det spelar roll dock. Linnea känns inte mogen.

Håller med 100 %. Julia är mer naturligt snygg än L, speciellt efter att hon gått ned i vikt.
Citera
2024-02-06, 13:10
  #26117
Avstängd
dunderCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Julia ser bättre ut tycker jag, knappast att det spelar roll dock. Linnea känns inte mogen.

Ja Julia är mycket snyggare än Linnea. Kattig och kvinnlig. Linnea har noll utstrålning.
Citera
2024-02-06, 13:13
  #26118
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Håller med 100 %. Julia är mer naturligt snygg än L, speciellt efter att hon gått ned i vikt.

Håller med. Linnea ser helt okej ut med smink. Men när hon visat sig utan smink så var hon inte direkt snygg. Julia är naturligt finare samt så gör personligheten också att Linnea blir ful enligt mig.
Citera
2024-02-06, 13:15
  #26119
Medlem
Förresten, är det verkligen L man ser i reflektionen? Jag är inte helt övertygad om att huvudformen stämmer överens helt.

Skulle kunna vara en ny donna som han inte vill outa ännu.
__________________
Senast redigerad av Refugen 2024-02-06 kl. 13:18.
Citera
2024-02-06, 13:20
  #26120
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Förresten, är det verkligen L man ser i reflektionen? Jag är inte helt övertygad om att huvudformen stämmer överens helt.

Skulle kunna vara en ny donna som han inte vill outa ännu.

Just personen där i fönstret är kanske inte helt 100% lätt att se vem faktiskt.

Men hur som helst så har C och L träffats i Köpenhamn, och de har börjat skriva med varandra igen.
Citera
2024-02-06, 13:21
  #26121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Förresten, är det verkligen L man ser i reflektionen? Jag är inte helt övertygad om att huvudformen stämmer överens helt.

Skulle kunna vara en ny donna som han inte vill outa ännu.
Kolla Chrippas senaste gymbild, det sitter en brud där med svart/blont hår. Han skriver att det tränas och planeras
Citera
2024-02-06, 13:26
  #26122
Medlem
Hoppas att någon i hans omgivning ber honom att utesluta dottern från filmandet - umgås med henne och gör saker utan att gå och prata med telefonen. Han verkar helt sakna verklighetsuppfattning och borde söka hjälp innan det slutar i katastrof.
Citera
2024-02-06, 13:27
  #26123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Räcker med att Linnea har med en nalle och donken så kan vilket barn, men i detta fall Chloe, älska någon oavsett vad som hänt eller inte.

Personligen tror jag inte Linnea är dum mot Chloe, men att hon hellre skulle se Chrippa haft barn med henne istället för Julia, det tvivlar jag inte på. Självklart är Chloe ett handikapp för henne och Chrippa, och de liv jag tror både Linnea och Chrippa inom sig vill leva.

Nu har ju ungens ord använts ganska rejält som "bevisning" när det kommer till det här fallet så lite komiskt är det, men ja det är klart att en unge kan säga lite vad som helst av massa olika anledningar.

Nej, det tror inte jag heller. Att folk fortfarande tar det som sanning bara för att Chrippa själv har sagt är faktiskt det ren komik också. Hur många gånger har han sagt att han inte träffat Linnea sen i helgen? 40 gånger? Det går inte att lita på ett ord som kommer ifrån hans mun, har inte folk lärt sig det nu så lär de aldrig göra det. Sen har jag väldigt svårt att se att Julia skulle få ensam vårdnad för att någon sagt att någon slår barnet, funkar inte riktigt så.
Citera
2024-02-06, 13:29
  #26124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Kolla Chrippas senaste gymbild, det sitter en brud där med svart/blont hår. Han skriver att det tränas och planeras

Men kära nån...det är en random på gymmet. Det är Linnea.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in