Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-20, 01:01
  #28477
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Anjo la upp den hos sig på Instagram.
Tredje bilden högst upp till höger.
Följer inte honom
Citera
2024-02-20, 01:02
  #28478
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Kan hålla med. Men efter linneas rant på story och avslutar med jag är i Norrköping kom om du är en man typ.

Då tycker jag det var rätt av han att åka. Normalt sätt skulle jag inte stötta en sådan handling.
100% rätt, dom bjöd ju in honom.
Citera
2024-02-20, 01:02
  #28479
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Kan hålla med. Men efter linneas rant på story och avslutar med jag är i Norrköping kom om du är en man typ.

Då tycker jag det var rätt av han att åka. Normalt sätt skulle jag inte stötta en sådan handling.


Så Anjo ska fronta Linnea och Chrippa i Norrköping?
Citera
2024-02-20, 01:05
  #28480
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
100% rätt, dom bjöd ju in honom.
Anjo kanske är lite bakom flötet och inte förstod att det skulle balla ur?
Ja, isf förstår jag varför han åkte dit.

För inte vill han ha mer drama, näää inte Anjo.
Citera
2024-02-20, 01:05
  #28481
Medlem
Luftiss avatar
Smått ofattbart att en supertoxisk brud lyckas vända upp och ned på halva YouTube-Sverige
Citera
2024-02-20, 01:06
  #28482
Avstängd
Cha-Cha-Boyss avatar
När ska Linnea lämna lägenheten i förmån för Chloe? Börjar bli löjligt hur hon klamrar sig fast, oavsett hur det ligger till får Chrippa inte ha sin dotter hemma PGA DIG! Du är inte den viktigaste i världen, din lycka går inte före ett barns. Stick hem till Skåne och visa att du är en kvinna. Vill inte se dig i fler filmer från den svettiga lägenheten.
Citera
2024-02-20, 01:06
  #28483
Medlem
Nariiouhs avatar
Trodde myndigheterna bad honom att inte publicera mer om C och L.
Citera
2024-02-20, 01:07
  #28484
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Kan hålla med. Men efter linneas rant på story och avslutar med jag är i Norrköping kom om du är en man typ.

Då tycker jag det var rätt av han att åka. Normalt sätt skulle jag inte stötta en sådan handling.
Han visste mycket väl vad han gav sig in på och det blev ju bara ännu töntigare, för att inte säga värre.
Citera
2024-02-20, 01:07
  #28485
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Så Anjo ska fronta Linnea och Chrippa i Norrköping?
Det har han redan gjort.
Citera
2024-02-20, 01:08
  #28486
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
När ska Linnea lämna lägenheten i förmån för Chloe? Börjar bli löjligt hur hon klamrar sig fast, oavsett hur det ligger till får Chrippa inte ha sin dotter hemma PGA DIG! Du är inte den viktigaste i världen, din lycka går inte före ett barns. Stick hem till Skåne och visa att du är en kvinna. Vill inte se dig i fler filmer från den svettiga lägenheten.
Det är riktigt sjukt, och varken hon eller Chrippa vill greppa att det är så. Båda är ordentligt lågbegåvade.
Citera
2024-02-20, 01:08
  #28487
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
När ska Linnea lämna lägenheten i förmån för Chloe? Börjar bli löjligt hur hon klamrar sig fast, oavsett hur det ligger till får Chrippa inte ha sin dotter hemma PGA DIG! Du är inte den viktigaste i världen, din lycka går inte före ett barns. Stick hem till Skåne och visa att du är en kvinna. Vill inte se dig i fler filmer från den svettiga lägenheten.

Lite så! Skulle hon älska Chrippa så är den finaste saken hon kan göra för Chrippa just nu är att åka hem till Skåne, låta Chrippa ha henne som han brukar, och så får Chrippa träffa henne när Chloe inte är där.
Citera
2024-02-20, 01:09
  #28488
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Han visste mycket väl vad han gav sig in på och det blev ju bara ännu töntigare, för att inte säga värre.
Han stog upp för sig själv och blev inbjuden. Skrik-paret betedde sig som vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in