Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-20, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Lugn jämfört med C och A. Hon bjäbbar ja, men vill att Anjo kommer in för samtal istället för att göra värsta white trash-spektaklet på gatan. Vem fan stället sig utanför någons fastighet sent på kvällen och skriker/tutar?

A kom dit och tutade, det gör man så klart inte sena timmen när folk gått och lagt sig, nej.
Däremot så bor inte A där, det gör däremot C och L. Att då rusa ut och gapa som dårar utan en tanke på sina grannar är betydligt värre än att en random person tutar två gånger på gatan, enligt mig. Om jag hade varit granne hade jag skitit i A men lynchat mina grannar C och L.

Citat:
A gjorde heller inget annat än visa vilket svin han är genom att trycka ner Chrippa. Berätta hur kass farsa han är och retas med att han minsann ska hänga me sina barn idag. Skitsnack kring stökig lgh osv.

Gjorde ner? Sa A något som inte stämde? C behöver höra sanningen dvs han är värdelös och en skam som farsa, det är liksom sant. C ville tydligen hellre tala om As bokföring och då kan man undra på vilket sätt det är relevant, var det därför L ville att A skulle komma förbi, så de kunde tala om As bokföring?

A blir per automatiskt mer trovärdig iom att han vidhöll att han gärna talade med dem men att samtalet skulle spelas in, samtidigt som C och L inte ville tala förrän A stängde av inspelningen. A frågade retoriskt varför de inte kunde föra detta "samtal" med inspelning men det svarade varken L eller C på.
Citera
2024-02-20, 17:25
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youngarne
Sorgligt är det verkligen märks att de läser på Flashback blir lite glad att Linnea sa mitt citat från inatt om anjo i tråden i videon ”Med Anjo som vän behöver man inga ovänner” nästan så man blir ett Linnea fan. Forsätter de båda bete sig som i denna videon och prata sakligt och undviker denna typen av drama har jag faktiskt inget problem med med Chrippa och Linnea, hoppas ber om ursäkt till Jacke också.
Trodde Chrippa skulle utrycka sig betydligt värre i videon. Ironiskt nog så är Chrippa och Linnea de mest mogna i de nystartade bråket än så länge. 😂

De båda är ju manipulativa. Visst att de höll sig lugna o sakligt, det ska de ha credd för. Men vi vet redan hur mycket Linnea och Chrippa ljuger. De ljuger så mycket så de tror på det själva. Om allt bör skötas privat så var denna video onödig. Nu kommer ju Anjo svara, sen kommer Chrippa o Linnea svara på det och så håller det på tills någon slutar svara.

Linnea och Chrippa får jättegärna vara tillsammans, men inte med Chloé, han är vuxen och gör sitt val, Linnea eller Chloe.
Citera
2024-02-20, 17:26
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
" jag tyckte synd om Chrippa när han satt häktad" Hon satt ju honom där, vilken jävla parodi.

Eller när Chrippa skuldbelägger Anjo fast det är Chrippas egna historia, han har ju suttit i 2 timmar i Anjos studio och pratat om vad han och Chloe varit utsatta för.

Nej jag ger inte mycket för den där videon.

Precis, denna video gav ingenting mer än att de ljuger ihop nya historier. Varför kan inte alla nu bara lägga ner online, och sköta detta privat.
Citera
2024-02-20, 17:33
Medlem
Glitterfians avatar
Vart är Chloe? Hon verkar inte vara med Julia.
Har hon blivit familjehems placerad?
Citera
2024-02-20, 17:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Precis, denna video gav ingenting mer än att de ljuger ihop nya historier. Varför kan inte alla nu bara lägga ner online, och sköta detta privat.

Linnea pratar som att hon vet hur det är att sitta häktad i Sverige och hur jobbigt det måste varit. Det hon glömmer är att hon satt honom där.

Chrippa pratar om drev, han skrev 47 sidor i häktet, gjorde videos med Anjo där han fick prata fritt.

Linnea gjorde en video om hur jävlig Chrippa varit.

Igår skulle det tas privat enligt Linnea och Chrippa och nu har de slängt ihop en video för allmänheten, bra jobbat.

Dessa 2 borde sluta knarka och vara verklighetsfrånvända.
Citera
2024-02-20, 17:36
Medlem
Cobrasss avatar
Tror inte Liam M är så orolig. Kolla vad han har fäst för kommentar på sin senaste video 🤣
Citera
2024-02-20, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
De båda är ju manipulativa. Visst att de höll sig lugna o sakligt, det ska de ha credd för. Men vi vet redan hur mycket Linnea och Chrippa ljuger. De ljuger så mycket så de tror på det själva. Om allt bör skötas privat så var denna video onödig. Nu kommer ju Anjo svara, sen kommer Chrippa o Linnea svara på det och så håller det på tills någon slutar svara.

Linnea och Chrippa får jättegärna vara tillsammans, men inte med Chloé, han är vuxen och gör sitt val, Linnea eller Chloe.

Ja det förstår jag också men de börjar lära sig att bete sig bättre utåt någon form av mognad är det väll även om de fortfarande ljuger. Tycker det är rätt av dem att faktiskt sätta sig emot Anjo även om de själva inte är
oskyldiga poängterar dem i alla fall att Anjo är en ulv i fårakläder vilket vi på FB redan vet.

Chrippa och Linnea talar ju faktiskt sanningen när det säger att Anjo livnär sig på andra misär och att allt handlar om pengar. Det bekräftade även Anjo inatt i liven. Sen håller jag även med Chrippa och Linnea om att åsikterna kring att göra videos om hur dåligt det är med psykiskt ohälsa samtidigt som man skapar drev vilket är Anjos favorit grej. Anjo är en självutnämnd hjälte som leker journalist som precis som de säger i videon blockerar och eller fördummar alla som inte håller med honom. Jag tror faktiskt att med lite mer press från fler håll som kommer Anjo brista helt och begrava sig själv. Som de ”McDonaldshuvet” han är.
Citera
2024-02-20, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Vart är Chloe? Hon verkar inte vara med Julia.
Har hon blivit familjehems placerad?
Förmodligen var hos hos Julias mamma
Citera
2024-02-20, 17:49
Medlem
Citat:
" jag tyckte synd om Chrippa när han satt häktad" Hon satt ju honom där, vilken jävla parodi.

Eller när Chrippa skuldbelägger Anjo fast det är Chrippas egna historia, han har ju suttit i 2 timmar i Anjos studio och pratat om vad han och Chloe varit utsatta för.

Nej jag ger inte mycket för den där videon.
Nä, man kan inte ge så mycket för något av vad som sägs om någonting.
Jag tycker mest att det är så otroligt sorgligt att se hur dessa internetskadade individer härjar runt och förstör för sig själva så fort de startar kameran.
Citera
2024-02-20, 17:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lajlike
Liam M har en väldigt speciell dialekt, det kombinerat med att man sett hans kroppsform känns ju som garanti att någon vet vem han är iaf...

Känns som ett desperat försök att tysta Liam M, de vill nog inte att det där ska komma ut.
Citera
2024-02-20, 17:53
Medlem
Det dröjer nog inte länge förrän hans identitet är känd, om den inte redan är det.
Citera
2024-02-20, 17:54
Medlem
Lajlikes avatar
Citat:
Känns som ett desperat försök att tysta Liam M, de vill nog inte att det där ska komma ut.
Från Chrippas sida? Ja självklart, men samtidigt så är känslan att med tanke på hans dialekt och att man sett kroppsformen att någon i hans bekantskapskrets listat ut att det är honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in