Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-06, 14:48
  #26137
Avstängd
Vad tror ni Chipstutten kommer stå vidare i detta drama? Tar han Jockis sida eller C?

Spänningen är ”olidligt”
Citera
2024-02-06, 14:49
  #26138
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurmoppen
Sluta sprid trådsanning!

Är verkligen folk så jävla pantade att tro på folk som skriver att de ”vet” eller ”sett” utan att kunna bevisa det ? Börjat tappa tron på Flashback….

Fönstret kanske man inte ska sprida vidare.

Men de träffas det är ingen trådsanning. Det är fakta.
Citera
2024-02-06, 14:51
  #26139
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Vadå? De kanske inte är tillsammans ( ännu ) men de träffas, det är inget rykte, det är fakta.

Jasså? Har inte sett något övertygande öht än. Bara massa hörsägen och antaganden av ägarskap på rosa handväskor.
Citera
2024-02-06, 14:55
  #26140
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Jasså? Har inte sett något övertygande öht än. Bara massa hörsägen och antaganden av ägarskap på rosa handväskor.

Finns bevis, vet inte om de väntar med att visa dom i en video eller story. Men bevis finns som kommer komma ut inom väldigt snar framtid.
Citera
2024-02-06, 14:57
  #26141
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Finns bevis, vet inte om de väntar med att visa dom i en video eller story. Men bevis finns som kommer komma ut inom väldigt snar framtid.

Jasså? Vad baserar du det på?
Citera
2024-02-06, 15:02
  #26142
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Jasså? Vad baserar du det på?

Jag har sett egna bevis och har fått ta del av 2 bilder på instagram. Jag kan utan problem läcka dom när det är officiellt att de träffas. Nu är det mer officiellt bland de som känner Chrippa. Men träffas det gör dom. Sen får vi väl se hur seriöst det blir mellan dom.
Citera
2024-02-06, 15:12
  #26143
Medlem
Kommer säkert en video nr 2 "Masterplan 2.0"
Lite gråt, uppgivna röster och "Jag älskar henne och vill leva med henne, jag är beredd att ta konsekvenserna för mina val"
Citera
2024-02-06, 15:18
  #26144
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Jag har sett egna bevis och har fått ta del av 2 bilder på instagram. Jag kan utan problem läcka dom när det är officiellt att de träffas. Nu är det mer officiellt bland de som känner Chrippa. Men träffas det gör dom. Sen får vi väl se hur seriöst det blir mellan dom.

🙄🙄

Finns ju ingen mening att läcka något som redan är läckt..
Citera
2024-02-06, 15:24
  #26145
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Fönstret kanske man inte ska sprida vidare.

Men de träffas det är ingen trådsanning. Det är fakta.

Det är inte fakta om det inte finns bildbevis eller att det kommer från någon av parterna själv vilket det inte gjort. Det har endast kommit från Anjo och Julia..
Rent konkret kan det vara en lögn.
Citera
2024-02-06, 15:24
  #26146
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Finns bevis, vet inte om de väntar med att visa dom i en video eller story. Men bevis finns som kommer komma ut inom väldigt snar framtid.


Hör du dig själv? Bevis ”kommer”.. Ja men hur kan du då säga att bevis ”finns”??
Citera
2024-02-06, 15:25
  #26147
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Jag har sett egna bevis och har fått ta del av 2 bilder på instagram. Jag kan utan problem läcka dom när det är officiellt att de träffas. Nu är det mer officiellt bland de som känner Chrippa. Men träffas det gör dom. Sen får vi väl se hur seriöst det blir mellan dom.

Du har varit medlem sedan 2010 men verkar fortfarande vara helt efter av vad som räknas som fakta på Flashback??
Citera
2024-02-06, 15:33
  #26148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurmoppen
Kan man gissa att Chipstutten är glad nu när han kan mjölka vidare på detta drama eller ? Hahaha eller som Odb skulle sagt…”cash rules everything around me….”

Killen tror han leker god pojk genom att ''bry sig om'' Chrippa men de enda han tänker är pengar och mjölka visningar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in