Citat:
Ursprungligen postat av
Attityd
Det är taget från YT när Chrippa pratar i Anjos studio. Videon heter "Chrippa min sanning"
Tack. Jag lyssnade på den samtidigt som jag plockade med återvinning, hade tydligen missat dessa väsentliga bitar. En tjej som är som "heroin" är svårfunnen. Hon har något speciellt, Linnea. Tänk om hon vore snål också! Då hade hon varit en drömtjej.
Citat:
Ursprungligen postat av
banal
Ovan är det sjukast jag läst i den här tråden, det säger en del - grattis!
Du kanske har glömt att Skabbe sökte soc-bidrag förra året? Att han i praktiken är hemlös? Att Skabbe har en lånad mobil med laddat kontantkort från brorsan? Att han bara får träffa sitt eget barn när de övervakas? Att det enda han har är en fejkklocka och dopade muskler?
Alla hjälper honom att överleva. Han är definitionen av en mänsklig parasit som kommer att självdö när värddjuret går under.
Karln kan för fan inte ens tvätta sig regelbundet!
Tror du missförstod mig. Det är exakt det du nämner som är vad jag menar. Trots att "Chrippa" sökt soc-bidrag, att han i praktiken är hemlös, med lånad mobil och kontantkort och inte ens klarar av att tvätta sig ordentligt. Han har eller är väl även på väg att gå i personlig konkurs?
Han har även utsatts för avföljningskampanjer från några av influencervärldens största namn, men ändå så är han "still going strong". Han har en flickvän som är som "heroin", som suger bra och gör honom kåt. Han kan bo kvar i sin lägenhet trots att han fick klagomål från grannar dagligen under första veckan och därefter har polisen varit där flera gånger. Han kan lägga 30k på CS-skins utan att blinka, shoppa LV och Gucci, åka till Marbella och bo fint och äta gott och leva livet och detta under en och samma vecka.
Hur är det ens möjligt när hans enda inkomst är "hat"?
Det här är the true meaning of "survival of the fittest". En varelse som går emot naturen och det som borde vara möjligt och istället finner sin nisch och blir mer framgångsrik inom den än de som är fast i sin egen arts ekorrhjul.