Citat:
A kom dit och tutade, det gör man så klart inte sena timmen när folk gått och lagt sig, nej.
Däremot så bor inte A där, det gör däremot C och L. Att då rusa ut och gapa som dårar utan en tanke på sina grannar är betydligt värre än att en random person tutar två gånger på gatan, enligt mig. Om jag hade varit granne hade jag skitit i A men lynchat mina grannar C och L.
Citat:
A gjorde heller inget annat än visa vilket svin han är genom att trycka ner Chrippa. Berätta hur kass farsa han är och retas med att han minsann ska hänga me sina barn idag. Skitsnack kring stökig lgh osv.
Gjorde ner? Sa A något som inte stämde? C behöver höra sanningen dvs han är värdelös och en skam som farsa, det är liksom sant. C ville tydligen hellre tala om As bokföring och då kan man undra på vilket sätt det är relevant, var det därför L ville att A skulle komma förbi, så de kunde tala om As bokföring?
A blir per automatiskt mer trovärdig iom att han vidhöll att han gärna talade med dem men att samtalet skulle spelas in, samtidigt som C och L inte ville tala förrän A stängde av inspelningen. A frågade retoriskt varför de inte kunde föra detta "samtal" med inspelning men det svarade varken L eller C på.